از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه چیدمان پرونده دانش آموزان – راهنمای چیدمان پرونده دانش آموزان و محتویات پرونده

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه چیدمان پرونده دانش آموزان

 

نحوه چیدمان پرونده دانش آموزان و محتویات پرونده موضوعی است که در این مطلب به آن پرداخته خواهد شد. پس اگر دانش آموز هستید و می خواهید از مدارک لازم در پرونده تحصیلی دانش آموزان اطلاع یابید و یا اگر مدیر مدرسه هستید و در مورد ثبت پرونده الکترونیکی دانش آموزان در سامانه پادا سوالاتی دارید ، مطالعه این مطلب به شما توصیه می شود.

مشاوره ثبت نام مدارس در paada medu ir – مشاوره از طریق تماس با مشاوران پاسخ با ما

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071612

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301611

نحوه چیدمان پرونده دانش آموزان

با شروع زمان ثبت نام مدارس که معمولا از اوایل مردادماه آغاز می شود و به مدت یک ماه نیز فرصت ثبت نام وجود دارد ، دانش آموزان باید با فراهم کردن مدارک لازم به مدرسه مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند. مدارک لازم در پرونده تحصیلی دانش آموزان در پایه های تحصیلی مختلف و در دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم متفاوت است اما یکی از اصلی ترین مدارک ثبت نام دانش آموزان ، دفترچه سلامت می باشد.

طبق قراردادی که بین وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است ، شبکه بهداشت با همکاری واحد بهداشت مدارس ادارات آموزش و پرورش موظف است که پیش از شروع سال تحصیلی دانش آموزان پایه های تحصیلی اول و سوم ابتدایی ، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم را از نظر سلامتع جسمانی و روانی مورد معاینه رایگان قرار دهد و سپس دفترچه سلامت دانش آموزان را به آنها تحویل دهد.

احتمالا این را هم بپسندید  مدارک لازم در پرونده تحصیلی دانش آموزان - لیست کامل مدارک مورد نیاز در پرونده تحصیلی دانش آموزان

بنابراین برای تنظیم و تحویل پرونده دانش آموز ، دفترچه سلامت الزامی است و مدیران مدارس موظف هستند که نسبت به ثبت مشخصات دانش آموزان در سامانه سیدا دانش آموزی اقدام کنند.

محتویات پرونده دانش آموزان

در پرونده هر یک از دانش آموزان باید اطلاعات تحصیلی شان موجود باشد ، کارنامه پایان ترم سال های قبل ، دفترچه سلامت ، چند قطعه عکس ، کپی شناسنامه دانش آموز ، کپی کارت ملی دانش آموزان ، کپی شناسنامه و کارت ملی والدین دانش آموز و … که باید در پرونده درج شوند.

مدارک لازم در پرونده تحصیلی دانش آموزان در هر یک از مدارسی که ذکر شد و در پایه های تحصیلی مختلف متفاوت است و برای اطلاع از مدارک لازم مدرسه مد نظر خود ، با شماره های زیر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • نحوه چیدمان پرونده دانش آموزان در مدرسه به چه صورت است ؟

مدیر یا معاون مدرسه پس از ثبت نام دانش آموزان و تشکیل پرونده برای آنها ، باید پرونده ها را به روش هایی مثل روش الفبایی ، روش شماره گذاری ، روش عنوانی و …. مرتب کند.

  • منظور از پرونده الکترونیکی دانش آموزان چیست ؟

مدیر مدرسه باید پس از ثبت نام دانش آموزان و دریافت مدارک و مشخصات لازم ، برای آنها در سامانه سیدا دانش آموزی و سامانه پادا پرونده الکترونیکی ایجاد نماید.

  • نحوه ثبت نام و چیدمان پرونده دانش آموزان در سامانه پادا به چه صورت است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  pada.medu.ir - سامانه پادا - لینک ورود به سامانه پادا و راهنمای کارنامه ، پرونده و کلیه امور دانش آموزان

چیدمان و ثبت پرونده دانش آموزان در سامانه پادا توسط مدیر مدرسه انجام می گیرد و برای ورود به این سامانه نیز از همان اطلاعات ورود به سامانه سیدا باید استفاده شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

پرونده الکترونیکی دانش آموزان

pada.medu.ir – سامانه پادا – لینک ورود به سامانه پادا و راهنمای کارنامه ، پرونده و کلیه امور دانش آموزان

  سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان با عنوان سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir در جهت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر