از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 – لینک دانلود دفترچه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان انجام می گیرد و داوطلبان با شرکت در کنکور هر یک از این گروه های آزمایشی مجاز خواهند بود که انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز انجام دهند. دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد از دفترچه انتخاب رشته کنکور سایر دانشگاه ها مجزاست و اگر می خواهید انتخاب رشته این دانشگاه را انجام دهید ، در قدم اول باید دفترچه را دانلود کنید و با بررسی آن ، از رشته های ارائه شده مطلع گردید. در ادامه با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام رشته های با ازمون دانشگاه ازاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

دانلود دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 

در دانشگاه آزاد رشته های تحصیلی متنوعی به صورت با کنکور در هر 5 گروه آزمایشی ارائه می شوند و داوطلبان به شرط شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم ، مجاز خواهند بود که در این دانشگاه انتخاب رشته کنند. دانشگاه آزاد اسلامی برای اطلاع رسانی به داوطلبان در خصوص رشته محل های ارائه شده و همچنین شرایط و ضوابط انتخاب رشته ، یک دفترچه راهنما تهیه می نماید و در سایت خود منتشر می کند تا در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

بنابراین به شما داوطلبان عزیز توصیه می شود قبل از اینکه فرایند انتخاب رشته اینترنتی خود را آغاز کنید ، ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته مربوط به این دانشگاه را دانلود کنید و آن را به طور کامل بررسی کنید. سپس بعد از اینکه مطلع شدید چه رشته هایی ارائه شده است ، ظرفیت هر یک از رشته ها چقدر است و کدام دانشگاه ها رشته مورد علاقه شما را ارائه کرده اند ، انتخاب رشته را آغاز نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  کد رشته محل چیست - راهنمای جامع کد رشته محل

دانلود دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

برای دانلود دفترچه رشته های با آزمون دانشگاه ازاد 1401 بر روی لینک فوق کلیک کنید.

زمان انتشار دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد به فاصله چند روز پس از انتخاب رشته دانشگاه سراسری آغاز می شود که معمولا در هفته دوم مرداد ماه است. دفترچه راهنما همزمان با اولین روز انتخاب رشته منتشر می شود و شما می توانید از طریق سایت azmoon.org آن را دانلود کنید.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 

راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه ازاد برای رشته های با ازمون به صورت اینترنتی و در سامانه azmoon.org انجام می گیرد و داوطلبان باید در تاریخی که اعلام می شود ، به این سامانه مراجعه نمایند و مراحل انتخاب رشته را آغاز کنند. اولین مرحله انتخاب رشته همانطور که واقف هستید ، تهیه دفترچه و مطالعه آن است و در قدم دوم لازم است هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری پرداخت نمایید.

برای خرید سریال اعتباری انتخاب رشته دانشگاه ازاد نیاز به کارت بانکی عضو شبکه شتاب است و پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، با استفاده از سریالی که به شما ارائه می شود می توانید فرم انتخاب رشته را دریافت و تکمیل کنید.

مرتبط بخوانید : مهلت ثبت نام دانشگاه ازاد واحد پردیس

هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل می باشد و فقط هم می تواند از رشته های گروه آزمایشی خود انتخاب کند. توصیه می شود برای تکمیل فرم انتخاب رشته ، تقسیم بندی رشته های خوش بینانه ، واقع بینانه و بدبینانه را در نظر بگیرید و رشته هایی که به آنها علاقه دارید حتی اگر رتبه لازم برای آنها را به دست نیاورده اید را در اولویت های بالای فرم انتخاب رشته قرار دهید و بخش میانی فرم را به رشته هایی که در آنها شانس پذیرشتان معقول است ، اختصاص دهید. بخش آخر فرم انتخاب رشته را نیز با رشته هایی تکمیل کنید که شانس قبولی شما در آنها بالاست ولی علاقه زیادی به تحصیل در این رشته ندارید. دلیل انتخاب های بدبینانه این است که شانس قبولی حداقل در یک رشته محل را داشته باشید و در زمان اعلام نتایج تصمیم بگیرید که ایا قصد تحصیل در رشته قبولی خود را دارید یا خیر.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1402 📞 هر آنچه باید بدانید

سوالات متداول

  • دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد در چه تاریخی منتشر می شود ؟

دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در مرداد ماه منتشر می شود.

  • دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد را از کدام سامانه دریافت کنیم ؟

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد به سایت azmoon.org مراجعه کنید.

  • آیا دفترچه رشته های با آزمون دانشگاه ازاد برای 5 گروه آزمایشی مشترک است ؟

بله ، دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد هر 5 گروه آزمایشی مشترک است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اولویت بندی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

اولویت بندی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 – نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته آزاد

  دانشگاه آزاد مثل سایر دانشگاه ها دانشجویان خود را از طریق کنکور سراسری پذیرش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر