از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پرونده الکترونیکی مشاوره – راهنمای کامل پرونده الکترونیکی مشاوره و نحوه دریافت و تحویل و محتویات پرونده الکترونیکی مشاوره دانش آموزان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پرونده الکترونیکی مشاوره

 

 

یکی از پرونده های الکترونیکی دانش آموزان ، پرونده مشاوره ای است که به تصمیم سازمان امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در جهت توجه بیشتر به سلامت بهداشت و روان دانش آموزان ، مدارس موظف هستند برای همه دانش آموزان در پایه های تحصیلی مختلف مخصوصا متوسطه اول پرونده الکترونیک مشاوره ‌ای تشکیل دهند.

مشاوره ثبت نام مدارس و تشکیل پرونده الکترونیکی مشاوره در paada medu ir – مشاوره از طریق تماس با مشاوران پاسخ با ما

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071612

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301611

راهنمای کامل پرونده الکترونیکی مشاوره

پرونده الکترونیکی مشاوره از سال تحصیلی 97 – 98 برای دانش آموزان دوره اول متوسطه یعنی پایه های هفتم ، هشتم و نهم تشکیل می شود و در این پرونده که از پرونده تحصیلی مجزا است ، تمامی اطلاعات مربوط به مسائل بهداشت و روان دانش آموزان ثبت می شود که کاملا محرمانه بوده و فقط دانش آموز ، اولیا دانش آموزان و مشاوران مدرسه اطلاع دارند.

پرونده الکترونیکی مشاوره در شناساندن استعدادهای دانش آموزان و تسهیل در فرایند هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم به دهم آنها و حتی کنکور سراسری نقش موثری دارد ، در این پرونده الکترونیکی اطلاعات دانش آموزان ، اولیاء ، مشاوران و مدیران مدارس دسته بندی می شود و در واقع سطوحی برای دسترسی به هر یک از آنها تعریف شده است و خود دانش آموزان نیز امکان دسترسی به پرونده مشاوره ای خود دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  pada.medu.ir - سامانه پادا - لینک ورود به سامانه پادا و راهنمای کارنامه ، پرونده و کلیه امور دانش آموزان

به گفته مدیر امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش ، از سال تحصیلی 99 – 1400 تشکیل پرونده الکترونیکی مشاوره برای دانش آموزان دوره اول متوسطه با جدیت بیشتری انجام خواهد شد و تمام مدارس ملزم به انجام اینکار هستند. آزمون های رفتاری روانی برای تشکیل پرونده مشاوره ای دانش آموزان به صورت آنلاین برگزار می شود و دانش آموز می تواند به کمک والدین خود این آزمون را انجام دهد.

سایت پرونده الکترونیکی مشاوره

پرونده الکترونیکی مشاوره دانش آموزان در سایت پادا دانش آموزی به نشانی pada.medu.ir ثبت می شود. این سامانه قابل دسترسی برای مدیران ، مشاوران و دانش آموزان است و دانش آموز از طریق این سایت می تواند علاوه بر پرونده مشاوره ای ، پرونده تحصیلی و همچنین کارنامه خود را نیز مشاهده نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ورود و استفاده از سایت پادا پرونده دانش آموزان و سایت سیدا دانش آموزی ، با مشاوران مجموعه پاسخ با ما به شماره های تماس از سراسر کشور 9099071612 و تماس از استان تهران 9092301611 تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • مدارک لازم در پرونده تحصیلی دانش آموزان چیست ؟

شناسنامه ، کارت ملی ، عکس ، کارت بهداشت ، دفترچه سلامت دانش آموزان و … از مدارک لازم برای ثبت نام است.

  • پرونده الکترونیکی دانش آموزان در کدام سایت ثبت می شود ؟

پرونده دانش آموزان در سایت جدید آموزش و پرورش به نشانی pada.medu.ir ثبت می شود.

  • آیا پرونده دانش آموزان در سایت سناد و سایت سیدا نیز ثبت می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  تحویل پرونده دانش آموز - راهنمای تحویل پرونده دانش آموز به مراکز یا از طریق اینترنت

بله ، در سایت سناد و سایت سیدا نیز باید اطلاعات دانش آموزان ذخیره شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

پرونده الکترونیکی دانش آموزان

pada.medu.ir – سامانه پادا – لینک ورود به سامانه پادا و راهنمای کارنامه ، پرونده و کلیه امور دانش آموزان

  سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان با عنوان سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir در جهت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر