از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری 1402 📞 تمام دانشگاه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری هر ساله توسط دانشگاه های مختلف انجام می گیرد. دارندگان مدرک فوق دیپلم رشته‌ حسابداری یا سایر رشته‌ ها که علاقه مندند لیسانس خود را در رشته‌ حسابداری بگیرند ، می توانند ثبت نام کنند. دانشگاه های آزاد ، پیام نور ، علمی کاربردی ، غیرانتفاعی و … مقطع کارشناسی رشته‌ حسابداری را برگزار می کنند. این دانشگاه ها بر اساس سوابق تحصیلی و معدل ، پذیرش دانشجو را انجام می دهند. در ادامه این مطلب به بررسی زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری تمام دانشگاه ها پرداخته‌ خواهد شد. همراه ما باشید.

سوالات خود را درباره ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی حسابداری از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دانشگاه های دارای کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری

رشته‌ حسابداری به دلیل پر متقاضی بودن در اکثر دانشگاه ها ارائه می شود و ظرفیت پذیرش مناسبی دارد. این رشته‌ را می توان در مقاطع کاردانی پیوسته‌ ، کاردانی ناپیوسته‌ ، کارشناسی پیوسته‌ و کارشناسی ناپیوسته‌ انتخاب کرد. البته افراد دارای مدرک کاردانی جهت دریافت مدرک لیسانس خود می بایست وارد یکی از مقاطع کارشناسی پیوسته یا کارشناسی ناپیوسته شوند.

دانشگاه های دارای کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری شامل دانشگاه آزاد ، علمی کاربردی و غیرانتفاعی هستند. دانشگاه پیام نور این رشته‌ را در مقطع کارشناسی پیوسته‌ ارائه می کند. بنابراین شما برای ادامه تحصیل بدون کنکور در دوره کارشناسی ناپیوسته‌ حسابداری می توانید یکی از سه دانشگاه آزاد ، علمی کاربردی و غیرانتفاعی را انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه دولتی 1401 - شرایط قبولی و راهنمای ثبت نام

شرط معدل ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون حسابداری با بررسی سوابق تحصیلی و معدل داوطلبان انجام می گیرد. در واقع ، دارندگان معدل بهتر از شانس قبولی بیشتری برخوردار هستند. هیچ یک از دانشگاه های ارائه دهنده‌ رشته‌ حسابداری کارشناسی ناپیوسته‌ بدون کنکور ، شرط معدل دقیق ذکر نکرده‌ اند و داوطلبان با هر معدلی امکان ثبت نام دارند ولی از آنجایی که ظرفیت پذیرش کمتر از تعداد متقاضیان است ، داوطلبان دارای معدل بهتر در اولویت پذیرش قرار می گیرند.

مرتبط بخوانید : رشته‌ حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد و معدل لازم برای رشته‌ حسابداری

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری 1402

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون حسابداری در یک زمانبندی مشخص انجام می گیرد و شما باید با اطلاع از زمان ثبت نام ، نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته‌ اقدام نمایید.

دانشگاه آزاد در دو نیمسال مهر و بهمن ، ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ را انجام می دهد. نحوه ثبت نام نیز به صورت اینترنتی در سایت azmoon.org می باشد. این دانشگاه شرایط و ضوابط پذیرش را در یک دفترچه جمع آوری کرده‌ و با نام دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته‌ در اختیار داوطلبان قرار می گیرد بنابراین اگر قصد ثبت نام در این دانشگاه را دارید حتما دفترچه را مطالعه کنید تا از واحدهای ارائه دهنده‌ رشته‌ حسابداری مطلع گردید.

دانشگاه علمی کاربردی نیز همچون دانشگاه آزاد در نیمسال های مهر و بهمن امکان ثبت نام اینترنتی مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ بدون کنکور را فراهم ساخته‌ است و ثبت نام در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402 📞 زمان اعلام نتایج و دریافت

در رابطه با زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی نیز لازم است بدانید که رشته‌ های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته‌ این دانشگاه همزمان با شروع ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی از طریق یک دفترچه مشترک منتشر می شود و این دانشگاه فقط یکبار در سال پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ انجام می دهد.

مرتبط بخوانید : رشته‌ حسابداری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و رشته‌ حسابداری بدون کنکور دانشگاه دولتی

شهریه کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری 1402

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری

 

تحصیل در رشته‌ حسابداری کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه های آزاد ، غیرانتفاعی و علمی کاربردی نیاز به پرداخت شهریه دارد و دانشجویان با توجه به سالی که وارد دانشگاه می شوند و همچنین دانشگاهی که انتخاب کرده‌ اند ، باید شهریه ثابت و متغیر را بپردازند. شهریه دانشگاه آزاد از شهریه دانشگاه های غیرانتفاعی و علمی کاربردی بیشتر است به طوری که دانشجویان این دانشگاه در هر ترم حدود 4 میلیون تومان شهریه پرداخت می کنند اما شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته‌ حسابداری برای هر ترم حدود 2/5 میلیون تومان و در دانشگاه علمی کاربردی نیز حدود 1/5 میلیون تومان در هر ترم است.

سوالات شما

  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور حسابداری در کدام دانشگاه ها امکان پذیر است ؟

دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ رشته‌ حسابداری را ارائه می کنند.

  • شرط معدل پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته‌ حسابداری چقدر است ؟

پذیرش بدون کنکور در رشته‌ حسابداری کارشناسی ناپیوسته‌ بدون شرط معدل می باشد.

  • برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون حسابداری در چه تاریخی باید اقدام کنیم ؟

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی رشته‌‌ حسابداری در دانشگاه های مختلف ، متفاوت است که در این مطلب توضیح داده‌ ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور با بازار کار خوب

رشته های بدون کنکور با بازار کار خوب – رشته های بدون کنکور و پر درامد

  بسیاری از داوطلبانی که قصد ورود به رشته های بدون کنکور را دارند ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر