از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ده روز مانده به کنکور – راهکارهای طلایی در روزهای آخر مانده به کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ده روز مانده به کنکور

 

کمتر از ده بیست روز مانده به کنکور و احتمالا شما هم مثل بسیاری دیگر از داوطلبان کنکوری با استرس زیادی این روزهای حساس و باقی مانده تا کنکور را سپری می کنید. در یکسال آمادگی برای کنکور هر تلاشی که لازم بوده است باید انجام می دادید و در این ایام باقی مانده تا کنکور باید بر روی تثبیت آموخته های قبلی و حفظ آرامش خود تمرکز کنید و با رعایت کردن چند نکته بتوانید آزمون موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارید. در ادامه با ما همراه باشید تا با راهکارهای طلایی در روزهای آخر مانده به کنکور آشنا شوید.

در سال سرنوشت ساز خود ریسک نکنید ، یک برنامه ریزی علمی و اصولی میتواند روزهای باقیمانده تا کنکور شما را به روزهای طلایی شما تبدیل کند ، با کارشناسان بسیار با تجربه ما تماس بگیرید و همین امروز برنامه ریزی و توصیه های تخصصی خود را دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

توصیه ها و بایدهای ده روز مانده به کنکور

همانطور که می دانید آزمون سراسری گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان در روزهای 9 الی 12 تیرماه برگزار خواهد شد و داوطلبان باید همراه با کارت ورود به جلسه کنکور در حوزه امتحانی حضور یافته و در آزمون شرکت کنند. برنامه ریزی و روش درس خواندن در روزهای پایانی و ده روز مانده به کنکور کاملا متفاوت با روزهای قبل است در این ایام داوطلبان باید بیشتر به فکر جمع بندی و مرور باشند و مطالعه مبحث جدید اصلا توصیه نمی شود مگر اینکه داوطلب تاکنون هیچ مطالعه ای نداشته و در ده روز پایانی بخواهد مباحث مهم و تست خیز را بررسی کند.

مطالعه مبحث جدید ممنوع

همانطور که گفته شد ، مطالعه مبحث جدید در ده روز مانده به کنکور اصلا توصیه نمی شود زیرا با اینکار علاوه بر اینکه شما فرصت مرور و تثبیت آموخته های قبلی خود را از دست می دهید ، با مطالعه مباحث جدید در این زمان کم آنطور که باید به تسلط نخواهید رسید. پس به جای اینکه مبحث جدیدی را به صورت سطحی بخوانید ، سعی کنید در مطالبی که قبلا خوانده اید عمیق تر شوید تا تست های سخت تری را نیز بتوانید حل کنید.

تنظیم تغذیه و خواب در ده روز مانده به کنکور

در روزهای پایانی کنکور ساعت خواب و رژیم غذایی خود را تنظیم کنید تا در روز کنکور با مشکلی مواجه نشوید. سعی کنید که راس ساعت 7 از خواب بیدار شوید تا در روز کنکور به موقع بیدار شوید و در جلسه کنکور خوابالو نباشید.

مطالعه روزنامه وار لغات و تاریخ ادبیات

زمانی را برای مطالعه روزنامه وار لغات زبان فارسی ، زبان عربی و زبان انگلیسی اختصاص دهید مثلا روزی نیم ساعت. این روش به تسلط هر چه بیشتر شما کمک می‌ کند و باعث یادآوری لغات فراموش شده می شود.

تورق سریع داشته باشید

در روزهای پایانی کنکور برای هر کتاب زمانی را برای تورق سریع اختصاص دهید. تورق باید سریع انجام شود و نباید در اجرای این روش دچار وسواس شوید. توجه داشته باشید که تنها هدف توریق سریع مرور سریع مطالب است نه مطالعه عمیق درس‌ ها. در تورق سریع کتاب ها مطالب و یا تیترهایی که مارک و یا مشخص کرده بودید را مطالعه کنید و یا اگر حاشیه نویسی و خلاصه برداری کرده اید ، آنها را هم باید بررسی کوتاه کنید.

اجرای کنکور خانگی در ده روز مانده به کنکور 

ازمون را برای خود شبیه سازی کنید تا به مرور بتوانید به تسلط کافی مدیریت زمان برسید. چند دسته سوال عمومی و اختصاصی با همان تعداد سوالات کنکور 1400 آماده کنید و با لباسی که می خواهید سر جلسه کنکور حاضر شوید ، آزمون را برگزار کنید. سوالات را از سوالات کنکور سال های قبل انتخاب کنید که کاملا هم سطح ازمون باشند.

با اینکار شما می توانید ؛

  • با شیوه طراحی سوالات کنکور آشنا شوید
  • نقاط ضعف خود را بشناسید
  • مباحثی را که در آنها یادگیری ناقص داشته اید یا فراموش کرده اید را پیدا کنید و در روزهای باقی مانده تا کنکور انها را دوباره مرور کنید
  • در مدیریت زمان کنکور به تسلط برسید
  • بودجه بندی کنکور را متوجه شوید
  • و …

دو یا سه بار در هفته برگزاری آزمون شبیه سازی شده کافی است و باید همان زمانی را به آزمون اختصاص دهید که در جلسه کنکور وقت دارید. برای دروس عمومی دقیقا 75 دقیقه و برای دروس اختصاصی نیز حدود 170 دقیقه.

حتما از حضور یک مشاور تحصیلی که تجربه کاری و توانمندی لازم را برای موفقیت شما در کنکور دارد ، بهره مند شوید. مشاور با شناخت روحیات شما ، ضمن ارائه برنامه ریزی درسی اصولی ، انگیزه شما را در رسیدن به هدفتان تقویت می کند. توصیه ما به شما این است که برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود ،  از خدمات مشاوره تلفنی پاسخ با ما استفاده کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر