از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی 1402 📞 کارشناسی ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی آزاد و پیام نور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی

رشته‌ مدیریت بازرگانی جزو رشته‌ های پرمتقاضی مقطع کارشناسی ارشد است و دانشگاه های سراسری و آزاد به روش های مختلفی از جمله از طریق آزمون و همچنین ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، در این رشته‌ دانشجو پذیرش می نمایند. اگر تمایل شما ، ثبت نام ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی است ، می توانید در دانشگاه های آزاد و پیام نور ثبت نام نمایید. این دانشگاه ها با برگزاری آزمون فراگیر ارشد و همچنین با طرح استعداد درخشان ، جذب دانشجو در مقطع ارشد را انجام می دهند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور مدیریت 1402 شما را راهنمایی کنیم.

شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد ، با مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه تحصیلی با سال ها تجربه ای که در این زمینه دارند ، اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور 

دانشگاه پیام نور ، پذیرش دانشجوی بدون کنکور ارشد را از طریق برگزاری آزمون فراگیر ارشد انجام می دهد. این آزمون همه ساله برگزار می گردد و دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته مجاز به شرکت در آن هستند. اگر فارغ التحصیل مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور یا دیگر دانشگاه ها هستید و می خواهید ارشد خود را بدون کنکور بخوانید ، می توانید در دانشگاه پیام نور پذیرفته شوید.

شرایط کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور باید واجد شرایط زیر باشید :

  • ارائه مدرک لیسانس با حداقل معدل 12
  • فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • اگر دانشجوی سال آخر هستید به شرط فارغ التحصیلی تا آخر شهریورماه می توانید ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را انجام دهید.
  • شما مجاز هستید در رشته‌ ای مغایر با رشته‌ دوران لیسانس خود ثبت نام نمایید.

مرتبط بخوانید : دانشگاه سما ارومیه – معرفی و راهنمای کامل

منابع کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت بازرگانی پیام نور

برای شرکت در آزمون ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور باید اقدام به تهیه منابع آزمون نمایید. منابع این آزمون ، واحدهای درسی ترم یک رشته‌ و گرایش تحصیلی انتخابی شما هستند. در صورت مطالعه منابع و شرکت در آزمون ، چنانچه مورد پذیرش قرار بگیرید ، ترم یک شما به صورت فراگیر طی خواهد شد و با ورود به دانشگاه ، ترم دوم را آغاز خواهید کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد - شرایط عمومی و شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون آزمون ارشد آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد 

اگر تمایل دارید در دانشگاه آزاد تحصیل کنید ، می توانید ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان را انجام دهید. این طرح را دانشگاه آزاد همه ساله اجرا می کند و هدف از آن ، جذب دانشجویان دارای معدل بالاست. داوطلبان به شرطی که دارای حداقل معدل 16 باشند ، می توانند ثبت نام ارشد استعداد درخشان آزاد انجام دهند همچنین امکان ثبت نام برای دانشجویان سال آخر هم وجود دارد اما به شرطی که تا آخر شهریورماه فارغ التحصیل شوند.

برای ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد 1402 می توانید در خردادماه با مراجعه به سامانه azmoon.medu.ir اقدام نمایید. این سامانه مختص به دانشگاه آزاد و داوطلبان با پرداخت هزینه که به مبلغ 190 هزار تومان می باشد ، امکان ثبت نام خواهند داشت.

لازم به ذکر است که برای قبولی در رشته‌ های کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد ، از زمان فارغ التحصیلی شما باید حداکثر سه سال گذشته باشد ، در غیر این صورت مجاز به پذیرش نخواهید بود.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی دانشگاه های سراسری

ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی

پذیرش ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی دانشگاه های سراسری فقط در صورت داشتن معدل خوب امکان پذیر است. در واقع ، دانشگاه های سراسری به شرح روزانه، شبانه، غیرانتفاعی و … حدود 10 درصد از ظرفیت پذیرش هر یک از رشته‌ های ارشد خود را به فارغ التحصیلان معدل بالای دوره کارشناسی خود اختصاص می دهند. فارغ التحصیلان رشته‌ مدیریت دانشگاه های سراسری به شرط آنکه جزو 10 درصد دانشجویان برتر هم رشته‌ و هم ورودی خود باشند ، امکان پذیرش خواهند داشت.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد 

سوالات متداول

  • ارشد بدون آزمون مدیریت بازرگانی در کدام دانشگاه ها ارائه می شود؟
احتمالا این را هم بپسندید  فراگیر ارشد پیام نور مشهد – لیست رشته ها + زمان و شرایط ثبت نام

دانسگاه های پیام نور و آزاد از طریق آزمون های فراگیر و همچنین طرح استعداد درخشان ، پذیرش دانشجو در مقطع ارشد را انجام می دهند.

  • شرط معدل لازم برای قبولی ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی چقدر است؟

داوطلبان برای ثبت نام ارشد بدون آزمون مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور باید دارای حداقل معدل 12 باشند و ثبت نام ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد نیز با حداقل معدل 16 انجام می گیرد.

  • آیا رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور در دانشگاه دولتی ارائه می شود؟

کارشناسی ارشد بدون کنکور مدیریت بازرگانی در دانشگاه های دولتی دایر نیست.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فراگیر پیام نور تهران

فراگیر پیام نور تهران 📞 بررسی شرایط قبولی و معرفی رشته ها و دانشگاه های فراگیر پیام نور تهران

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر برای پذیرش دانشجو در اکثر واحدهای دانشگاه پیام نور برگزار می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر