از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد فراگیر حقوق – راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر حقوق پیام نور و آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد فراگیر حقوق

 

رشته کارشناسی ارشد حقوق در گرایش های حقوق خصوصی ، حقوق بین الملل ، حقوق جزا و … توسط دانشگاه های سراسری و آزاد تدریس می شود و داوطلبان به روش های متفاوتی همچون شرکت در آزمون ارشد سراسری ، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و یا شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ، می توانند وارد این رشته شوند. اگر با سوابق تحصیلی شانس قبولی ندارید و علاقه مند به شرکت در آزمون ارشد سراسری هم نیستید ، می توانید در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر که توسط دو دانشگاه پیام نور و آزاد برگزار می شود ، شرکت نمایید و در رشته مورد علاقه خود پذیرش بگیرید. ما در این مطلب می خواهیم شرایط ارشد فراگیر حقوق را مورد بررسی قرار دهیم و راهنمای کاملی را ارائه نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر حقوق دانشگاه پیام نور

آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور متقاضیان بسیاری دارد و هر ساله داوطلبانی که مدرک لیسانس از رشته های مورد نیاز این آزمون دارند ، با شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی ، در رشته مورد علاقه خود پذیرفته می شوند. ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور را سازمان سنجش انجام می دهد و شما می توانید از طریق سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org برای ثبت نام خود اقدام نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  فراگیر ارشد پیام نور تبریز - لیست رشته ها + شرایط ثبت نام

گرایش های رشته حقوق در آزمون فراگیر ارشد پیام نور شامل حقوق جزا ، حقوق خصوصی ، حقوق بین الملل و … هستند که هر کدام منابع امتحانی متفاوتی دارند. شما هر گرایشی را که انتخاب می کنید باید منابع مربوط به آن را تهیه کرده و مطالعه نمایید. سپس با حضور در جلسه آزمون و پاسخ دهی به سوالات ، اگر نمره قبولی را به دست آورید در یکی از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته خواهید شد.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور

منابع ارشد فراگير حقوق پیام نور

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر می شود و مجموعه ای از کتاب های درسی ترم یک رشته حقوق در گرایش انتخابی شما هستند. به عبارتی دیگر ، منابع همان کتاب های درسی ترم یک هر رشته و گرایش هستند که داوطلب با مطالعه آنها و شرکت در آزمون ، ترم یک خود را به شکل فراگیر می گذراند و پس از ورود به دانشگاه ، ترم دو او آغاز خواهد شد.

شرط معدل ارشد فراگیر حقوق دانشگاه پیام نور

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بدون شرط معدل انجام می گیرد و داوطلب دارای مدرک لیسانس با هر معدلی می تواند ثبت نام کند اما نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که معدل به میزان 20 درصد در نمره نهایی آزمون تاثیر می گذارد. بنابراین اگر معدل شما خوب نیست ، باید سعی کنید در آزمون نمره بالایی به دست آورید تا تاثیر منفی معدل پایین ، شانس قبولی شما را کم نکند.

گرایش های ارشد فراگير حقوق پیام نور

در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ارشد پیام نور رشته حقوق ، می توانید گرایش های زیر را انتخاب کنید :

  • حقوق جزا و جرم شناسی
  • حقوق دادرسی اداری
  • حقوق بین الملل
  • حقوق خصوصی

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر حقوق دانشگاه آزاد

اگر به تحصیل در دانشگاه آزاد علاقه دارید ، آزمون فراگیر ارشد رشته حقوق توسط این دانشگاه هم برگزار می شود. شرایط این آزمون مشابه با آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور است ، داوطلبان منابع معرفی شده در دفترچه راهنما را مطالعه می کنند و پس از شرکت در آزمون و قبولی ، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و ترم یک آنها با شرکت در آزمون گذرانده می شود.

مرتبط بخوانید : فراگیر ارشد پیام نور چیست

برای ثبت نام آزمون فراگیر ارشد دانشگاه آزاد باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید و ابتدا دفترچه راهنما را دانلود نمایید. دفترچه را بررسی کنید که رشته مورد علاقه شما را ارائه کرده باشد و مطمئن شوید که در دانشگاه های مد نظرتان ، این رشته دایر است. سپس برای ثبت نام و انتخاب رشته ، باید در سایت سنجش هزینه پرداخت کرده و مراحل تکمیل فرم آزمون را طی کنید. در انتهای ثبت نام هم از کد پیگیری ارائه شده پرینت تهیه نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ایران داک - لینک ورود به سامانه ایران داک و راهنمای استفاده

سوالات شما

  • آزمون کارشناسی ارشد فراگیر حقوق در کدام گرایش ها برگزار می شود ؟

گرایش های حقوق جزا و جرم شناسی ، حقوق دادرسی اداری ، حقوق بین الملل ، حقوق خصوصی و … در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ارائه می شوند.

  • ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر چگونه است ؟

برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و فراگیر دانشگاه آزاد باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

  • آیا آزمون کارشناسی ارشد فراگیر شرط معدل دارد ؟

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر بدون شرط معدل است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور 📞 زمان و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت فراگیر پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور ممکن است برگزار شود تا داوطلبانی که در مرحله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر