از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مهلت ثبت نام دانشگاه ازاد واحد پردیس – راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد واحد پردیس

 

دانشگاه پردیس یکی از واحد های دانشگاه آزاد واقع شده در استان تهران است که هر ساله در ترم های مهر و بهمن ماه دانشجوی بدون کنکور پذیرش می کند. مهلت ثبت نام دانشگاه ازاد واحد پردیس هم توسط خود دانشگاه و هم از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد اسلامی به اطلاع علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه رسانده می شود و متقاضیان باید با تهیه مدارک لازم به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه و یا به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام دانشگاه ازاد واحد پردیس در نیمسال اول تحصیلی

اولین نیمسال پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد واحد پردیس ، نیمسال مهر ماه است که معمولا از چند ماه قبل به متقاضیان فرصت داده می شود که برای ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند و تا اواخر شهریورماه نیز مهلت ثبت نام برای داوطلبان وجود دارد.

ثبت نام دانشگاه آزاد واحد پردیس در ترم مهر ماه به صورت همزمان با سایر دانشگاه ها انجام می گیرد و نحوه ثبت نام نیز معمولا به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org می باشد. داوطلبان باید با ورود به این سایت و دانلود و بررسی دفترچه راهنما ، از لیست رشته های ارائه شده مطلع گردند و پس از انتخاب رشته های مد نظر خود ، آنها را در سایت مذکور ثبت نمایند.

در نظر داشته باشید که برای پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه آزاد واحد پردیس همچون سایر دانشگاه ها ، سوابق تحصیلی ثبت نام کنندگان بررسی می شود و مسلما داوطلبان با سوابق بهتر شانس بیشتری برای قبول شدن دارند. ضمن اینکه داوطلبانی که سریع تر و پیش از اتمام ظرفیت ، ثبت نام کنند ، در اولویت پذیرش خواهند بود.

با توجه به اینکه هنوز مهلت ثبت نام دانشگاه ازاد واحد پردیس برای سال 1401 مشخص نیست ، به شما عزیزان توصیه می شود برای پیگیری اخبار لحظه ای شروع ثبت نام دانشگاه ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما در ارتباط باشید تا به محض آغاز ثبت نام و پیش از تکمیل شدن ظرفیت ، نام نویسی خود را به کمک مشاوران مجرب ما انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مهلت ثبت نام دانشگاه ازاد واحد پردیس در نیمسال دوم تحصیلی

متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد واحد پردیس که به هر دلیلی مثل کامل نبودن مدارکشان ، فرصت ثبت نام در رشته های نیمسال اول تحصیلی را از دست داده اند می توانند در مهلت در نظر گرفته شده برای ترم بهمن ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. رشته های ارائه شده در ترم بهمن ماه معمولا تفاوتی با رشته های نیمسال اول ندارند ولی ممکن است تنوع رشته ها کمتر باشد.

برای اطلاع از آدرس محل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد واحد پردیس و همچنین اطلاع از مدارک لازم جهت ثبت نام ، با مشاوران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شما برای ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد واحد پردیس تقریبا از اوایل دی ماه یا اواخر آذر ماه مهلت ثبت نام دارید و معمولا تا دهه اول بهمن ماه نیز فرصت وجود دارد اما با توجه به اینکه در بیشتر سال ها نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی بهمن ماه به صورت حضوری بوده است ، توصیه ما این است که در همان روزهای اول در نظر گرفته شده برای ثبت نام هر چه سریع تر با تهیه مدارک ، به دانشگاه مراجعه و ثبت نام حضوری را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402📞 دانلود دفترچه

رشته های دانشگاه آزاد واحد پردیس

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد پردیس در مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود رشته هایی که در هر نیمسال ثبت نام ارائه می شوند متفاوت هستند و شما باید رشته های ارائه شده نیمسال جدید را بررسی کنید.

لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام دانشگاه ازاد واحد پردیس در تمام مقاطع کاردانی و کارشناسی همزمان است ولی مدارک و شرایط ثبت نام هر یک از مقاطع متفاوت می باشد.

ایا از رشته های سال 1401 دانشگاه آزاد واحد پردیس بی اطلاع هستید ؟

همین حالا تماس بگیرید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

در نیمسال قبل تعدادی از رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد واحد پردیس ، رشته های زیر بوده اند :

  • حقوق
  • حسابداری
  • مهندسی برق
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی شهرسازی
  • معماری
  • و …

 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام وکالت دانشگاه آزاد

ثبت نام وکالت دانشگاه آزاد 📞 ثبت نام وکالت دانشگاه آزاد بدون کنکور

داوطلبانی که علاقه مند هستند در شغل وکالت فعالیت داشته باشند ، تمایل دارند که …

یک نظر

  1. سلام میخواستم ببینم برای ثبت نام برای بهمن ماه کی باید بیام دانشگاع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر