از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

جواب تکمیل ظرفیت کی میاد 1402 📞 زمان انتشار نتایج تکمیل ظرفیت تمام دانشگاه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

جواب تکمیل ظرفیت کی میاد

پس از برگزاری تکمیل ظرفیت برای رشته‌ های دارای ظرفیت خالی در دانشگاه های سراسری و آزاد ، دانشگاه ها اقدام به بررسی رتبه و شرایط داوطلبان می کنند و در نهایت ، اسامی پذیرفته‌ شدگان را اعلام می کنند. داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و دانشگاه آزاد حضور داشته‌ اند ، باید با مراجعه به همان سامانه ای که ثبت نام کرده‌ اند ، نتایج را دریافت نمایند. سپس اگر قبول شده‌ بودند ، اقدامات بعدی برای ثبت نام را پیگیری نمایند. در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که جواب تکمیل ظرفیت کی میاد و چگونه می توان کارنامه را دریافت نمود. لطفا همراه ما باشید.

شما عزیزان می توانید برای پیگیری اخبار اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه های مختلف ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

جواب تکمیل ظرفیت کنکور کی میاد

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش انجام گرفت. در این مرحله ، امکان انتخاب رشته‌ در رشته های دارای ظرفیت خالی دانشگاه های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی وجود داشت. داوطلبانی که از رشته‌ قبولی قبلی خود رضایت نداشتند و یا موفق به قبولی در هیچ رشته‌ محلی نشده‌ بودند ، می توانستند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند و منتظر بررسی مجدد شرایط خود باشند.

با توجه به اینکه زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفبت کنکور سراسری در بهمن ماه است و شروع ترم آنها حداکثر در هفته آخر بهمن ماه می باشد ، بنابراین نتایج تکمیل ظرفیت حداکثر تا اوسط بهمن ماه اعلام می گردد. زیرا باید پذیرفته‌ شدگان فرصت ثبت نام در ترم جدید را داشته‌ باشند. در حال حاضر ، اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری منتشر نشده‌ است. اما به محض انتشار خبر دقیق ، در این مطلب به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

جواب تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کی میاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای رشته‌ های پزشکی و پیراپزشکی برگزار شده‌ است. داوطلبان کنکور تجربی ، عمده‌ شرکت کنندگان این مرحله از پذیرش دانشگاه آزاد بودند. داوطلبانی که ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را انجام داده‌ اند ، باید منتظر اعلام نتایج باشند. سپس در صورت قبول شدن ، ثبت نام قطعی خود را در رشته‌ محل قبول شده انجام دهند. زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، در هفته‌ سوم و چهارم بهمن ماه می باشد بنابراین انتظار می رود نتایج تکمیل ظرفیت حداکثر تا هفته‌ دوم بهمن ماه اعلام شود تا داوطلبانی که قبول شده‌ اند ، به شروع ترم تحصیلی جدید برسند.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پیراپزشکی 1402 📞 شرایط و راهنمای تکمیل ظرفیت

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فعلا مشخص نیست اما به محض انتشار اخبار جدید از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ، در این مطلب به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مرتبط بخوانید : جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد 

جواب تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام و انتخاب رشته‌ در رشته‌ های تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به معنای پذیرش قطعی در این رشته‌ ها نیست و داوطلبانی که انتخاب رشته‌ کرده‌ اند ، باید منتظر باشند که به مصاحبه دعوت شوند. نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ، طی دو مرحله اعلام می شود. در مرحله اول ، داوطلبانی که دارای شرایط و رتبه لازم هستند ، به مرحله مصاحبه دعوت می شوند و اسامی دعوت شدگان به مصاحبه نیز در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

بنابراین برای مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان نیز مصاحبه برگزار می شود و داوطلب دعوت شده‌ به مصاحبه ، به شرط کسب نمره خوب در این مرحله می تواند پذیرفته‌ شود. زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت ، احتمالا در اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه باشد و حدود دو هفته پس از آن نیز نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که در مصاحبه تکمیل ظرفیت فرهنگیان حضور داشته‌ اند ، می توانند حداکثر تا اواخر دهه دوم بهمن ماه ، نتایج خود را دریافت کرده‌ و از قبولی یا عدم قبولی شان مطلع شوند. قبول شدگان ، حدود یک هفته فرصت ثبت نام خواهند داشت و شروع به تحصیل آنها از هفته سوم بهمن ماه خواهد بود.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنما و دانلود pdf دفترچه

لازم به ذکر است که زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 1402 فعلا مشخص نیست و فقط می توانیم پیش بینی کنیم که در اواسط بهمن ماه اعلام خواهد شد. می توانید برای پیگیری های دقیق تر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام تکمیل ظرفیت با سوابق تحصیلی تمام دانشگاه ها

جواب تکمیل ظرفیت پیام نور کی میاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در بعضی از سال ها برای رشته‌ های بدون کنکور و با کنکور برگزار می شود. داوطلبان می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت این رشته‌ ها ، شانس مجددی برای قبولی داشته‌ باشند. اگر در رشته‌ های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده‌ اید ، باید در بهمن ماه منتظر اعلام نتایج باشید. زمان حدودی آن احتمالا در اواسط بهمن ماه خواهد بود.

مرتبط بخوانید : چه کسانی در تکمیل ظرفیت قبول میشوند 

سایت دریافت نتایج تکمیل ظرفیت 1402

جواب تکمیل ظرفیت کی میاد

داوطلبان برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند. در این سامانه ، لینک مشاهده نتایح فعال خواهد شد و با ارائه اطلاعات به شرح شماره پرونده ، شماره پیگیری ثبت نام ، شماره داوطلبی و شماره شناسنامه ، می توان کارنامه را دریافت نمود. آدرس سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org است. نتایج تمام دانشگاه ها اعم از روزانه ، فرهنگیان ، شبانه ، پیام نور ، پردیس خودگردان و غیرانتفاعی در این سایت قرار می گیرد.

همچنین داوطلبانی که در انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کرده‌ اند ، برای دیدن نتایج باید وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org شوند. برای دریافت نتایج از این سامانه نیاز به ارائه شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و شماره شناسنامه می باشد.

سوالات شما

  • نتایج تکمیل ظرفیت کی میاد ؟

زمان انتشار نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در اواسط بهمن ماه می باشد.

  • جواب تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کی میاد ؟

داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرک کرده‌ اند برای دیدن نتایج تا اواسط بهمن ماه منتظر باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت رشته های پیراپزشکی

تکمیل ظرفیت رشته های پیراپزشکی 1402 📞 تمام رشته های پیراپزشکی

برگزاری تکمیل ظرفیت رشته های پیراپزشکی مورد تقاضای بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی است و …

2 نظر

  1. جوتب تکمیل ظرفیت اموزگاری کی میاد بلاتکلیف موندیمه

  2. دیگه اخرای بهمن هست هنوزم جواب تکمیل ظرفیت نیومده انتحاب واحد هم شروع شده تکلیف ما چیه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر