از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه ارشد فراگیر ازاد 1403 📞 زمان انتشار و لینک دانلود دفترچه ارشد فراگیر آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه ارشد فراگیر ازاد

داوطلبانی که می خواهند در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد شرکت کنند ، می بایست قبل از ثبت نام و واریز هزینه در سایت سازمان سنجش ، دفترچه را دانلود کرده و مورد بررسی قرار دهند. دفترچه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد تمامی شرایط و ضوابط آزمون را توضیح داده است و داوطلب با مطالعه این دفترچه از منابع امتحانی هم مطلع خواهد شد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برای زمان انتشار و دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ارشد فراگیر دانشگاه ازاد 1403 راهنمایی شوید.

برای راهنمایی در خصوص ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد و پیام نور ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار دفترچه ارشد فراگیر ازاد 1403

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سالهاست که توسط دانشگاه پیام نور برگزار می شود و داوطلبانی که در آزمون ارشد سراسری رتبه خوب به دست نیاورده اند و یا نمی خواهند در این آزمون شرکت کنند ، می توانند برای ورود به مقطع ارشد در آزمون فراگیر که آسان تر است ، شرکت نمایند. دانشگاه آزاد نیز در سال گذشته برای اولین بار این آزمون را برگزار کرد و داوطلبان بسیاری هم شرکت کردند. امسال هم احتمالا آزمون فراگیر ارشد آزاد برگزار شود که برای ثبت نام ، نیاز به آگاهی از شرایط و مدارک لازم می باشد.

اگر شما هم متقاضی ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد هستید ، لازم است با دانلود دفترچه و مطالعه آن ، از شرایط آزمون مطلع گردید. برای سال پذیرش 1403 فعلا زمان ثبت نام و زمان انتشار دفترچه راهنما مشخص نیست اما با توجه به سال گذشته ، پیش بینی می شود برای سال 1403 نیز ثبت نام از اواخر اسفندماه 1402 انجام گیرد و دفترچه راهنما در اولین روز ثبت نام منتشر خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد فراگیر حقوق - راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر حقوق پیام نور و آزاد

شما داوطلبان عزیز می توانید اخبار زمان ثبت نام و  زمان انتشار دفترچه ارشد فراگیر آزاد را از طریق ارتباط با مشاوران ما پیگیری نمایید و با شروع نام نویسی ، ثبت نام خود را توسط مشاوران انجام دهید تا مشکلی در مراحل آن وجود نداشته باشد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد – راهنمای کامل ثبت نام

توضیحات داخل دفترچه ارشد فراگیر ازاد

داخل دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد توضیحاتی راجع به مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ، منابع و دروس امتحانی و … ارائه شده است. همچنین شما برای اطلاع از اینکه هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد کدام رشته‌ های تحصیلی را ارائه کرده اند و ظرفیت هر رشته‌ تحصیلی چقدر است ، باید دفترچه را مورد بررسی قرار دهید.

یک موضوع مهم دیگر که داخل دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر آزاد به آن اشاره شده‌ است ، زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان می باشد. با توجه به اینکه پذیرش به صورت فراگیر می باشد ، قبول شدگان از ترم دوم مقطع کارشناسی ارشد شروع به تحصیل خواهند کرد و با شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی ، ترم یک آنها گذرانده‌ می شود.

مرتبط بخوانید : فراگیر ارشد پیام نور چیست

اصلاحات دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

دفترچه ارشد فراگیر ازاد

پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ، ممکن است در بعضی از بخش های آن اصلاحاتی اعمال شود و یک دفترچه با نام دفترچه اصلاحیه منتشر گردد. داوطلبان حتما باید دفترچه اصلاحیه را بررسی کنند زیرا ممکن است در منابع امتحانی ، شرایط آزمون ، ظرفیت های پذیرش و … تغییراتی ایجاد شده‌ باشد که باید از آنها آگاهی یابد.

احتمالا این را هم بپسندید  ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور 1402📞 ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

به طور مثال ، در آزمون فراگیر ارشد آزاد سال گذشته ، تغییرات زیر در دفترچه ثبت نام اعمال شد :

  • نویسنده منبع درس تعامل اجتماعی از منظر اسلام (1217456) در رشته‌ روانشناسی اجتماعی (121731) “محمدرضا سالاری و دیگران” می باشد.
  • اسم منبع درسی در 3 گرایش مدیریت ورزشی با کدهای (121543، 121544 و 121545 از “روش تحقیق در تربیت بدنی” با کد درس 1215294 به “روش تحقیق در علوم ورزشی” تغییر یافت
  • در صفحه 27 دفترچه ارشد فراگیر آزاد (نوبت اول) ، در رشته‌ امتحانی حقوق جزا و جرم شناسی نام منبع درسی حقوق کیفری اختصاصی جرایم علیه اشخاص (نام درس حقوق جزای اختصاصی ۱، کد درس ۱۲۲۳۱۷۹) به حقوق جزای اختصاصی (۳) جرایم علیه تمامیت جسمانی اشخاص تغییر یافت. همچنین فصل های 3 و 6 این منبع درسی نیز حذف شد.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور

سوالات شما

  • دفترچه ارشد فراگیر ازاد 1403 چه زمانی منتشر می شود ؟

دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1403 احتمالا در اواخر اسفندماه 1402 منتشر شود.

  • برای دانلود دفترچه ارشد فراگیر ازاد به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

ثبت نام و انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1403 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فراگیر ارشد صنایع

فراگیر ارشد صنایع – ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر صنایع پیام نور و آزاد

رشته مهندسی صنایع یکی از رشته های مهندسی است که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر