از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی رشته های گروه پزشکی می توانند جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند. نام نویسی در این آزمون در بازه های زمانی مشخصی در بهمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی صورت می گیرد. علافه مندان باید پس از مراجعه به سایت نامبرده ابتدا هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را پرداخت نمایند و سپس فرم تقاضانامه اینترنتی را با اطلاعات فردی و تحصیلی خود تکمیل کنند. در صورتی که می خواهید از میزان هزينه شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مطلع گردید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید ،

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می شود. متقاضیانی که علاقه مند هستند در مقطع ارشد رشته های گروه پزشکی ادامه تحصیل دهند ، می توانند در تاریخ های اعلام شده از سوی این مرکز که معمولا در بهمن ماه است نسبت به ثبت اطلاعات خود و تکمیل مراحل نام نویسی در این آزمون اقدام کنند.

یکی از مراحل ثبت نام اینترنتی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 پرداخت هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب می باشد. در واقع در صورتی متقاضیان مجاز به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی خود هستند که ابتدا هزينه ثبت نام را پرداخت کنند.

هزينه شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، مبلغ 126 هزار تومان است. لازم است اشاره کنیم که که این مبلغ به ازای ثبت نام در یک مجموعه امتحانی در نظر گرفته شده است.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته از میکروبیولوژی به پرستاری و تغییر رشته از بهداشت عمومی به پرستاری

هزینه شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت برای دو رشته امتحانی

در صورتی که متقاضی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قصد نام نویسی در دو گروه امتحانی را داشته باشد باید برای هر گروه امتحانی هزينه جداگانه ای را پرداخت نماید. در واقع متقاضیان باید یکبار هزينه ثبت نام را برای شرکت در مجموعه امتحانی اول بپردازند و پس از تکمیل مراحل خرید بار دیگر هزینه ثبت نام را برای مجموعه امتحانی دوم پرداخت کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع ارشد وزارت بهداشت 📞 لیست منابع ارشد وزارت بهداشت 1402 - 1403

در نظر داشته باشید که هر داوطلب طی این مرحله مجاز است در دو مجموعه امتحانی متناسب با مدرک تحصیلی خود در مقطع کارشناسی انتخاب شرکت نماید. در این دوره و آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هیچ رشته شناوری وجود ندارد و هر متقاضی در نهایت مجاز است در دو رشته از دو گروه متفاوت شرکت کند.

هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت برای متاخرین

هر ساله زمان ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش آموزش پرشکی اعلام می گردد و ثبت نام در تاریخ های اعلام شده صورت می گیرد. علاوه بر این ، این مرکز به منظور مساعدت با جاماندگان ارشد وزارت بهداشت ، زمان ثبت نام را برای چند روز دیگر نیز تمدید می کند.

در صورتی که متقاضیان بخواهند در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و جرو متاخرین در این آزمون نام نویسی کنند ، باید مبلغی در حدود 30 درصد بیشتر از هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت پرداخت کنند.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته از مهندسی پزشکی به فیزیوتراپی

نحوه پرداخت هزینه نام نویسی ارشد وزارت بهداشت 

هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

تمامی مراحل ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورتی اینترنتی صورت می گیرد. بنابراین متقاضیان می توانند با اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب به سایت رسمی وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir  مراجعه کنند و ضمن پرداخت هزينه نام نویسی ارشد وزارت بهداشت ، مراحل نام نویسی خود را نیز تکمیل کنند. در ادامه به نحوه پرداخت هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اشاره کرده ایم :

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه انتخاب رشته پرستاری - دانلود دفترچه انتخاب رشته پرستاری
  • مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir
  • انتخاب گزینه ” کارشناسی ارشد ” از منوی سمت راست و سپس کلیک بر روی گزینه ” ارشد “
  • انتخاب گزینه ” ثبت نام جدید و پرداخت هزینه “
  • فعال کردن تیک عبارت ” ورود با کد ملی ” و تکمیل قسمت مربوطه
  • انتخاب لینک  ” پرداخت الکترونیکی “
  • انتخاب گزینه ” پرداخت هزينه ثبت نام “

پس از گذراندن مراحل فوق می توانید هزينه ثبت نام در مجموعه امتحانی اول را پرداخت کنید و در نهایت بر روی گزینه ” ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار ” کلیک نمایید تا با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود مراحل خرید را تکمیل کنید.

مرتبط بخوانید : سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

سوالات متداول

  • هزینه شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 چقدر است؟ 

هزینه شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 مبلغ 126 هزار تومان تعیین شده است.

  • نحوه پرداخت هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت چگونه است؟

پرداخت هزینه نام نویسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir صورت می گیرد.

  • آیا متقاضیان جهت شرکت در دو مجموعه امتحانی باید دو بار هزینه نام نویسی ارشد وزارت بهداشت را پرداخت کنند ؟

بله ، برای شرکت در هر مجموعه امتحانی باید هزینه جداگانه پرداخت شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

گرایش ارشد میکروبیولوژی وزارت بهداشت

گرایش ارشد میکروبیولوژی وزارت بهداشت 📞 بررسی ضرایب ، منابع و ظرفیت پذیرش

رشته‌ کارشناسی ارشد میکروبیولوژی یکی از رشته‌ های علوم پایه پزشکی است که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر