از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ماهانه مشاوره کنکور – یک مشاوره کنکور خوب چه هزینه ای دارد ؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ماهانه مشاوره کنکور - یک مشاوره کنکور خوب چه هزینه ای دارد ؟

 

در شرایط اقتصادی حال حاضر ، بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای موفقیت خود در کنکور سراسری به دنبال کم هزینه ترین مشاور کنکور هستند و با توجه به اینکه وجود بیماری کرونا ، رفت و آمد های حضوری را به حداقل رسانده است ، بسیاری از داوطلبان ترجیح می دهند که به جای مشاوره حضوری و خطر ابتلا به بیماری کرونا ، از خدمات مشاوره تلفنی بهره مند گردند. در همین راستا مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی پاسخ با ما ، بخش مشاوره تلفنی را برای عزیزان کنکوری راه اندازی کرده است و هزینه ماهانه مشاوره کنکور در این مرکز مشاوره بسیار کمتر از هزینه سایر مراکز مشاوره تحصیلی است که در ادامه بیشتر شرح می دهیم.

هزینه ماهانه مشاوره کنکور

در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، علاوه بر مشاوره حضوری ، به منظور دسترسی تمام داوطلبین عزیز کشور به برترین مشاوران در زمینه های برنامه ریزی کنکور تا اعلام نتایج و انتخاب رشته ، بخش مشاوره تلفنی نیز تاسیس شده است تا از این طریق ضمن ایجاد عدالت ، داوطلبان بیشتری بتوانند از تجربیات ارزشمند مشاوران نمونه کشور بهره مند شوند.

مناسب ترین هزینه خدمات مشاوره کنکور و کیفیت بالای جلسات مشاوره ، اولویت اول ماست تا حتی داوطلبانی که بضاعت مالی مناسبی ندارند بتوانند با حداقل هزینه از خدمات مشاوره تخصصی کنکور استفاده کنند. کمتر بودن هزینه ماهانه مشاوره کنکور دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست و شاید نتوان در چند جمله کیفیت جلسات مشاوره را بیان کرد و شما می توانید تنها با یک تماس ساده با مشاوران ، از کیفیت و جزئیات مربوطه نیز آگاه شوید و اگر رضایت داشتید به صورت ماهانه با مشاور خصوصی کنکور خود در ارتباط باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  بهترین مشاور کنکور 1402 📞 راهنمای انتخاب بهترین مشاور کنکور

در حالی که بسیاری از مراکز مشاوره برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور برای هر جلسه مشاوره یک ساعته بیشتر از 1/5 میلیون تومان دریافت می کنند ، هزینه یک جلسه مشاوره برنامه ریزی درسی و انتخاب رشته حضوری پاسخ با ما تقریبا نصف سایر مراکز مشاوره و حدود 500 تا 700 هزار تومان است و تفاوت هزینه زمانی مشخص می شود که شما حداقل 5 بار در ماه جلسه مشاور داشته باشید.

با وجود اینکه هزینه مشاوره حضوری مرکز مشاوره پاسخ با ما بسیار مناسب است اما تیم مجرب ما در بخش مشاوره تلفنی نیز هزینه کمتری را نسبت به مشاوره حضوری دریافت می کنند.

برای ارتباط با مشاوران ارشد مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید.

تماس از استان تـهران 9092301611

تماس از سراسر کشور 9099071612

هزینه و مزایای مشاوره کنکور تلفنی

مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور در ماه های اخیر به دلیل بیماری کرونا در مقایسه با قبل از بیماری ، متقاضیان بیشتری دارد و مشاوره تلفنی شامل مزایایی است که در مشاوره حضوری این مزایا کم تر است.

  • برای مشاوره تلفنی کنکور شما هزینه کمتری را در جلسات مشاوره روزانه ، هفتگی و ماهانه پرداخت می کنید.
  • در مشاوره تلفنی نیازی به رفت و آمد حضوری و پرداخت هزینه برای ایاب و ذهاب نیست.
  • مشاوره تلفنی در تمام ایام هفته و از 8 صبح تا 12 شب در دسترس شماست و هر زمان که نیاز داشتید ، می توانید با مشاور اختصاصی خود تماس بگیرید.
  • در مشاور تلفنی محدودیتی در ساعت جلسه مشاوره وجود ندارد و حتی می توانید تا چند ساعت در روز نیز با مشاور خود در ارتباط باشید.
  • شما در مشاوره تحصیلی آنلاین می توانید انتخاب کنید که تنها با یک مشاور در ارتباط باشید یا به طور همزمان از تجربیات چند مشاور بهره مند شوید.
  • خدمات مشاوره تلفنی کنکور تمام امور مربوط به کنکور سراسری را از ابتدای شروع برای برنامه ریزی درسی و مطالعه تا زمان اعلام نتایج و انجام انتخاب رشته را در بر می گیرد و مشاوران مجرب ما در تمام این امور آگاهی لازم را دارند و شما را نیز آگاه می کنند.
احتمالا این را هم بپسندید  شماره تماس مشاوره کنکور سراسری - تماس با مشاوره کنکور سراسری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مشاور خصوصی کنکور - بهترین مشاور خصوصی کنکور

مشاور خصوصی کنکور – بهترین مشاور خصوصی کنکور

  دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در سال کنکور زمان لازم را برای امتحان کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر