از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سیدا دماوند – راهنمای سیدا دانشگاه آزاد دماوند

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سیدا دماوند ، راهنمای سیدا دانشگاه آزاد دماوند

سامانه یکپارچه دانشگاه آزاد اسلامی دماوند که به اختصار سیدا دماوند نامیده می شود ، سامانه ای جهت انجام امور دانشجویان دانشگاه آزاد دماوند می باشد و از این طریق مراجعه حضوری به دانشگاه کاهش می یاید.

دانشجویان از طریق سیدا دماوند می توانند شهریه پرداخت کنند ، انتخاب واحد کنند ، دروس هفتگی و برنامه درسی خود را مشاهده کنند ، به ارزشیابی اساتید بپردازند و … که در ادامه مطلب توضیحات جامع تری در این خصوص ارائه شده است.

راهنمای ورود به سیدا دماوند

برای وارد شدن به سیدا دماوند کافیست عبارت “پورتال دانشگاه آزاد دماوند” را در گوگل سرچ کنید تا صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود.

دو سرور برای ورود به سیستم ثبت نام دانشگاه دماوند اختصاص داده شده است و در برخی مواقع مانند انتخاب واحد که سایت خیلی شلوغ می شود می توانید از سرور 2 وارد سامانه شوید.

حالا می توانید با درج نام کاربری و رمز عبور خود وارد پورتال دانشجویی شوید و کارهایتان را انجام دهید.

سیدا دماوند ، راهنمای سیدا دانشگاه آزاد دماوند

البته رمز عبور و شماره دانشجویی برای دانشجویان این دانشگاه است و جدید الورود ها نمی توانند وارد سامانه شوند تا زمانی که ثبت نام قطعی را در دانشگاه انجام دهند.

بخش “ثبت نام دانشجویان جدید الورود” را که در تصویر فوق مشاهده می کنید مربوط به داوطلبانی است که در این دانشگاه قبول شده اند و باید یک پیش ثبت نام اینترنتی را از طریق سیدا دماوند انجام و پرینت ثبت نام را در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه تحویل دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  توجیه ارتباط پروپوزال با زمینه پژوهشی چیست؟

برای پیش ثبت نام در سیدا دماوند مدارک کارت ملی ، شناسنامه ، کارت نظام وظیفه ، ریز نمرات آخرین مدرک تحصیلی و … مورد نیاز هستند و باید در سامانه بارگذاری شود.

خدمات سامانه اینترنتی دانشگاه آزاد دماوند (سیدا دماوند)

سیدا دماوند در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر برای دانشجویان خود راه اندازی شده است و دانشجویان می تواند جهت بسیاری از امور به این سامانه مراجعه کنند. از جمله خدمات عبارتند از :

پرداخت شهریه

برای واریز شهریه دانشگاه آزاد دماوند کافیست پس از وارد شدن به پورتال خود ، از منوی سمت راست و در بخش امور مالی ، بر روی گزینه “پرداخت الکترونیک” کلیک کنید البته پیش از پرداخت باید از قسمت “وضعیت مالی” ابتدا از میزان بدهی که دارید مطلع گردید.

انتخاب واحد

سامانه انتخاب واحد دو بار در سال در سیدا دماوند قرار داده می شود و دانشجویان از طریق آن می توانند انتخاب واحد کنند. پیش از انتخاب بهتر است از بخش “لیست دروس ارائه شده” ابتدا از دروس و استادانی که آن را برگزار می کنند ، مطلع گردید و سپس برنامه هفتگی خود را طبق روزهایی از هفته که می توانید در دانشگاه باشید ، بچینید.

پرینت کارت ورود به جلسه

برای شرکت در آزمون های پایان ترم باید کارت ورود به جلسه را به همراه داشته باشید که امکان دریافت آن از طریق سیدا دماوند وجود دارد. البته کارت ورود به جلسه برای دانشجویان دارای بدهی که شهریه را پرداخت نکرده اند ، صادر نمی شود.

سایر امکانات

  1. ارزشیابی اساتید
  2. مشاهده برنامه هفتگی
  3. ثبت نام وام  دانشجویی
  4. ارسال درخواست برای معرفی به استاد
  5. ارسال درخواست برای مرخصی تحصیلی
  6. ارسال درخواست برای بازگشت به درس
  7. و …
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دکتری دانشگاه آزاد 📞 راهنمای هزینه دکتری دانشگاه آزاد 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر