از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آزمون نمونه دولتی البرز 1403 📞 از ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آزمون نمونه دولتی البرز

دانش آموزانی که در کلاس نهم مدارس عادی ، تیزهوشان ، شاهد یا غیرانتفاعی البرز تحصیل می کنند ، می توانند برای تحصیل در مقطع دوم متوسطه خود ، مدارس نمونه دولتی را انتخاب نمایند. قبولی در مدارس نمونه دولتی نهم به دهم البرز با شرکت در آزمون ورودی این مدارس امکان پذیر می باشد. این آزمون هر ساله برای پایه نهم به دهم اجرا می شود. در صورت علاقه مندی به شرکت در آزمون نمونه دولتی البرز 1403 ، لطفا ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی راجع به آزمون به دست آورید.

شما عزیزان میتوانید برای بهره مندی از مشاوره شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی و پرسیدن سوالات خود در زمینه های منابع ، شرایط ثبت نام آزمون و .. ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید ،

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم البرز 1403

درخواست ثبت نام برای آزمون نمونه دولتی نهم به دهم البرز از سوی دانش آموزان این استان زیاد است. به همین دلیل بازه زمانی حدودا دو هفته ای در نظر گرفته‌ می شود تا متقاضیان بتوانند نام نویسی خود را با موفقیت انجام دهند. درباره زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی البرز 1403 باید به اطلاعتان برسانیم که تاریخ آن به طور دقیق مشخص نشده‌ است اما پیش بینی می کنیم که مثل سال قبل ، سامانه ثبت نام از اواسط فروردین ماه فعال شود.

داوطلبان حداکثر 10 روز الی دو هفته فرصت مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی خواهند داشت. ضمن اینکه در صورت تاخیر در مراجعه به سامانه ، درخواست آنها برای شرکت در آزمون مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

مرتبط بخوانید : برای آزمون نمونه دولتی چی بخونم

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی البرز از چند ماه قبل به داوطلبان اطلاع رسانی می شود تا فرصت برای برنامه ریزی کردن جهت شرکت در آزمون را داشته‌ باشند. زمان برگزاری این آزمون سال گذشته به تاریخ 9 تیرماه بود و در سال 1403 نیز در دهه اول تیرماه برگزار خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ورود به مدارس نمونه دولتی 📞 شرایط ثبت نام هفتم ، دهم و میان پایه

داوطلبان باید با اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون نمونه دولتی ، کارت ورود به جلسه خود را هم دریافت نمایند. بر روی کارت ورود به جلسه ، آدرس حوزه امتحانی درج شده‌ است و مشخصات دانش آموز مثل کد ملی و عکس او نیز در کارت موجود می باشد.

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم البرز 1403

دانش آموزان کلاس نهم استان البرز برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم باید به سایت مای مدیو مراجعه کنند. البته تا قبل از آزمون 1402 ، نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت استانی و از طریق سامانه آموزش و پرورش هر یک از استان ها بود. اما در سال 1402 که سایت مای مدیو راه اندازی شده‌ است ، دانش آموزان از طریق این سامانه اقدام به نام نویسی آزمون خود نمودند.

آزمون نمونه دولتی البرز

برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سایت مای مدیو ، باید اطلاعات دانش آموز به شرح کدملی و شماره شناسنامه ارائه شوند. سپس با ورود به صفحه کاربری دانش آموز ، می توان با ارائه مشخصات خواسته‌ شده‌ ، اقدام به تکمیل فرم و اولویت بندی کردن حداکثر 3 مدرسه نمود. البته دانش آموزان باید در زمان ثبت نام ، انتخاب رشته‌ خود را هم از میان یکی از رشته‌ های ریاضی ، تجربی و انسانی ، انجام دهند.

مرتبط بخوانید : مدارس نمونه دولتی بهتر است یا غیرانتفاعی

نتایج ازمون نمونه دولتی نهم به دهم البرز

آزمون نمونه دولتی البرز

مدتی پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی ، نتایج آن بر روی سامانه قرار می گیرد. داوطلبان برای اطلاع از نتایج ، باید به سایت مای مدیو و پنل کاربری خود در این سامانه مراجعه کنند و کارنامه شان را دریافت نمایند. داخل کارنامه شرکت کنندگان این آزمون ، یکی از سه عبارات “پذیرفته‌ شده” ، “پذیرفته‌ نشده” و “ذخیره” درج می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  جواب ازمون نمونه دولتی کی میاد ؟ 📞 زمان اعلام و راهنمای مشاهده نتایج نمونه دولتی 1402

پذیرفته‌ شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی ، لازم است اقدامات لازم برای ثبت نام حضوری در مدرسه را انجام دهند. همچنین دانش آموزانی که به عنوان ذخیره اعلام شده‌ اند ، باید منتظر بمانند تا مدرسه اعلام ظرفیت کند و اگر ظرفیت خالی وجود داشت ، از آنها ثبت نام انجام خواهد شد.

تکلیف دانش آموزان پذیرفته‌ نشده‌ هم مشخص است و باید هر چه سریع و پیش از تکمیل شدن ظرفیت ها ، اقدام به ثبت نام در سایر مدارس نمایند. البته این دسته از دانش آموزان اگر متوجه مغایرت یا اشتباهاتی در محاسبه درصد دروس و نمره آزمون خود شوند ، می توانند اعتراض به نتایج نمونه دولتی را ثبت نمایند.

مرتبط بخوانید : مشاوره برای انتخاب مدارس برتر

سوالات شما

  • جواب آزمون نمونه دولتی البرز کی اعلام می شود؟

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در اواخر تیرماه یا اوایل مرداد ماه اعلام خواهد شد.

  • کدام دانش آموزان می توانند در آزمون نمونه دولتی البرز شرکت کنند؟

دانش آموزان کلاس نهم که دارای معدل مناسب هستند ، امکان شرکت در آزمون نمونه دولتی را دارند.

  • نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی چگونه است؟

ثبت نام آزمون نمونه دولتی با مراجعه به سایت مای مدیو انجام می پذیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم از آزمون های پرمتقاضی در سطح مدارس است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر