از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی 1402 📞 شرایط و راهنمای تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تغییر رشته‌ از کاردانی به کارشناسی

تغییر رشته‌ یا تغییر گرایش در تمام مقاطع تحصیلی امکان پذیر است اما شرایط تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی کمی متفاوت تر از سایر مقاطع می باشد. داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته ، پیش از اقدام به ثبت درخواست تغییر رشته‌ باید ار تمام شرایط لازم اطلاع یابند و در صورتی که شرایط را داشتند ، درخواست خود را در دانشگاه مطرح نمایند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا از شرایط کامل تغییر رشته‌ از کاردانی به کارشناسی مطلع شوید.

سوالات خود را در خصوص شرایط تغییر رشته‌ از کاردانی به کارشناسی 1402 از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی

تغییر رشته‌ در مقطع کاردانی به کارشناسی فقط در زمان ثبت نام کنکور امکان پذیر است. در واقع فارغ التحصیلان دوره کاردانی پیوسته‌ یا کاردانی ناپیوسته‌ در صورت تمایل می توانند با شرکت در آزمون کارشناسی ناپیوسته‌ ، رشته‌ تحصیلی خود را تغییر دهند البته به شرطی که رشته‌ تحصیلی مورد تقاضای آنها ، شرط تجانس رشته‌ فارغ التحصیلی نداشته باشد.

برای ورود به رشته‌ های تكنولوژی اتاق عمل ، بهداشت عمومی ، تكنولوژی پرتوشناسی ، علوم آزمايشگاهی ، مامايی ، هوشبری و رشته‌ فوريت های پزشكی پيش بيمارستانی آزمون کاردانی به کارشناسی ، ارائه مدرک فارغ التحصیلی با رشته‌ مرتبط الزامی است اما برای سایر رشته‌ های این آزمون الزامی به ارائه مدرک مرتبط نیست.

مرتبط بخوانید : شرایط تغییر رشته‌ در دانشگاه آزاد 

شرایط تغییر گرایش در مقطع کاردانی به کارشناسی

اگر دانشجوی مقطع کارشناسی ناپیوسته‌  هستید ، مجاز به تغییر رشته‌ نمی باشید اما می توانید برای تغییر گرایش اقدام کنید. دانشجویان متقاضی تغییر گرایش باید حداقل 6 هفته پیش از شروع ترم تحصیلی جدید ، درخواست خود را مبنی بر تغییر گرایش به دانشگاه ارائه دهند. سپس با تکمیل و تحویل تمامی مدارک ، منتظر بررسی درخواست خود توسط دانشگاه باشند. در صورت موافقت با درخواست دانشجو ، از ترم جدید در رشته‌ جدید خود می تواند انتخاب واحد را انجام دهد.

احتمالا این را هم بپسندید  تغییر رشته از شیمی به داروسازی 📞 شرایط تغییر رشته از گرایش های شیمی به داروسازی

برخی نکات مهم تغییر گرایش در مقطع کاردانی به کارشناسی که لازم است از آنها اطلاع داشته باشید ، عبارتند از :

  • تغییر گرایش در مقطع کاردانی به کارشناسی فقط یکبار در طول دوران تحصیل امکان پذیر است.
  • گرایش مد نظر دانشجو باید در دانشگاه ارائه شده‌ باشد.
  • انتقالی همزمان با تغییر گرایش ، مشروط به موافقت دانشگاه های مبدا و مقصد است.
  • دروس مشترک بین دو گرایش معادل سازی می شوند
  • دانشجویان متقاضی تغییر گرایش باید حداقل معدل 12 را کسب کنند.

تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

در دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ ارائه می شود و فارغ التحصیلان مقطع کاردانی پیوسته‌ یا کاردانی ناپیوسته‌ ، می توانند با ثبت نام در دانشگاه آزاد وارد رشته‌ تحصیلی مورد علاقه خود شوند. دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته‌ ، شرط تجانس رشته‌ ندارد و داوطلب می تواند در رشته‌ ای مغایر با رشته‌ فارغ التحصیلی خود ثبت نام نماید.

ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد دو بار در سال و از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد و لیست رشته‌ های ارائه شده‌ در هر یک از واحدهای دانشگاهی نیز از طریق انتشار دفترچه در سایت مذکور ، به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

تغییر رشته‌ از کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

علاوه بر دانشگاه آزاد ، دانشگاه غیرانتفاعی نیز مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ را ارائه می دهد و این دانشگاه هم شرط تجانس رشته‌ ندارد و در نتیجه داوطلبان تنها با ارائه مدرک فوق دیپلم ، می توانند وارد رشته‌ تحصیلی مورد علاقه خود (حتی اگر مغایر با رشته‌ دوره کاردانی باشد) شوند.
تحصیل در دوره کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه علمی کاربردی دو سال به طول می انجامد و شامل 4 ترم تحصیلی می باشد. دانشجویانی که وارد رشته‌ مغایر شده‌ اند ، باید به تشخیص آموزش دانشکده تعدادی واحد درسی جبرانی نیز بگذرانند.
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور است و داوطلبان دو بار در سال فرصت ثبت نام دارند. البته در بعضی نیمسال ها نیز ثبت نام به صورت حضوری است و لازم است که داوطلب با مراجعه به دانشگاه و ارائه مدارک لازم ، برای ثبت نام خود اقدام نماید. شما برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ، لازم است دفترچه راهنمای انتخاب رشته را از سایت سنجش دانلود کنید و با بررسی آن ، از رشته های ارائه شده اطلاع یابید.
بعد از اطلاع یافتن از رشته محل های ارائه شده ، می توانید هزینه ثبت نام را در سایت بپردازید و فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایید. شما مجاز هستید که حداکثر 20 کد رشته محل را انتخاب کنید.

تغییر رشته‌ کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

تغییر رشته‌ از کاردانی به کارشناسی

مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه غیرانتفاعی نیز ارائه می شود. امکان پذیرش در این دانشگاه هم به صورت با کنکور و هم به صورت بدون کنکور وجود دارد. ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و فرصت ثبت نام نیز یکبار در سال است. همچنین امکان تغییر رشته‌ در این دانشگاه برای داوطلبان وجود دارد.

مشاوره تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی

چنانچه‌ متقاضی تغيیر رشته‌ از کاردانی به کارشناسی هستید و راجع به شرایط آن سوالی دارید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید. مشاوران با توجه شرایطی که دارید ، بهترین راه حل ها را ارائه می کنند.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

سوالات متداول

  • آیا تغییر رشته‌ از کاردانی به کارشناسی امکان پذیر است ؟ 
احتمالا این را هم بپسندید  نحوه تغییر رشته در دانشگاه آزاد 📞 بررسی روش تغییر رشته دانشگاه تمام مقاطع

خیر ، دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ نمی توانند رشته‌ تحصیلی خود را تغییر دهند اما امکان تغییر گرایش وجود دارد.

  • شرایط تغییر رشته‌ کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد چیست ؟

داوطلبانی که مدرک کاردانی دارند ، می توانند با ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد ، رشته‌ تحصیلی خود را تغییر دهند.

  • آیا تغییر رشته‌ از کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی امکان پذیر است ؟

بله ، اگر متقاضی تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی هستید می توانید در رشته‌ تحصیلی مغابر با رشته‌ مقطع کاردانی خود در این دانشگاه ثبت نام کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تغییر رشته به تربیت بدنی

تغییر رشته به تربیت بدنی 📞 شرایط ، مدارک و دروس تغییر رشته به تربیت بدنی

رشته‌ تربیت بدنی یکی از رشته‌ های ارائه شده‌ در شاخه فنی حرفه ای است …

205 نظر

  1. سلام ببخشید اگه رشته کاردانی رو یک رشته و کارشناسی ناپیوسته رو یک رشته دیگه بخونی بعدا واسه آزمون استخدامی مشکل پیدا نمیکنی و میتونی راحت آزمونارو شرکت کنی؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون های استخدامی لازم است رشته کاردانی و کارشناسی یکسان باشد

  2. علیرضا اسماعیلی

    سلام من مهر ماه ۱۴۰۰وارد دانشکده فنی کشاورزی شدم و در حال حاضر در حال اتمام ترم دوم مقطع کاردانی ناپیوسته در رشته گیاهپزشکی هستم و مدرک دیپلمم رو از هنرستان فنی کشاورزی گرفتم حالا قصد دارم تغییر رشته بدم و اگر امکانش باشه در رشته حقوق ادامه تحصیل بدم میخواستم بدونم با این شرایط ایا من میتونم رشته حقوق رو بخونم و گیاهپزشکی رو بزارم کنار خیلی سردرگمم لطفا راهنماییم کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما با مدرک کاردانی می توانید ثبت نام کارشناسی پیوسته حقوق در دانشگاه ازاد و پیام نور را انجام دهید و یا در دانشگاه علمی کاربردی وارد دوره کاردانی این رشته شوید (توجه داشته باشید که اولویت قبولی در رشته حقوق با دارندگان مدرک دیپلم انسانی است ولی شما هم احتمال قبولی دارید)

    • سلام وقت بخیر من کاردانی رشته طراحی دوخت دارم و می خوام در مقطع کارشناسی ناپیوسته معماری شرکت کنم.
      به نظر شما در دانشگاه آزاد ثبت نام کنم یا در دانشگاه علمی کاربردی؟
      و اینکه ممکن هست چند ترم به ترم کارشناسی من اضافه بشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر شهریه ارزان تر مدنظرتان است ، دانشگاه علمی کاربردی را انتخاب کنید. برای تغییر رشته معمولا چند واحد جبرانی در نظر گرفته می شود.

  3. سلام
    من دانشجو رشته مکانیک خودرو هستم
    میخواستم بدونم میتونم برای کارشناسی تغیر رشته بدم برم رشته حرارتی برودتی؟
    و یه سوال دیگه این که باید کنکور بدم یا با شرط معدل میتونم برم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید و برای پذیرش بدون کنکور باید بررسی کرد که رشته مورد تقاضای شما بدون کنکور ارائه می شود یا خیر.. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  4. میترا قهرمانی

    سلام وقتتون بخیر ، من کاردانی بهداشت خانواده از دانشگاه آزاد دارم برای کارشناسی میتونم تغییر رشته بدم؟ هدفم دانشگاه دولتی هست

  5. سلام من کاردانی گرافیک خوندم و حالا میخوام کارشناسی ناپیوسته مدیریت بخونم این امکانش هست؟ تغییر رشته بدم؟

  6. امیرحسین

    سلام بنده کاردانی کامپیوتر دارم و تصمیم دارم کارشناسی ناپیوسته کارشناسی کسب کار بخوانم آیا امکانش هست؟؟؟ ، و چیز دیگر این که در استخدام کاری برایم مشکلی پیش نمی آید….

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله امکان تغییر رشته دارید ولی در زمان استخدام ، بعضی از شرکت ها به یکسان بودن رشته کاردانی و کارشناسی توجه دارند

    • سلام من کاردانی نرم افزار ثبت نام کردم میخام الان تعغیر بدم در دانشگاه کارشناسی نرم افزار بخونم میشه؟؟؟؟

  7. سلام من رشته it مقطع کاردانی هستم و برای کارشناسی می‌خوام تغییر رشته به مهندسی معدن بدم چکار باید کنم ؟

  8. سلام، من کاردانی تربیت بدنی دارم و کاردانی ناپیوسته هستم، میتونم برا کارشناسی تغییر رشته بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله امکان پذیر است.

    • امیر حسین

      با سلام و خسته نباشید
      من کاردانی مدیریت صنعتی از پیام نور دارم
      برای چه دانشگاهی می تونم پذیرش بدون کنکور بگیرم
      و اینکه آیا می تونم برای مقطع کارشناسی نساجی بخونم ، این تغییر رشته امکان پذیر ؟
      سپاس از راهنمایی شما

  9. سلام من کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته عمران امورپیمانها خوندم میخوام بدونم آیا میتونم برای کارشناسی به رشته برق قدرت تغییر رشته بدم و اینکه اگه میتونم چه دانشگاه هایی میتونم ثبت نام کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید تغییر رشته دهید و برای اطلاع از دانشگاه های ارائه دهنده رشته مد نظرتان ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

  10. سلام من در دانشگاه علمی کاربردی رشته عمران امورپیمانها مدرک کاردانی گرفتم الان برای کارشناسی میخواهم دانشگاه آزاد رشته برق و قدرت بخوانم یعنی تغییر رشته بدم ، آیا امکان پذیره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله امکان پذیر است ولی اولویت پذیرش با دارندگان کاردانی برق می باشد و اگر ظرفیت خالی باقی بماند از فارغ التحصیلان سایر رشته ها ثبت نام به عمل می آید

  11. سلام تغییر رشته تو کنکور کاردانی به کارشناسی نا پیوسته از مکانیک خودرو به گرایش حرارت و سیالات امکان پذیر هست

  12. محمد حسین شاهمرادی

    سلام من کاردانی مکانیک خودرو دارم می تونم کارشناسی مکانیک سیالات بخونم یا ن

  13. سمیه باقری

    سلام من ترم ۳ رشته مترجمی دانشگاه علمی کاربردی هستم و سر دوراهی موندم که آیا تغیر رشته الان بدم یا بعد از گرفتن مدرک کاردانی؟ میخوام تکنولوژی دوخت بخونم اگر مدرک کاردانی مترجمی رو بگیرم برای کارشناسی میتونم تکنولوژی دوخت بخونم ؟اگر بله ، چند ترم اضافه تر باید خونده بشه تا مدرک کارشناسی بگیرم ؟ممنون میشم پاسخ بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام بله می توانید تغییر رشته دهد و چند واحد دروس جبرانی تعیین می شود

  14. مهران خالقی

    سلام خسته نباشید . من مدرک کاردانی نرم افزار از دانشگاه ازاد دارم و سربازی هم معاف کردم . الان میتونم تغییر رشته بدم برم زبان خارجه درس بخونم ؟

  15. سلام خسته نباشید . من مدرک کاردانی نرم افزار از دانشگاه ازاد دارم و سربازی هم معاف کردم . الان میتونم تغییر رشته بدم برم زبان خارجه درس بخونم ؟

    • سلام وقت بخیر
      ببخشید من مدرک کاردانی رشته کامپیوتر نرم افزار گرفتم
      برای مقطع کارشناسی میتونم تغییر رشته بدم و حسابداری بخونم
      و اینکه درس پیش نیاز باید پاس کنم یا نمی‌خواد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله مجاز هستید و تعدادی دروس جبرانی را می گذرانید.

  16. سلام من کاردانی نرم افزار دارم اگر بخوام کارشناسی زبان انگلیسی بخونم نمیتونم کنکور بدم فقط باید دانشگاه ازاد برم؟؟؟؟نمیتونم دانشگاه دولتی برم؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در کنکور شرکت کنید و وارد رشته های کارشناسی زبان انگلیسی شوید

  17. سلام من بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماری کاردانی دانشگاه آزاد قبول شدم میخواستم ببینم اگه بعد از دوسال مدرک کاردانی رو بگیرم میتونم برای کنکور کاردانی به کارشناسی رشته ام رو به پرستاری تغییر بدم یا امکان پذیر نیست این کار؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  18. سلام خسته نباشید
    من میخوام کاردانی ناپیوسته آموزش زبان تو دانشگاه آزاد بخونم و بعد یکسال همین رو توی دانشگاه دولتی بخونم ..ایا امکانش هست
    که دانشگاهم رو تغییر بدم و یکسال بعدی کاردانی رو در دانشگاه دولتی بخونم ؟

  19. سلام خسته نباشید.من میخواستم در دانشکده فنی کاردانی فتوگرافیک بخونم.میشه برای کارشناسی هم تغییر شهر بدم هم تغییررشته؟ و برم دانشکده دولتی؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  20. سلام من دیپلمم کاردانش نرم افزار بود
    دانشگاه آزاد هم کاردانی نرم افزار گرفتم
    میخوام بدونم میتونم با همین مدرک به رشته ی میکروبیولوژی تغییر رشته بدم؟
    یا باید دیپلم تجربی بگیرم بعد
    میشه راهنماییم کنید نمیدونم چیکار کنم ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مدرک کاردانی خود در رشته میکروبیولوژی ثبت نام کنید.

  21. سلام وقت بخیر من کارشناسی مترجمی زبان دارم ولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کارشناسی آموزش زبان میخوان با توجه به اینکه خیلی از واخد۶ای دو گرایش یکسان هستن. میشه راهنمایی بفرمایید بری تغییر گرایش در شرایطی که مدرکم رو گرفتم راهی هست یا خیر؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  22. مهسا حسینی

    سلام کاردانی پیوسته معماری رو میخونم میشه برای کارشناسی حقوق بخونم رشته نظریم انسانی بوده و دانشکده علمی کاربردی هستم

  23. باسلام من دانشجوی نرم افزارم ترم آخر کار دانی
    آیا میتونم برای کارشناسی دانشگاه آزاد حقوق بخونم ‌؟
    و چجوریه باید از اول بخونم یا از ترم ۵ به بعدش؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید و تعدادی واحد جبرانی باید بگذرانید

    • سلام. طبق دفترچه ارشد وزارت بهداشت،فارغ التحصیلان با کارشناسی مدیریت(انواع گرایشات) مجاز به شرکت در آزمون ارشد رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی هستند.خواستم بدونم با کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگانی(با کاردانی غیر مرتبط)،امکان شرکت وجود دارد؟یا حتما باید کارشناسی پیوسته باشد؟
      باتشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  24. سلام آیا می توان با کاردانی پیوسته نرم افزار در دوره کارشناسی مدیریت صنعتی ادامه داد (با توجه به اینکه دیپلم من هم فنی بوده) و آیا باید پیش نیاز یا واحد جبرانی بگذرونم یا امتحان بند ج بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  25. سلام خسته نباشید ببخشید من کاردانی رشته کامپیوتر و بگیرم میتونم برای کارشناسی م رشته خبرنگاری رو بخونم یانه؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  26. سلام من کاردانی رشته الکترونیک خوندم بعد سربازی رو رفتم حالا واسه کارشناسی میخوام برق قدرت بخونم ایا میشه/؟؟؟/

  27. سلام من کاردانی برق کرایش تاسیسات الکترویکی دارم میتونم تغییر رشته بدم ازمون کاردانی به کارشناسی رشته اموزش ابتدایی ازمون بدم بعدا کارشناسی گرفتم ازمون دستگاه های اجرای شرکت کنم؟

  28. سلام.من با داشتن فوق دیپلم طراحی لباس میتونم برای کارشناسی زبان انگلیسی دانشگاه دولتی آزمون بدم؟

  29. سلام من دانشگاه آزاد رشته طراحی دوخت کاردانی پیوسته ثبت نام کردم میتونم تغییرش بدم به ناپیوسته رشته تحصیلیم هم طراحی دوخت بود

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  30. سلام من ترم آخر رشته تاسیسات حرارت مرکزی و تهویه مطبوع هستم .
    میخوام واسه آزمون کاردانی به کارشناسی نا بیوسته ثبت نام کنم در رشته عمران
    آیا امکان تغییر رشته داره یا نه
    و اگه امکانش داشته باشه باید چند واحد جبرانی واسه ورود به رشته عمران بگذرونم

  31. سلام من کاردانی مهندسی مکانیک دارم برای کارشناسی میشه یه رشته دیگه برداشت؟کارشناسی یه رشته دیگه4سال بایدخوندیادوسال؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در مقطع کارشناسی ناپیوسته وارد رشته های دیگر شوید.

    • سمیرا جلالی

      با سلام بنده کاردانی بهداشت عمومی گرایش خانواده رو چندسال پیش تمام کردم میتوانم برای کارشناسی رشته پرستاری یا مامایی بخونم؟

  32. سلام من دانشجو ترم اخر کاردانی رشته اموزش و پرورش ابتدایی زیر شاخه علوم تربیتی می باشم
    میخوام برای کارشناسی برم تربیت بدنی رو بخونم به نظر شما مشکلی پیش نمی یاد

  33. سلام وقت بخیر
    من کاردانی تربیت کودک دارم میخواستم کارشناسی بهداشت محیط و بگیرم امکانش هست ؟
    و بعدا برا استخدامیا دچار مشکل نمیشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته بهداشت محیط را باید با شرکت در کنکور تجربی قبول شوید.

  34. سلام وقتتون بخیر بنده کاردانی کامپیوتر سال 92 گرفتم الان می‌خوام رشته حسابداری یا it را بخونم میتونم برای کار کدوم بهتره البته دانشگاه را هم می‌خوام دولتی باشه و اینکه دانشگاه دولتی توی شهر اصفهان کدوم میشه ممنون میشم جواب بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  35. سلام من با کاردانی فنی حرفه ای میتونم دانشگاه آزاد حقوق بخونم
    یعنی تغییر رشته بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر دیپلم نظام جدید، پیش دانشگاهی یا کاردانی دارید می توانید در رشته حقوق ثبت نام کنید.

    • محمد حسین

      سلام من فوق دیپلم رشته حسابداری از دانشگاه دولتی دارم
      میخواستم ببینم میتونم واسه ی کارشناسی برم رشته بهداشت حرفه ای؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با شرکت در کنکور سراسری وارد این رشته شوید.

  36. زهره رحیمی

    سلام من کاردانی آی تی دارم میتونم برای کارشناسی علوم تربیتی پیام نور بخونم
    و این مدرک قابل استفاده در جذب آموزش و پرورش هست

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید وارد مقطع کارشناسی پیوسته علوم تربیتی در دانشگاه پیام نور شوید

  37. سلام کاردانی صنایع چون دولتی خونده میخواهدکارشناسی مدیریت بخواند میتونه تعییر بده از صنایع چوب مدیریت بخونه درکدام دانشگاه ادامه بده؟
    تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  38. با سلام من کارشناسی عمرا ن ترم سوم انصراف دادم
    میخام رشته معماری بخونم آیا می شود دروس دو ترم اول عمران را با دروس معماری انطباق داد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  39. با سلام
    فوق دیپلم معماری گرفتم دانشگاه غیر انتفاعی برای تغییر رشته به کامپیوتر چه را حلی پیشنهاد میدین؟،

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید بدون کنکور وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر شوید.

  40. سلام خسته نباشید، بنده دانشجوی ترم ۲ رشته برق دانشگاه فنی حرفه ای دولتی هستم(کاردانی میخونم)، بعد از اتمام کاردانی میتونم برای کارشناسی، رشته کامپیوتر رو در دانشگاه های دولتی بخونم؟ دانشگاه آزاد چطور؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  41. سلام وقت بخیر. من یک ترم در دانشگاه آزاد رشته حسابداری خوندم فقط یک ترم ولی بعد تغییر رشته دادم رشته آموزش زبان مقطع کاردانی خوندم سال بعد فوق دیپلم رو میگیرم میخاستم بدونم میتونم بعداز گرفتن فوق دیپلم دوباره برگردم به رشته حسابداری کارشناسی ناپیوسته بخونم؟ خیلی سردرگمم میشه جواب بدید باتشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  42. سلام لطفا زود جواب بدین من دانشجوی نرم افزار کاردانی دانشگاه ازاد هستم یه سوالی دارم میتونم ازمون کاردانی به کارشناسی بدم و تغییر رشته بدم؟؟ میتونم رشته ی ای تی بخونم دانشگاه دولتی؟ ازاد هم باشه فرقی نمیکنه ولی دولتی بهتره میشه سریع راهنمایییم کنین

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  43. سلام.کاردانی برق الکتروتکنیک دارم برا کارشناسی میتونم مدیریت دولتی بخونم .اگه میشه چند ترم باید بخونم

  44. سلام، من دانشجو کارشناسی پیوسته عمران دانشگاه غیرانتفاعی بودم که مدرک معادل کاردانی رو گرفتم. الان می خواستم در رشته کارشناسی پیوسته کامپیوتر ادامه تحصیل بدم توی همون دانشگاه شدنیه؟ چند ترم باید بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله امکان پذیر است و تعداد ترم های تحصیل مقطع کارشناسی پیوسته ، 8 ترم می باشد

  45. با سلام
    من کاردانی ناپیوسته حسابرسی میخونم، می‌خوام بعد از اتمام دوره کاردانی برای کارشناسی تغییر رشته بدم و نمی‌خوام دانشگاه فنی باشم ، میتونم آزمونهای دانشگاه های سراسری شرکت کنم؟؟؟
    هیچ محدودیتی نداره اینکه فنی بودم؟؟؟
    و اینکه بخوام با شرایط و نحوه کنکور و آزمون های کارشناسی آشنا شم لطف میکنید اگه راهنماییم کنید🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  46. سلام وقتتون بخیر
    یه سوال داشتم
    من فوق دیپلم هتلداری دارم کاردانی مو هتلداری خوندم
    اگر بخام برای کارشناسی کنکور بدم یه رشته دیگه میتونم
    مثلا کارشناسی حقوق یا مدیریت

  47. عطا قارداش خانی

    سلام من کاردانی مهندسی پزشکی بیومکانیک دارم از دانشگاه ازاد تبریز و می خواهم در ازمون کاردانی به کارشناسی یک رشته دیگری انتخاب کنم در دانشگاه روزانه ایا می توانم یا خیر لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

  48. سلام وقتتون بخیر
    یه سوال داشتم
    من فوق دیپلم هتلداری دارم کاردانی مو هتلداری خوندم
    اگر بخام برای کارشناسی کنکور بدم یه رشته دیگه میتونم
    مثلا کارشناسی حقوق یا مدیریت

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با شرکت در کنکور سراسری وارد رشته مورد علاقه تان شوید.

  49. سلام وقت بخیر
    رشته من الکترونیک است و ترم آخر کاردانی رو میخونم میخوام کارشناسی رو تغییر رشته به تربیت بدنی بکنم شرایطش چطوریه باید کنکور بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید بدون کنکور وارد این رشته شوید. دانشگاه های آزاد و پیام نور ارائه دهنده بدون کنکور تربیت بدنی هستند

  50. با سلام.من کاردانی رشته ی آیتی هستم و مدرکم رو گرفتم.الان برای کارشناسی میخوام تغیر رشته بدم برای روانپزشکی.آیا امکانش هست؟

  51. زهرا مرادی

    سلام من کاردانی رشته حسابداری دانشگاه غیرانتفاعی میخونم برای لیسانس می‌تونم مدیریت بخونم ممنونم راهنماییم میکنید

  52. امیر حسین

    سلام وقت بخیر

    اگر یک شخص در دبیرستان فنی حرفه ای معماری خونده باشه و دیپلم رو گرفته باشه میتونه برای فوق دیپلم در دانشگاه ازاد رشته حسابداری بخونه ؟و در تمام دانشگاه ازاد ها امکان پذیره ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله امکان پذیر است و می تواند وارد یکی از دانشگاه های ارائه دهنده این رشته شود.

  53. سلام اگه کاردانی رشته مکانیک خودروداشته باشیم وکارسناسی ناپیوسته آموزش ابتدایی بگیریم برای استخدام آموزش وپرورش مشکلی پیش نمیاد؟

  54. سلام و وقت بخیر من کاردانی رشته تأسیسات(حرارت مرکزی و تهویه مطبوع ) دارم میخوام برای کاردانی به کارشناسی تغییر رشته بدم و رشته کامپیوتر بخونم تو دانشگاه های دولتی آیا می توانم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  55. سلام وقت بخیر من کاردانی طراحی دوخت از دانشگاه دولتی دارم و می‌خواهم کارشناسی معماری بخونم به نظرتون میتونم بعد در آزمونهای نظام مهندسی شرکت کنم ؟مشکلی پیش نمیاد ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  56. سلام وقت بخیر. من کاردانی آرایش زنانه از دانشگاه علمی کاربردی دارم میخوام برای کارشناسی رشته پروتز دندان بخونم. امکانش هست ؟!حتی اگه آزمونی هم باسه من مشکلی ندارم

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در کنکور سراسری شرکت کنید و وارد رشته پروتز دندان شوید

  57. سلام خدا قوت . من در سال 93 مدرک کاردانی خبرنگاری با معدل 18 از دانشگاه علمی کاربردی دانشکده خبر رو گرفتم .
    الان بخاطر شغلم ، مجبورم و حتما باید در مقطع کارشناسی و فقط در دانشگاه پیام نور ( رشته علم اطلاعات و دانش شناسی ) شرکت کنم . آیا امکانش هست ؟ لطفا راهنمایی کنید که چه کاری انجام بدم و کجا مراجعه کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید بدون کنکور ثبت نام کنید و بعد از 8 ترم تحصیل ، مدرک لیسانس بگیرید. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  58. سلام . کاردانی خبر علمی کاربردی رو گرفتم . برای کارشناسی ( رشته علم اطلاعات و دانش شناسی ) و صرفا دانشگاه پیام نور
    چه راهی پیشنهاد می کنید ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید بدون کنکور وارد این رشته شوید. (دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی ناپیوسته ندارد و تحصیل شما در این رشته 4 ساله خواهد بود)

  59. سلام، من مدرک کاردانی دانشگاه آزاد رشته آموزش ابتدایی دارم خواستم بدونم میتونم کارشناسی نقاشی یا گرافیک بخونم؟؟؟ اونم دانشگاه روزانه یا حالا دانشگاه های آزاد ؟؟؟؟

  60. سلام.
    من فوق دیپلم اقتصاد دارم.میتونم خرداد ماه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور رو انجام بدم؟
    میتونم بعد از ثبت نام وارد کارشناسی ناپیوسته اقتصاد بشم؟
    توی کارشناسی پیوسته ریاضیات و آمار و … رو گذروندم.دوباره باید همه اینارو توی کارشناسی ناپیوسته بگیرم؟
    میتونم بعد از اینکه لیسانس اقتصاد رو گرفتم بجای تکمیل تحصیلات برم کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته معماری رو بخونم؟یعنی گرایشمو از انسانی به ریاضی فیزیک تغییر بدم

  61. سلام وقت بخیر من کاردانی معماری دارم و لیسانس عمران میخوام با یک دوره سه ماهه کارشناسی معماری هم دریافت کنم آیا امکان پذیر هست اگر امکان پذیر هست میشه راهنمایی کنید باید به چه سازمانهایی مراجعه کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  62. سلام من مدرک کاردانی برق قدرت رو از دانشگاه آزاد دارم و سربازی هم رفتم الان میتونم برای کارشناسی امور گمرکی میتونم اقدام کنم

  63. سلام من کاردانی برق صنعتی دارم ، تحقیق کردم گفتن که برای کارشناسی ، باید ناپیوسته بخونم یعنی تکنولوژی مهندسی برق گراش فلان ، اما سوالم اینجاس که آیا میتونم کارشناسی پیوسته بخونم که مستقیم مهندسی باشه دیگه تکنولوژی نباشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید وارد مقطع کارشناسی پیوسته شوید اما طول دوره تحصیل شما بیشتر خواهد بود.

  64. سلام من ترم اخر کاردانی رشته گرافیک هستم در دانشکده فنی
    میخوام برای کارشناسی معماری بخونم امکانش هست؟ نیازی به ازمون نداره؟

  65. سلام .من کاردانی کامپیوتر دارم یعنی کارشناسی پیوسته کامپیوتر خوندم ولی تا کاردانی
    الان خواستم بدونم برای کنکور کارشناسی ناپیوسته میتونم تغییر رشته بدم و برم نقشه کشی بخونم ممنون میشم جواب بدین ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پیشنهاد می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل تری راهنمایی کنند.

  66. سلام من کاردانی امور بانکی از دانشگاه علمی کاربردی دارم میگیرم میخواستم برای ترم مهر ماه کارشناسی ناپیوسته حسابداری در دانشگاه ازاد بخونم باید چه تاریخی اقدام کنم ؟ معمولا چند واحد جبرانی به عنوان پیش نیاز بهم میدن؟ برا ارشد میتونم کنکور بدم برای دانشگاه های دولتی ؟ اگ ارشد بگیرم هم نمیتونم ازمون های استخدامی شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      باسلام. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  67. سلام
    من کاردانی حسابداری دانشگاه مهاجر اصفهان را دارم، آیا می‌توانم برای کارشناسی رشته کامپیوتر یا شبکه بخونم؟
    ممنون

  68. با سلام
    رشته تربیت کودک میخونم کارشناسی نداره میخوام ادامه بدم میشه کارشناسی مامایی یا بهداشت برم؟؟.

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی باید مدرک کاردانی مرتبط ارائه نمایید.

  69. ابراهیم نجفی

    سلام من کاردانی الکترونیک دارم ومیخواهم کارشناسی الکتروتکنیک(محندس حرفه ای برق قدرت) بخونم ایابایددرس جبرانی بردارم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله چند واحد جبرانی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

  70. محمد رضا مظلوم

    سلام خسته نباشید من فوق دیپلم ابزار دقیق ناپیوسته دارم. از دانشگاه دولتی . الان ترم 1 کارشناسی ابزار دقیقم
    ناپیوسته هستم.
    انصراف بدم میشه برم پیام نور یا آزاد کارشناسی Hsc ایمنی بگیرم؟

  71. باسلام من کاردانی حسابداری خوندم و۲ترم هم کاردانی به کارشناسی خوندم ودیگه ادامه ندادم الان میتونم بامدرک فوق دیپلم حسابداری تغییررشته بدم برم علوم تربیتی ازادیاپیام نوربدون کنکورثبت نام کنم؟؟؟

  72. سلام وقت بخیر
    من کاردانی پیوسته برق صنعتی خوندم حالا کارشناسی ناپیوسته میخوام عمران بخونم میخواستم بدونم بعدا میتونم تو آزمون نظام مهندسی شرکت کنم مشکلی پیش نمیاد؟

  73. ببخشید یه سوالی داشتم مخدمتتون اینکه ایا امکان داره که در رشته هنر شخص گرافیک بخونه وبعدش گرایش بده به رشته انیمیشن ایا ممکنه

  74. سلام وقت بخیر من رشته هتلداری دانشگاه دولتی میخونم
    میخوام ببینم اگر مدرک کاردانیمو بگیرم میتونم همین رشترو تو دانشگاه ازاد ادامه بدم تا مدرک کارشناسیمو بگیرم؟

  75. سلام وقت بخیر آیا کاردانی رشته شبکه کامپیوتری بخونی برای کاردانی به کارشناسی میشه رشته نرم افزار انتخاب کرد ؟

  76. سلام بنده اگر در یکی از رشته های پیام نور تا کاردانی تحصیل کنم بعد میتونم برم دانشگاه آزاد آموزش ابتدایی مقطع کارشناسی بخونم و در آزمون استخدامی مشکلی پیش نمیاد

    • پاسخ با ما

      با سلام. مقطع کاردانی در دانشگاه پیام نور دایر نیست

  77. سلام
    من کاردانی زمین شناسی دارم
    و در مقطع کارشناسی پیوسته تحصیل میکنم
    میخواستم بپرسم امکانش هست که من از کاردانی زمین شناسی به کارشناسی پروتز دندان ادامه بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای ورود به رشته پروتز دندان باید در کنکور شرکت کنید

  78. سلام من رشته کاردانی نرم افزار می‌خونم که امسال تموم میشه آیا میتونم برای کارشناسی به عکاسی تغییر رشته بدم ؟و اگر که میشه باید کنکور بدم یا نه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید تغییر رشته دهید. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  79. سلام خسته نباشید من کاردانی معماری خواندم برای کار شناسی می خوام تغیر رشته بدم و برم کامپیوتر بخونم ایا خیلی سخت می شه چون من معماری خوندم وکامپیوتر هم یاد ندارم ایا رفتن به این رشته برام اشتباه

    • پاسخ با ما

      با سلام. چند واحد دروس جبرانی می گذرانید

    • سلام‌وقت بخیر من مدرک کاردانی ناپیوسته حقوق و خدمات قضایی دارم از دانشگاه آزاد، میخوام که به کارشناسی حقوق تغییر رشته بدم تو همون دانشگاه ، میتونم‌تغییر بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • سلام‌وقت بخیر من مدرک کاردانی ناپیوسته حقوق و خدمات قضایی دارم از دانشگاه آزاد، میخوام که به کارشناسی حقوق تغییر رشته بدم تو همون دانشگاه ، میتونم‌تغییر بدم؟

  80. سلام کاردانی ناپیوسته آموزش ابتدایی میتونه بعد گرفتن مدرک کاردانیش… بیاد کارشناسی پیوسته روانشناسی بخونه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ارائه نمی شود و می توان وارد مقطع کارشناسی پیوسته شد

  81. سلام اگر من رشته برق دانشگاه دولتی کاردانی گرفته باشم میتونم اقدام کنم رشته معماری کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بگیرم؟! با کنکور هست یا بدون کنکور

  82. شیما سیدی

    سلام خسته نباشید ببخشید من دانشجوی علوم تربیتی دانشگاه آزاد هستم در مقطع کاردانی . میخوام بدونم که با دادن آزمون میتونم از مقطع کاردانی به کارشناسی همین رشته رو در دانشگاه دولتی ادامه بدم برای لیسانس؟

  83. سلام من میخواستم مهندسی کامپیوتر مقطع کارشناسی با سوابق ثبت نام کنم اما بخاطر تکمیل ظرفیت مجبور شدم کاردانی نرم افزار ثبت نام کنم
    میتونم بعد از یک ترم ینی برای ورودی بهمن تغییر رشته بدم و کارشناسی مهندسی کامپیوتر بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  84. سلام من کاردانی ناپیوسته اموزش ابتدایی میخونم امکانش هست برای کارشناسی ناپیوسته برم ی رشته دیگه اون دوسالو مدیریت بازرگانی و…..

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی امکان پذیر است.

  85. باسلام فارغ التحصیل ۸۶ کاردانی مامائی هستم برای ادامه تحصیل و کارشناسی میتونم رشته فوریت های پزشکی ثبت نام کنم؟

  86. سلام وقت بخیر من دیپلم گرافیک دارم بدون کنکور رشته حسابداری ثبت نام کردم مقطع کاردانی پیوسته ورودی ۱۴۰۲ هستم … میخاستم ببینم با این شرایط من میشه که مقطع کارشناسی بخونم ؟! و میشه که تغییرش داد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر دیپلم شما نظام جدید است می توانید وارد مقطع کارشناسی پیوسته شوید.

  87. سلام وقت بخیر من در حال اتمام کاردانی نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه فنی و حرفه ای هستم آیا میتونم کارشناسی رو در دانشگاه ملی در همین زمینه برم؟

  88. سلام من کاردانی حقوق دانشگاه علمی کاربردی رو دارم آیا میتونم کارشناسی تو رشته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد بخونم ؟

  89. سلام من کاردانی حقوق ثبتی هستم آیا می تونم برای کارشناسی تربیت بدنی بخونم ؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی امکان پذیر است

  90. سلام وقتتون بخیر من کاردانی itدارم میتونم برای کارشناسی آموزش ابتدایی بخونم؟

  91. امیر محمد سلیمانی

    سلام ببخشید من رشته کاردانی الکتروتکنیک هستم میخواستم ببینم چطوریدمیتونم برم رشته کامپیوتر

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در کنکور شرکت کنید یا بدون کنکور ثبت نام نمایید.

  92. سلام من کارشناسی ناپیوسته حسابداری دارم میخام ببینم میشه رشته علوم تربیتی بخونم یا معارف ؟؟بعد باید با مدرک کاردانیم شرکت کنم میشه توضیح بدید؟؟

  93. سلام وقت بخیر
    من کاردانی فتوگرافیک دارم میتونم از طریق آزمون کارشناسی رشته علوم تربیتی بخونم؟؟؟
    اگه میشه بعد برای آزمون استخدامی مشکلی نیست و میتونم آزمون بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  94. سلام من کاردانی ایمنی کار علمی کاربردی دارم میتونم کنکور کاردانی به کارشناسی شرکت کنم و اموزش زبان بخونم. یا باید از طریق کنکور سراسری اقدام کنم. بعد در صورت قبولی کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه دولتی میشه رفت؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. آزمون کاردانی به کارشناسی را باید مدرک مرتبط ارائه دهید اما می توانید در کنکور سراسری شرکت نمایید.

  95. سلام من الان ترم اول معماری کاردانی هستم(دانشگاه آزاد) اما میخام ترم بعد برم کارشناسی بخونم آیا امکان پذیر هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای ورود به مقطع کارشناسی پیوسته باید دارای مدرک تحصیلی لازم باشید.

  96. سلام وقت بخیر
    من مدرک فوق دیپلم رشته طراحی و دوخت دارم ،میخواستم ببینم میتونم کنکور کارشناسی رشته معماری وبرم یانه؟
    میشه لطفاً راهنمایی کنید.چیکار میتونم بکنم،یا اصلا غیر از معماری چه رشته ی دیگه میتونم برم؟

    • پاسخ با ما

      باسلام. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  97. سلام برای ثبت نام تو دانشگاه آزاد باید از سایت سنجش ثبت نام کنیم یا حضوری ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. ثبت نام دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش آزاد اسلامی انجام می گیرد.

  98. سلام وقت بخیر برای ثبت نام تو دانشگاه غیر انتفاعی باید از سایت سنجش از کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنیم برا تغییر رشته یا حضوری هم میشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است درخواست تغییر رشته را در دانشگاه مطرح کنید.

  99. سلام وقت بخیر
    من دانشجو ترم 3 حسابداری در مقطع کاردانی هستم و میخام وارد رشته کامپیوتر شم میشه شرایطشو بگید

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در مقطع کارشناسی ناپیوسته یا پیوسته وارد رشته کامپیوتر شوید

  100. سلام من کاردانی مکانیک خودرو دارم .کارشناسی مهندسی تاسیسات حرارت و برودت
    کارشناسی چه رشته ای میتونم شرگت کنم که دروسم تطبیق بخوره ؟
    کارشناسی مانند مهندسی صنایع نیاز دارم

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  101. سلام خسته نباشید من کاردانی حسابداری بازرگانی دارم میتونم کارشناسی مدیریت مالی بخونم؟

  102. سلام من کاردانی مهندسی برق پیوسته دانشگاه دولتی دارم؛ میتونم برای ادامه و گرفتن مقطع کارشناسی بدون ازمون به دانشگاه ازاد برم؟؟

  103. سلام خسته نباشید
    میخاستم بدونم با داشتن مدرک کاردانی معماری میتونم تغییر رشته بدم و برای کارشناسی حسابداری بخونم؟ باید کنکور علوم انسانی رو بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید وارد مقطع کارشناسی حسابداری شوید.

  104. سلام ببخشید اگر کارشناسی پیوسته معماری باشیم و بخوایم تا کاردانی بخونیم و بعدش امکانش هست تغییر رشته داد به مهندسی معماری

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید ثبت نام کارشناسی پیوسته مهندسی معماری را انجام دهید.

  105. سلام وقتتون بخیر من کاردانی کامپیوتر نرم افزار خوندم دانشکده شریعتی ولی الان میخوام تغییر رشته بدم ایا امکانش هست از کاردانی کامپیوتر برم کارشناسی ناپیوسته سینما گرایش تدوین؟

  106. سلام.با احترام من کاردانی کامپیوتر نرم افزار دارم از دانشگاه غیره انتفاهی الان میشه کارشناسی عمران بگیرم و اینکه اگه کارشناسی عمران بگیرم برای آزمون های نظام مهندسی یا نظارت میتونم شرکت کنم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

  107. سلام من رشته کار دانی طراحی وخت دارم میخام کارشناسی شرکت کنم باید چیکارکنم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید به صورت بدون کنکور در دانشگاه های مختلف ثبت نام نمایید.

  108. رضا ولی زاده

    سلام من کاردانی رشته فرآوری مواد معدنی دانشگاه سهند تبریز گرفتم آیا من میتونم کارشناسی رو رشته استخراج در دانشگاه آزاد بخونم …

    هر دو رشته فرآوری مواد معدنی و استخراج گرایش مهندسی معدن هستند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر