از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 – شرایط و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

عمده رشته های تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد را رشته های انسانی تشکیل می دهند و رشته حسابداری هم در میان این رشته ها قرار دارد که اتفاقا پر متقاضی هم است. شما می توانید رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد را در مقطع کاردانی یا کارشناسی انتخاب کنید و بعد از گذراندن طول دوره تحصیلی آن مقطع ، مدرک فوق دیپلم یا لیسانس بگیرید. در این مطلب می خواهیم شرایط رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 را بررسی کنیم.

سوالات خود را در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط قبولی در هر یک از رشته های این دانشگاه ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه ثبت نام رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

ثبت نام رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد همزمان با ثبت نام سایر رشته های بدون کنکور این دانشگاه انجام می گیرد که یکبار برای پذیرش دانشجو در ترم مهرماه است و بار دوم هم برای پذیرش دانشجو در ترم بهمن ماه است. شیوه ثبت نام هر دو این نیمسال ها به صورت اینترنتی می باشد و آدرس سامانه ثبت نام هم به نشانی azmoon.org است.

برای ثبت نام در این سامانه ابتدا باید دفترچه راهنمای مربوطه را دانلود کنید و آن را بررسی نمایید. در این دفترچه لیست رشته های تحصیلی ارائه شده در تمام دانشگاه ها موجود هستند و درباره شرایط ثبت نام هم توضیح داده است. پس از اینکه دفترچه را مطالعه کردید و در جریان شرایط ثبت نام قرار گرفتید ، می توانید به ترتیب مراحل زیر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنید :

  • مرحله اول : در مرحله اول برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، باید هزینه آن را بپردازید. پرداخت هزینه با خرید کارت اعتباری ممکن است که شما باید کارت اعتباری مقطع تحصیلی مورد تقاضا را (کاردانی یا کارشناسی پیوسته و ناپیوسته) تهیه کنید.
  • مرحله دوم : با پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، یک سریال اعتباری به شما ارائه می شود که با استفاده از این سریال و همچنین کدملی خود ، می توانید فرم ثبت نام را دریافت کنید.
  • مرحله سوم : برای تکمیل فرم ثبت نام نیاز به اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات تحصیلی دارید. ضمن اینکه باید یک قطعه عکس 4*3 خود را هم در سایت درج کنید.
  • مرحله چهارم : پس از تکمیل فرم ثبت نام ، باید فرم انتخاب رشته را هم پر کنید. شما مجازید که حداکثر 100 کد رشته محل انتخاب نمایید و رشته های انتخابی باید مربوط به مقطع تحصیلی مورد تقاضایتان باشد.
  • مرحله پنجم : پس از ثبت کد رشته ها و تکمیل فرم انتخاب رشته ، ثبت نام شما به پایان می رسد و باید با انتخاب گزینه “تایید نهایی” از سامانه کدپیگیری دریافت کنید.

مرتبط بخوانید : رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور

کاردانی رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

کاردانی رشته حسابداری بدون آزمون دانشگاه آزاد را داوطلبانی انتخاب می کنند که تمایل به دریافت مدرک فوق دیپلم از این رشته دارند و میخواهند مدت زمان تحصیل کمتری داشته باشند. طول دوره تحصیل رشته حسابداری در مقطع کاردانی 2 سال است و حدود 80 واحد درسی برای این مقطع تعریف شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دکتری دانشگاه آزاد 📞 راهنمای هزینه دکتری دانشگاه آزاد 1402

کاردانی رشته حسابداری هم در دوره پیوسته و هم در دوره ناپیوسته ارائه می شود که کاردانی پیوسته برای دارندگان دیپلم رشته های فنی حرفه ای است اما شما با دیپلم نظری نظام جدید یا مدرک پیش دانشگاهی خود ، می بایست مقطع کاردانی ناپیوسته را انتخاب نمایید.

مرتبط بخوانید : رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه دولتی

کارشناسی رشته حسابداری بدون آزمون دانشگاه آزاد

کارشناسی رشته حسابداری هم از دو دوره تحصیلی پیوسته و ناپیوسته تشکیل می شود. کارشناسی پیوسته حسابداری 4 سال زمان تحصیل دارد و در پایان به فارغ التحصیل مدرک لیسانس اعطاء می گردد. در این مقطع فقط داوطلبان دارای پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید می توانند ثبت نام کنند ، البته امکان پذیرش با مدرک کاردانی هم وجود دارد.

اگر مدرک شما کاردانی است و می خواهید در زمان سریع تری از رشته حسابداری لیسانس بگیرید ، می توانید مقطع کارشناسی ناپیوسته این رشته را انتخاب کنید که 2 سال زمان تحصیل دارد.

مرتبط بخوانید : رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

شرط معدل رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای قبولی در رشته حسابداری بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ شرط معدلی در نظر گرفته نشده است و شما با هر معدلی که دارید ، مجاز به ثبت نام هستید ولی شانس پذیرشتان بستگی به بالا یا پایین بودن معدلتان دارد زیرا تقاضای زیادی برای رشته وجود دارد و بیشترین ظرفیت به داوطلبان دارای معدل بالا اختصاص داده می شود.

سوالات متداول

  • آیا دانشگاه آزاد در رشته حسابداری دانشجوی بدون کنکور پذیرش می کند ؟

بله ، رشته حسابداری جزو رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد است.

  • آیا کاردانی حسابداری در دانشگاه آزاد ارائه می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه دولتی 1401 - شرایط قبولی و راهنمای ثبت نام

بله شما می توانید رشته حسابداری دانشگاه آزاد را در مقطع کاردانی تحصیل کنید.

  • برای قبولی در رشته حسابداری بدون آزمون دانشگاه آزاد چه اقداماتی انجام دهیم ؟

برای ثبت نام بدون آزمون رشته حسابداری دانشگاه آزاد فقط باید مدرک تحصیلی مرتبط ارائه کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دکتری حسابداری

دکتری حسابداری 📞 معرفی منابع ، طول دوره تحصیل و دروس تخصصی

دکتری حسابداری یکی از رشته های گروه علوم انسانی آزمون دکتری تخصصی می باشد که …

2 نظر

  1. سلام با دیپلم فنی حرفه ای میتونم کارشناسی پیوسته حسابداری آزاد بدون کنکور بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر دیپلم شما نظام جدید است می توانید ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر