از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد 1402 📞 زمان انتشار و نحوه دریافت نتایج بدون آزمون آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد

داوطلبانی که ثبت نام رشته‌‌‌ های بدون آزمون دانشگاه آزاد را انجام داده‌ اند باید منتظر اعلام نتایج باشند تا متوجه شوند در رشته‌‌‌ ای قبول شده‌ اند یا خیر. جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد ، چند هفته‌‌‌ پس از اتمام فرایند ثبت نام منتشر خواهد شد. در کارنامه نتایج ، رشته‌‌‌ و دانشگاه قبولی داوطلب درج شده‌ است و اگر هم در رشته‌‌‌ ای قبول نشده‌ باشد ، نام هیچ رشته‌‌‌ محلی در کارنامه او درج نخواهد شد. در ادامه این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد 1402 چه زمانی منتشر خواهد شد و نحوه دریافت کارنامه چگونه است. لطفا همراه ما باشید.

برای پیگیری اخبار اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد لطفا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما در ارتباط باشید. همچنین اگر برای دریافت نتایج نیازمند راهنمایی هستید ، مشاوران می توانند شما را راهنمایی نمایند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد 1402

دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله علاوه بر رشته‌‌‌ های تحصیلی با کنکور ، تعداد بسیاری از رشته‌‌‌ های بدون کنکور را نیز ارائه می دهد و داوطلبان می توانند فقط بر اساس سوابق تحصیلی خود و با ارائه مدارک تحصیلی مرتبط ، وارد رشته‌‌‌ مورد علاقه شان شوند. با توجه به تقاضای بسیاری که برای رشته‌‌‌ های دانشگاه آزاد وجود دارد ، این دانشگاه دو بار در سال امکان ثبت نام را فراهم ساخته‌‌‌ است که یکبار آن در مهرماه بوده‌ و یکبار دیگر در بهمن ماه است.

نتایچ بدون آزمون دانشگاه آزاد مهرماه

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در نیمسال مهر ، معمولا در مردادماه انجام می گیرد. داوطلبانی که می خواهند در ترم مهر وارد دانشگاه شوند باید ثبت نام خود را در مردادماه انجام دهند و منتظر اعلام نتایج باشند. پس از اعلام نتایج ، پذیرفته‌‌‌ شدگان نهایی مشخص می شوند و می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه و سپس ثبت نام حضوری اقدام نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 1401 - زمان و راهنمای کامل ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر ماه حداکثر تا هفته‌‌‌ آخر شهریورماه اعلام می گردد. داوطلبان باید بعد از دریافت نتیجه خود در سریع ترین زمان و طبق زمانبندی دانشگاه قبول شده‌ ، سایر مراحل ثبت نام خود را پیگیری نمایند.

جواب بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه

رشته‌‌‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ترم بهمن هم ارائه می شوند تا داوطلبانی که در مهرماه موفق به ثبت نام و قبولی نشده‌ اند ، بتوانند در بهمن ماه وارد دانشگاه شوند. زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم 1402 فعلا مشخص نشده‌ است اما با توجه به اینکه شروع به تحصیل پذیرفته‌‌‌ شدگان بهمن ماه دانشگاه آزاد از هفته‌‌‌ سوم این ماه است ، بنابراین نتایج حداکثر در دهه اول بهمن ماه اعلام می گردد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

نحوه مشاهده جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد 1402

نحوه مشاهده جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد 1402 با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. داوطلبان باید به این سامانه مراجعه کرده‌ و اطلاعات خود را ارائه نمایند سپس کارنامه شان را دریافت کنند. اطلاعاتی که برای دریافت نتایج از سایت azmoon.org نیاز هستند ، به شرح کد ملی ، شماره شناسنامه و سال تولد هستند. همچنین داوطلبان اتباع هم باید کدرهگیری مربوط به اتباع را ارائه دهند.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته‌‌‌ ، کاردانی ناپیوسته‌‌‌ ، کارشناسی پیوسته‌‌‌ و کارشناسی ناپیوسته‌‌‌ در این سامانه قرار خواهد گرفت و داوطلب باید پس از وارد شدن به سایت ، لینک نتایج مقطع مربوطه را انتخاب نماید.

مرتبط بخوانید : سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

اعتراض به جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد

جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد

بعد از اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد ، با دسته‌‌‌ ای از داوطلبان روبرو هستیم که در هیچ رشته‌‌‌ محلی قبول نشده‌ اند و نسبت به نتایج اعتراض دارند. لازم است به اطلاع این دسته‌‌‌ از داوطلبان برسانیم که اعتراض به نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد امکان پذیر نیست. در واقع ، مهلتی برای این منظور در نظر گرفته‌‌‌ نمی شود. بنابراین اگر قبول نشده‌ اید ، باید منتظر ثبت نام دوره بعدی باشید و یا اینکه در دانشگاه های دیگر ثبت نام نمایید.

مرتبط بخوانید : رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران 

سوالات شما

  • جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد 1402 کی اعلام می شود؟
احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت

زمان اعلام جواب بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر ماه حداکثر تا آخر شهریورماه می باشد. همچنین نتایج بدون کنکور نیمسال دوم در اواسط بهمن ماه اعلام خواهد شد.

  • نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد را چگونه می توانیم دریافت کنیم؟

نتیجه بدون آزمون دانشگاه آزاد در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی قرار داده‌ خواهد شد.

  • بعد از اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد چه اقداماتی باید انجام شود؟

پذیرفته‌‌‌ شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد باید پس از مشاهده نتایج برای ثبت نام در سایت دانشگاه و سپس ثبت نام حضوری اقدام کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی دانشگاه ازاد

ثبت نام کاردانی دانشگاه ازاد 1402 📞 زمان و دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام کاردانی دانشگاه ازاد را داوطلبانی که می خواهند مدرک فوق دیپلم دریافت کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر