از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه سما تهرانسر سیستم اطلاع رسانی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه سما تهرانسر سیستم اطلاع رسانی

 

سیستم اطلاع رسانی و ثبت نام دانشگاه سما تهرانسر به نشانی اینترنتی 5.160.64.229 می باشد و دانشجویان این دانشگاه با وارد شدن به سامانه مذکور و درج نام کاربری و رمز عبور که مختص به خودشان می باشد ، می توانند وارد پروتال شخصی شان در سایت دانشگاه سما تهرانسر شوند.

در ادامه مطلب لینک دسترسی به سایت دانشگاه سما تهرانسر را قرار داده ایم و هم چنین از طریق راهنمای تصویری قرار داده شده  می توانید با بخش های مختلف سایت آشنا شوید.

دانشگاه سما تهرانسر سیستم اطلاع رسانی

جهت وارد شدن به سامانه اطلاع رسانی دانشگاه سما تهرانسر یا به عبارتی همان سامانه سیدا ، می توانید با جستجوی کلمه “پروتال دانشجویی سما تهرانسر” و انتخاب لینک “دانشکده فنی و حرفه ای سما تهرانسر | ورود به سامانه” ، وارد پروتال دانشگاه خود شوید.

البته راه آسان تر برای دسترسی به این سامانه ، کلیک بر روی لینک زیر است :

لینک دسترسی به پروتال دانشجویی دانشگاه سما تهرانسر

آموزش بخش های مختلف سیستم اطلاع رسانی دانشگاه سما تهرانسر

پس از ورود به سیستم دانشگاه سما تهرانسر ، در اولین مرحله سامانه از شما می خواهد که نام کاربری و رمز عبور خود را درج کنید.

نام کاربری سامانه سیدا ، شماره دانشجویی و رمز عبور نیز کد ملی است.

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، بر روی گزینه “دانشجو” کلیک کنید. البته اگر از استادان و کارمندان دانشگاه هستید ، گزینه های مربوطه را انتخاب کنید و دانشجویان مهمان که دانشجوی سایر واحد های دانشگاهی هستند ، می توانند از بخش “مهمان” وارد سامانه شوند.

در هنگام ورود به سامانه اطلاعاتتان را ذخیره کنید تا در مراجعات بعدی نیازی به درج مجدد اطلاعات نباشد.

دانشگاه سما تهرانسر انتخاب واحد

 

در مرحله وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر می شوید :

در این صفحه از سیستم اطلاع رسانی دانشگاه سما تهرانسر چند بخش را مشاهده می کنید :

  1. کلاس های آنلاین مربوط به دوران تعطیلات اضطراری دانشگاه
  2. آزمون های آنلاین
  3. آمور آموزشی
  4. امور مالی
  5. امور دانشجویی
  6. صندوق رفاه
  7. سلف سرویس
  8. امور پژوهشی
  9. و …

با وارد شدن به هر یک از بخش های فوق می توانید شهریه دانشگاه سما تهرانسر را پرداخت کنید ، وام دانشجویی دریافت کنید ، برنامه امتحانی و کارت ورود به جلسه را مشاهده کنید ، غذای دانشگاه را رزرو نمایید و …

سیستم پیام رسانی سما تهرانسر

در  مواقعی که لازم است دانشجویان از برخی تغییرات ایجاد شده در آیین نامه های آموزشی دانشگاه اطلاع یابند ، این تغییرات از طریق ارسال پیامک به پروتال دانشجویان ، به آن ها اطلاع داده می شود.

دانشجویان برای اطلاع و مشاهده پیام ها می توانند پس از ورود به سیستم اطلاع رسانی دانشگاه سما تهرانسر ، بخش صندوق ورودی پروتال خود را بررسی کنند :

 

در دو بخش فوق اطلاع رسانی های لازم به دانشجو انجام می گیرد و دانشجویان لازم است که این بخش ها را چک کنند تا در صورت اعمال تغیراتی در رابطه با دروس دانشگاهی ، میزان شهریه ، واحد های مجاز به انتخاب و … از آن ها مطلع گردند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه سما شریعتی | معرفی و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر برای 8 رشته تحصیلی دوره کاردانی پیوسته ، در سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر