از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد زبان 1401 – دانلود pdf

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد زبان 99

 

داوطلبانی که در کنکور زبان 1401 شرکت کرده اند ، می توانند علاوه بر اقدام به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ، در دانشگاه آزاد نیز انتخاب رشته انجام دهند. دانشگاه آزاد برای داوطلبان تمام گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان امکان انتخاب رشته را فراهم ساخته است و در هر 5 گروه آزمایشی رشته های متنوعی را با ظرفیت پذیرش مشخص ارائه می دهد. متقاضیان می توانند با دانلود دفترچه مربوط به سال 1401 و اطلاع از دانشگاه های ارائه دهنده رشته ها ، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

در این مطلب ضمن قرار دادن لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد زبان ، توضیحاتی نیز در خصوص نحوه انتخاب رشته و اسامی دانشگاه هایی که در کنکور زبان دانشجو پذیرش می کنند ، ارائه داده ایم.

توصیه می شود که جهت دریافت مشاوره تخصصی و انجام انتخاب رشته با شانس پذیرش بالا ، با کارشناسان ارشد در مرکز مشاوره “پاسخ با ما” در ارتباط باشید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد زبان 1401

با انتشار نتایج اولیه کنکور 1401 در مردادماه ، سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز با چند روز فاصله زمانی در سایت azmoon.org فعال می شود و داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه کنکور ، مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد شده باشند ، می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد زبان و استخراج حداکثر 100 کد رشته محل و ثبت آن ها در سایت مذکور ، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

مرتبط بخوانید : دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انسانی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد زبان 1401

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

توصیه می شود که از طریق ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” به طور مرتب پیگیر زمان انتشار دفترچه و زمان انتخاب رشته باشید تا از این فرایند مهم جا نمانید.

راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان دانشگاه آزاد 1401

در سال گذشته 6 دانشگاه واحد الكترونیكی ، واحد پرند ، واحد رودهن ، واحد علوم تحقیقات ،  واحد تهران جنوب و واحد تهران مرکزی 690 نفر ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های مترجمی زبان انگلیسی ، آموزش زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان آلمانی داشته اند که البته از این تعداد ظرفیت 80 نفر به رشته مترجمی زبان آلمانی که تنها در دانشگاه علوم تحقیقات ارائه می شود ، اختصاص داده شده بود.

در سال 1401 نیز احتمالا همین تعداد ظرفیت پذیرش دانشجو را داشته باشیم و دانشگاه های مذکور که محدود هم هستند ، ارائه دهنده رشته ها خواهند بود.

مرتبط بخوانید : دفترچه انتخاب رشته پزشکی

داوطلبانی که محدودیتی از لحاظ تحصیل در دانشگاه های دور از استان خود ندارند ، می توانند این دانشگاه ها را که همگی در استان تهران قرار دارند ، در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند البته پیش از انتخاب رشته باید هزینه ای را از طریق خرید کارت اعتباری در سایت azmoon.org واریز نمایند.

سوالات متداول

  • آیا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد زبان 1401 منتشر شده است ؟

پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد زبان 1401 ، لینک دانلود آن را در این مطلب قرار می دهیم.

  • زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد زبان 1401 چه تاریخی است ؟

انتخاب رشته دانشگاه آزاد زبان 1401 در اواسط مردادماه آغاز می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه قبولی هوشبری دانشگاه آزاد - طبق قبولی های 1400 و 99

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی 1402 📞 راهنمای جامع انتخاب رشته با کنکور دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی مدتی پس از آنکه نتایج بر روی سایت سازمان سنجش …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر