از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله توسط سازمان آموزش و پرورش استان ها به صورت استانی برگزار می شود و دانش آموزان پایه نهم استان خوزستان که از شرایط لازم برخوردار هستند ، می توانند در سامانه معرفی شده‌ از سوی آموزش و پرورش در آزمون ثبت نام کنند و بعد از شرکت در آزمون منتظر اعلام نتایج باشند. در نتایج آزمون نمونه دولتی مشخص می شود که دانش آموز طبق رتبه و تراز اکتسابی خود ، در مدرسه نمونه دولتی قبول شده‌ است یا خیر و یا ممکن است در لیست ذخیره های مدرسه نمونه دولتی قرار بگیرد. توضیحات بیشتر در خصوص اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان را در ادامه شرح می دهیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان 1402

با توجه به برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی استان خوزستان در تاریخ 9 تیرماه ، نتایج به فاصله 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون یعنی در نیمه دوم مرداد ماه اعلام می شود. در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج مشخص نیست و می توانید برای پیگیری اخبار اعلام نتایج ، با مشاوران ما در تماس باشید.

سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان 

نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان در سایت معرفی شده‌ از سوی سازمان آموزش و پرورش استان اعلام می شود که در سال گذشته نتایج بر روی سایت my.medu.ir قرار گرفت. امسال نیز پیش بینی می شود نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان از طریق همین سامانه منتشر شود و دانش آموزان با استفاده از کد ملی یا کدرهیگیری ثبت نام می توانند کارنامه خود را دریافت نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  مدارس نمونه دولتی کرج 📞 راهنمای ثبت نام مدارس متوسطه اول و دوم نمونه دولتی

اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان 

اگر پس از مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ، درخواست اعتراض داشته باشید این امکان برای شما فراهم است. در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ، برای تمام دانش آموزان حتی دانش آموزانی که قبول نشده‌ اند نیز کارنامه منتشر می شود. در کارنامه هر دانش آموز ، درصدهای اکتسابی او در دروس مختلف درج شده‌ است و ترازی که کسب کرده‌ است نیز درج می شود.

دانش آموز می تواند با بررسی پاسخنامه ، درصد دروس اکتسابی خود را محاسبه کند و اگر اشتباهی در محاسبه درصد دروس رخ داده‌ باشد یا تراز او اشتباه درج شده‌ باشد ، این فرصت برای او فراهم است نسبت به نتایج اعتراض کند. درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت کتبی ثبت می شود و زمان آن نیز در سایت my.medu.ir به دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

تکمیل ظرفیت نمونه دولتی خوزستان 

اگر در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قبول نشده‌ اید ، احتمالا برای شما سوال ایجاد شود که آیا این آزمون مرحله تکمیل ظرفیت دارد یا خیر ؟ در این خصوص لازم است بدانید که برای آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تکمیل ظرفیت برگزار نمی شود و این آزمون یک مرحله ای است. بنابراین فقط یکبار شانس قبولی وجود دارد.

اما آزمون تکمیل ظرفیت دهم به یازدهم در بعضی سالها و در تعدادی از استان ها برگزار می شود که شرایط برگزاری به این صورت است که مدرسه دارای ظرفیت خالی باشد و اعلام تکمیل ظرفیت کند. پس اگر مدارس نمونه دولتی خوزستان در پایه یازدهم ظرفیت داشته باشند ، تکمیل ظرفیت برای پایه دهم به یازدهم را برگزار می نمایند.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتی

ذخیره های نمونه دولتی خوزستان 

اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان

لیست ذخیره های نمونه دولتی خوزستان همزمان با اعلام نتايج منتشر می شود و بعضی از دانش آموزانی که در این آزمون شرکت کرده‌ اند و تراز لازم را نیز به دست آورده‌ اند ، به عنوان دانش آموز ذخیره اعلام می شوند و اگر مدرسه دارای ظرفیت خالی باشد ، از آنها ثبت نام به عمل می آید.

احتمالا این را هم بپسندید  جواب ازمون نمونه دولتی کی میاد ؟ 📞 زمان اعلام و راهنمای مشاهده نتایج نمونه دولتی 1402

خالی شدن ظرفیت مدرسه نمونه دولتی ممکن است به دو دلیل زیر باشد :

  • دانش آموزانی که همزمان در آزمون نمونه دولتی و ازمون تیزهوشان قبول شده‌ اند و مدرسه تیزهوشان را انتخاب می کنند که در این صورت مدرسه با ظرفیت خالی روبرو می شود و دانش آموزان ذخیره می توانند ثبت نام کنند.
  • دانش آموزانی که پس از اعلام نتایج آزمون مدرسه نمونه دولتی ، محل زندگی خود را تغییر می دهند و به دلیل دوری از مدرسه ناچار به انتقالی گرفتن هستند که در این وضعیت نیز مدرسه دارای ظرفیت خالی می شود و برای دانش آموزان ذخیره فرصت پذیرش وجود دارد.

مرتبط بخوانید : مشاهده لیست ذخیره نمونه دولتی

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان در چه تاریخی است ؟

نتايج نمونه دولتی خوزستان در مردادماه اعلام می شود.

  • سایت اعلام نتايج نمونه دولتی خوزستان کدام سامانه می باشد ؟

دانش آموزان استان خوزستان برای دریافت نتایج باید به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

  • آیا امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی خوزستان وجود دارد ؟

بله ، شرایط اعتراض به نتایج نمونه دولتی خوزستان برای دانش آموزان فراهم است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم از آزمون های پرمتقاضی در سطح مدارس است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر