از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور – بهترین مشاوره کنکور تلفنی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور - در تمام ساعات بصورت غیر حضوری مشاوره کنکور بگیرید

 

از آنجا که زمان یکی از موارد ارزشمند برای داوطلبان کنکوری است و اهمیت مشاوره و برنامه ریزی بر کسی پوشیده نیست ، مرکز مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور پاسخ با ما ، این امکان را برای همه داوطلبان فراهم کرده است تا بدون اتلاف وقت و با کمترین هزینه بتوانند با مشاوران برتر مرکز تلفنی ” پاسخ با ما ” در ارتباط باشند و تمامی راهنمایی های مورد نیاز را دریافت نمایند.

مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور

یکی از مزایای مشاوره تحصیلی غیر حضوری دسترسی آسان آن است و افرادی که نیاز به مشاوره و برنامه ریزی دارند بدون محدودیت مکانی در هر محل یا شهری که زندگی کنند ، می توانند به مشاور و برنامه ریز کنکور دسترسی داشته باشند. مشاوران مرکز تلفنی ” پاسخ با ما “ با توجه به تجربیات زیادی که در زمینه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی دارند ، می توانند شما را در برنامه ریزی اصولی ، روش های صحصیح مطالعه و مهارت های تست زنی راهنمایی نمایند.

خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور

یکی از خدماتی که توسط مشاوران کنکور پاسخ با ما ارائه می گردد ، انجام برنامه ریزی اصولی کنکور و برنامه ریزی درسی در همه مقاطع تحصیلی است که داوطلبان کنکوری و دانش آموزان می توانند بدون صرف هزینه رفت و آمد و اتلاف وقت تنها با یک تماس برنامه ریزی استاندارد و منحصر به فرد خود را دریافت کنند. داوطلبان کنکوری برای دریافت راهنمایی در هریک از موارد زیر و بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور ، می توانند با مشاوران ما تماس حاصل نمایند:

  • برنامه ریزی تخصصی به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه
  • آشنایی با روش های صحیح مطالعه و افزایش سرعت مطالعه
  • افزایش مهارت های تست زنی و مدیریت زمان
  • معرفی بهترین منابع کمک آموزشی و تستی
  • مشاوره و برنامه ریزی غیر حضوری کنکور ، با در نظر گرفتن شرایط هر یک از داوطلبان
  • ارائه راهکارهایی برای کاهش استرس
  • معرفی رشته های برتر و بازار کار هر یک از رشته ها
  • معرفی زیر گروه های برتر هریک از کنکور های آزمایشی ریاضی ، تجربی و انسانی
  • مشاوره تحصیلی غیر حضوری برای انتخاب رشته سراسری
  • تحلیل کارنامه سبز کنکور
  • مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور برای رشته های بدون آزمون
  • آگاهی از آخرین رتبه قبولی پذیرفته شدگان هر رشته
  • اطلاع از نرخ شهریه و شرایط پذیرش هر یک از دانشگاه ها
احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور - بهترین مشاوره انتخاب رشته

مزایای مشاوره تحصیلی غیر حضوری

اهمیت مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی برای داوطلبان کنکوری را نمی توان انکار کرد. با توجه به آنکه استفاده از خدمات مشاوره ای برای همه داوطلبان وجود نخواهد داشت ، انجام مشاوره و دریافت برنامه ریزی درسی به صورت غیر حضوری بهترین گزینه برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می باشد. از مزایای مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • صرفه جویی در هزینه

امروزه مشاوران کنکور برای ارائه خدمات مشاوره ای هزینه ای معادل 400 هزار تومان و بیشتر دریافت می کنند اما مشاوران برتر پاسخ با ما با در نظر گرفتن شرایط مالی هر یک از افراد ، هزینه ای بسیار مناسب تر از مشاوره حضوری برای داوطلبان در نظر گرفته اند تا داوطلبان بدون هیچ دغدغه ای اطلاعات مشاوره ای خود را دریافت کنند.

  • دسترسی آسان

بسیاری از داوطلبان کنکوری به دلیل زندگی در مناطق محروم و دور افتاده ، امکان دریافت مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی به صورت حضوری را ندارند که با استفاده از مشاوره تحصیلی غیر حضوری می توانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند و برای مطالعه و درس خواندن نگرانی نداشته باشند.

  • عدم محدودیت زمانی

تعدادی از داوطلبان ممکن است به علت شاغل بودن زمان کافی برای مشاوره حضوری را نداشته باشند. این داوطلبان می توانند از مشاوره تحصیلی غیر حضوری استفاده کرده و در هر زمان که می خواهند با مشاور خود در ارتباط باشند.

مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که در هر زمان و در هر مکانی ، با کمترین هزینه بتوانند از خدمات مشاوره ای استفاده کنند. اگر شما هم به یک برنامه ریزی استاندارد برای موفقیت در کنکور نیاز دارید ، بدون تعیین وقت قبلی می توانید با مشاوران ارشد ” پاسخ با ما “ در ارتباط باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط انتخاب رشته کنکور تجربی 1401 - توضیحات کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته مامایی بهتره یا پرستاری - راهنمای انتخاب بر اساس سلیقه و توانمندی شما

رشته مامایی بهتره یا پرستاری – راهنمای انتخاب بر اساس سلیقه و توانمندی شما

  رشته مامایی بهتره یا پرستاری ؟ کدام رشته درس های آسان تری دارد ؟ …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر