از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد فراگیر هنر – راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد فراگیر هنر

 

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد برای رشته های هنر هم برگزار می شوند و داوطلبانی که مدرک لیسانس از رشته های هنر دارند و یا علاقه مند هستند مقطع ارشد خود را در رشته های هنر تحصیل کنند ، می توانند با شرکت در آزمون فراگیر ارشد پیام نور یا آزاد ، آسان تر وارد رشته مورد علاقه خود شوند. ارشد فراگیر هنر ، شرایط قبولی به نسبت آسان تری در مقایسه با ارشد سراسری دارد و شرط معدل هم برای این آزمون تعیین نشده است. اگر می خواهید در رشته های هنر آزمون فراگیر ارشد امتحان دهید ، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنیم.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

رشته های ارشد فراگیر هنر دانشگاه آزاد و راهنمای ثبت نام

دانشگاه آزاد در سال 1400 برای اولین بار آزمون کارشناسی ارشد فراگیر را برگزار کرد که پذیرفته شدگان این آزمون در سال 1401 وارد دانشگاه شدند. آزمون فراگیر این دانشگاه در سال های آتی هم برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، اقدام به ثبت نام نمایند. در این آزمون رشته های مختلفی از گروه های فنی مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی و … ارائه می شوند که رشته های گروه هنر به شرح زیر هستند :

  • پژوهش هنر
  • طراحی شهری
  • مهندسی معماری
احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت ارشد چیست 📞راهنمای ثبت نام و برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد 1402

اگر تمایل به پذیرش در رشته های هنر فراگیر ارشد آزاد را دارید ، باید در تاریخی که اعلام می شود نسبت به ثبت نام اقدام کنید. ثبت نام آزمون در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و زمان آن سال گذشته در اسفندماه بوده است. برای سال جاری فعلا تاریخ دقیق ثبت نام اعلام نشده اما احتمالا در اوایل اسفندماه باشد.

داوطلبان برای ثبت نام آزمون فراگیر ارشد دانشگاه آزاد ، باید هزینه آن را بپردازند که با خرید کارت اعتباری می باشد. پس از واریز موفقیت آمیز هزینه ، دسترسی به فرم نام نویسی فعال می شود و می بایست مشخصات تحصیلی ، شناسنامه ای و بعضی مدارک از جمله عکس ، ارائه شوند. در پایان هم به داوطلب کد پیگیری ارائه می گردد که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن ثبت نام است.

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته ارشد هنر 

رشته های ارشد فراگیر هنر دانشگاه پیام نور و راهنمای ثبت نام

آزمون کارشناسی ارشد فراگير دانشگاه پیام نور هر سال برگزار می شود و رشته های هنر را هم ارائه می کند. لیست رشته های هنر این آزمون به شرح زیر می باشند :

  • پژوهش هنر
  • طراحی شهری
  • مهندسی معماری

در صورت علاقه مندی به قبولی در رشته های فراگیر ارشد هنر دانشگاه پیام نور ، برای ثبت نام خود باید وارد سایت سازمان سنجش شوید. در سایت ، لینک ثبت نام فعال می گردد و مرحله اول آن ، واریز هزینه است. داوطلبانی که هزینه را پرداخت کنند می توانند فرم آزمون را دریافت کرده و تکمیل نمایند. برای ثبت نام ، یک دفترچه راهنما منتشر می گردد که در این دفترچه راجع به شرایط و ضوابط آزمون و منابع امتحانی توضیح داده شده است. لازم است قبل از اقدام به ثبت نام ، دفترچه را دانلود و بررسی نمایید تا از تمام جزئیات مربوط به آزمون مطلع شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  قبولی پزشکی دانشگاه آزاد - رتبه لازم برای قبولی کنکور پزشکی 1401 دانشگاه آزاد

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر هنر

داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد فراگير هنر برای شرکت در آزمون باید منابع را تهیه کرده و مطالعه کنند. منابع شامل 6 الی 9 واحد درسی ترم یک هستند که با گذراندن موفقیت آمیز آزمون ، این تعداد واحدهای درسی به صورت دانش پذیری پاس می شوند و دانشجو با ورود به دانشگاه ، انتخاب واحد ترم دوم را انجام می دهد.

لیست منابع رشته های هنر فراگیر ارشد ، به شرح زیر می باشند :

منابع پژوهش هنر

  • اسطوره و هنر
  • جامعه شناسي هنر
  • حكمت هنر اسلامی

منابع طراحی شهری

  • مباحث اجرايي طراحی شهری
  • مبانی برنامه ريزی شهری برای طراحان
  • مبانی نظری طراحی شهری
  • طراحی شبكه حمل و نقل درون شهری

منابع مهندسی معماري

  • حكمت هنر اسلامی
  • روانشناسی محيط
  • سير انديشه های معماری
  • نظريه و روش های طراحی

لازم است برای بررسی دقیق تر منابع آزمون فراگیر ارشد ، دفترچه راهنما را مطالعه کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی نمایند.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته هنر

سوالات شما

  • رشته های ارشد فراگیر هنر شامل کدام رشته ها هستند ؟

لیست رشته های آزمون فراگير ارشد گروه هنر را می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

  • آزمون کارشناسی ارشد فراگیر هنر را کدام دانشگاه ها برگزار می کنند ؟

دانشگاه های آزاد و پیام نور ، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر را برگزار می نمایند.

  • آیا آزمون ارشد فراگیر ، شرط معدل دارد ؟

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ، بدون شرط معدل انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر