از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

فراگیر ارشد صنایع – ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر صنایع پیام نور و آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

فراگیر ارشد صنایع

رشته مهندسی صنایع یکی از رشته های مهندسی است که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد ، در گرایش های مختلف ارائه می گردد. داوطلبانی که می خواهند به صورت فراگیر در این رشته پذیرش بگیرند ، باید در سایت سازمان سنجش ثبت نام و انتخاب رشته کنند و سپس منتظر برگزاری آزمون باشند. اطلاعیه های مربوط به ثبت نام و برگزاری آزمون از طریق سایت سنجش اعلام می شود و کلیه مراحل نام نویسی تا دریافت نتایج ، در سایت سنجش قابل پیگیری است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهندسی صنایع در دانشگاه های پیام نور و آزاد ، راهنمایی کنیم.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد صنایع دانشگاه آزاد

با توجه به متقاضیان بسیار مقطع ارشد دانشگاه آزاد ، این دانشگاه علاوه بر پذیرش از طریق آزمون سراسری و استعداد درخشان ، اخیرا آزمون فراگیر را هم برگزار می کند و اکثر رشته های تحصیلی را در این آزمون قرار داده است.  رشته مهندسی صنایع نیز در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه ازاد ارائه می شود و شامل گرایش های زیر می باشد :

  • مهندسي صنايع گرايش بهينه سازی سيستم ها
  • مهندسی صنايع گرايش سيستم های كلان
  • مهندسی صنايع گرايش مديريت مهندسی

اگر می خواهید در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد شرکت کنید ، برای ثبت نام در آزمون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. لینک ثبت نام به همراه لینک دانلود دفترچه در این سامانه قرار داده می شود و می بایست قبل از اقدام به واریز هزینه ، دفترچه را مطالعه نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان در اصفهان

مطالعه دفترچه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد از این جهت حائز اهمیت است که شما بدانید آیا رشته مورد علاقه تان ارائه می شود یا خیر و در صورت ارائه شدن ، در کدام واحدهای دانشگاهی دایر است. ممکن است رشته ای که می خواهید ، در تعداد محدودی از دانشگاه ها برگزار شود و شما امکان تحصیل در این واحدها را نداشته باشید. همچنین لازم است از شرایط آزمون هم اطلاع یابید تا از واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل کنید.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی صنایع چند سال است – طول دوره تحصیل در رشته مهندسی صنایع

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد صنایع دانشگاه پیام نور

متقاضیان آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور به نسبت آزمون دانشگاه آزاد بیشتر است. در آزمون این دانشگاه ، رشته مهندسی صنایع در سه گرایش زیر ارائه می گردد :

  • مهندسي صنايع گرايش بهينه سازی سيستم ها
  • مهندسی صنايع گرايش سيستم های كلان
  • مهندسی صنايع گرايش مديريت مهندسی

برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، اقدام نمایید. دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با شروع ثبت نام منتشر می گردد که مطالعه آن قبل از واریز هزینه و تکمیل فرم ، ضروری است. با بررسی بخش های دفترچه فراگیر ارشد پیام نور ، از شرایط شرکت در آزمون اطلاع پیدا خواهید کرد و علاوه بر آن ، برای انتخاب رشته باید کد رشته محل ها را از دفترچه استخراج نمایید.

هزینه ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور در سایت سازمان سنجش پرداخت می شود و با خرید کارت اعتباری امکان پذیر است. داوطلب برای پرداخت هزینه باید اطلاعات کارت بانکی خود را ارائه نماید و با ورود به درگاه پرداخت امن ، واریز را نهایی کند. بعد از پرداخت هزینه ، یک سریال ارائه می گردد که با استفاده از این سریال می توان فرم ثبت نام را دریافت کرده و تکمیل نمود.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد غیرانتفاعی بهتره یا پیام نور 📞 مقایسه کارشناسی ارشد پیام نور و غیرانتفاعی

منابع فراگیر ارشد صنایع

در دفترچه ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور و آزاد ، منابع امتحانی هر یک از رشته ها در گرایش های مختلف ، ذکر شده اند و داوطلب باید منابع دقیق مربوط به رشته و گرایشی که انتخاب کرده است را تهیه کرده و مطالعه نماید. منابع آزمون شامل 6 الی 9 واحد درسی می باشد که داوطلب در فرصتی که در نظر گرفته شده است ، باید این واحدهای درسی را مطالعه کند و دوره دانش پذیری را با شرکت در آزمون به پایان برساند.

منابع آزمون ارشد فرگیر صنایع در سه گرایش آن ، به شرح زیر می باشند :

منابع مهندسی صنايع گرايش بهينه سازی سيستم ها

  • تحليل آماری چند متغيره
  • طراحی سيستم های صنعتی
  • نظريه تصميم گيری

منابع مهندسی صنايع گرايش سيستم های كلان

  • مدل سازي پويايي هاي سيستم
  • فرايندهای احتمالی
  • برنامه ريزی رياضی

منابع مهندسی صنايع گرايش مديريت مهندسی

  • نظريه تصميم گيری
  • مديريت نوآوری و فناوری
  • تحليل داده های مهندسی

مرتبط بخوانید : بازار کار مهندسی صنایع – راهنمای بازار کار مهندسی صنایع و آینده شغلی آن

سوالات شما

  • گرایش های ارشد فراگیر صنایعشامل کدام رشته ها هستند ؟

لیست گرایش های آزمون فراگير ارشد رشته صنایع را می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

  • آزمون کارشناسی ارشد فراگیر صنایع را کدام دانشگاه ها برگزار می کنند ؟

دانشگاه های آزاد و پیام نور ، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر را برگزار می نمایند.

  • آیا آزمون ارشد فراگیر ، شرط معدل دارد ؟

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ، بدون شرط معدل انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور 📞 زمان و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت فراگیر پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور ممکن است برگزار شود تا داوطلبانی که در مرحله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر