از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارشناسی ارشد اصفهان بدون کنکور 1402 📞 دانشگاه آزاد ، پیام نور و دولتی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارشناسی ارشد اصفهان بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد اصفهان بدون کنکور ویژه فارغ التحصیلان دارای معدل بالای مقطع کارشناسی است و اگر شما هم تمایل به ثبت نام دارید ، تنها در صورت داشتن‌ حداقل معدل مورد تایید دانشگاه مد نظرتان ، می توانید ثبت نام نمایید. برای آشنایی با شرایط پذیرش کارشناسی ارشد اصفهان بدون کنکور 1402 ، لطفا در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد، با مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه تحصیلی با سال ها تجربه ای که در این زمینه دارند ، اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام کارشناسی ارشد اصفهان بدون کنکور دانشگاه پیام نور 

شما برای ثبت نام کارشناسی ارشد اصفهان بدون آزمون ، می توانید دانشگاه پیام نور را انتخاب نمایید. این دانشگاه ، دانشجویان خود را از طریق آزمون کارشناسی ارشد فراگیر جذب می کند. آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 هر ساله و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود. داوطلبانی که دارای حداقل معدل 12 لیسانس هستند ، می توانند ثبت نام کنند.

شرایط آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 

شرایط آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 همانطور که در بخش قبلی هم گفته شد ، دارا بودن حداقل معدل 12 می باشد. داوطلبان تنها با ارائه مدرک لیسانس پیوسته یا ناپیوسته ، مجاز خواهند بود که ثبت نام کنند همچنین مدرک آنها باید مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد. ضمن اینکه داوطلبان باید برای ثبت نام در آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و در موعد مقرر ، نام نویسی را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد بدون ازمون غیرانتفاعی 1402 📞 شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد غیرانتفاعی

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 

منابعی که شما برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 مطالعه خواهید کرد ، با توجه به رشته‌ و گرایش تحصیلی انتخابی تان تعیین می شود. منابع معرفی شده برای آزمون هر یک از رشته‌ ها و گرایش ها ، واحدهای درسی ترم یک همان رشته‌ ها می باشند. داوطلبان با مطالعه این منابع ، آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را کسب خواهند کرد و بعد از حضور در آزمون اگر موفق به قبولی شوند ، ترم یک را به صورت فراگیر یا خودخوان ، خواهند گذراند.

ثبت نام کارشناسی ارشد اصفهان بدون کنکور دانشگاه آزاد

اگر تمایلی به تحصیل در دانشگاه پیام نور ندارید ، می توانید در مقطع ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان پذیرش بگیرید. شیوه پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اصفهان ، از طریق طرح استعداد درخشان می باشد. در این طرح ، فارغ التحصیلان دوره کارشناسی با حداقل معدل 16 می توانند ثبت نام کنند. در صورت داشتن‌ معدل بالای 16 ، می توانید با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ، ثبت نام خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1401 ، آزمون فراگیر را هم برگزار کرد اما برای سال 1402 فعلا مشخص نیست که این آزمون برگزار خواهد شد یا خیر. در صورت برگزاری ، شرایط آن مشابه با شرایط آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد.

کارشناسی ارشد اصفهان بدون کنکور دانشگاه دولتی

کارشناسی ارشد اصفهان بدون کنکور

رشته‌ های کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های دولتی نیز دایر هستند اما شیوه پذیرش در این رشته‌ ها متفاوت است. ثبت نام ارشد بدون کنکور این دانشگاه ها را فقط فارغ التحصیلان دانشگاه دولتی می توانند انجام دهند و امکان پذیرش از میان فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد ، پیام نور ، پردیس خودگردان و … وجود ندارد. همچنین متقاضیان باید از نظر معدل ، جزو 10 درصد دانشجویان برتر هم رشته‌ و هم ورودی خود باشند. به عنوان مثال اگر شما ورودی رشته‌ حسابداری سال 97 هستید و می خواهید در سال 1402 به صورت بدون کنکور وارد مقطع ارشد دانشگاه خود یا دانشگاه هم سطح با دانشگاه تان شوید ، باید در میان ورودی های رشته‌ حسابداری سال 97 دانشگاه خود ، جزو 10 درصد برتر آنها باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد فراگیر مدیریت - ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مدیریت پیام نور و آزاد

حداکثر ظرفیت پذیرش اختصاص داده شده به مقطع ارشد بدون آزمون در دانشگاه دولتی ، 10 درصد است و اولویت پذیرش نیز با فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی همان دانشگاه می باشد.

سوالات متداول

  • ثبت نام کارشناسی ارشد اصفهان بدون کنکور 1402 در کدام دانشگاه ها امکان پذیر است؟

پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد ، در تمام دانشگاه ها امکان پذیر می باشد اما شرایط هر یک از دانشگاه ها متفاوت است.

  • شرط معدل کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان چقدر است؟

برای ثبت نام ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد اصفهان باید دارای حداقل معدل 16 باشید.

  • آیا دانشگاه پیام نور اصفهان در مقطع ارشد دانشجوی بدون آزمون پذیرش می کند؟

بله ، روش پذیرش بدون کنکور در دانشگاه پیام نور اصفهان ، با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فراگیر پیام نور تهران

فراگیر پیام نور تهران 📞 بررسی شرایط قبولی و معرفی رشته ها و دانشگاه های فراگیر پیام نور تهران

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر برای پذیرش دانشجو در اکثر واحدهای دانشگاه پیام نور برگزار می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر