از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

pada.medu.ir – سامانه پادا – لینک ورود به سامانه پادا و راهنمای کارنامه ، پرونده و کلیه امور دانش آموزان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پرونده الکترونیکی دانش آموزان

 

سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان با عنوان سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir در جهت سهولت دسترسی به کارنامه و پرونده دانش آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است و دانش آموزان می توانند با دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از مدیر مدرسه وارد این سامانه شده و به صورت الکترونیکی پرونده تحصیلی یا کارنامه خود را مشاهده نمایند.

مشاوره ثبت نام مدارس در pada medu ir – مشاوره از طریق تماس با مشاوران پاسخ با ما

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071612

معرفی سامانه پادا پرونده الکترونیکی دانش آموزان

سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان که به اختصار سامانه پادا نامیده می شود ، سامانه ای است که توسط سازمان آموزش و پرورش طراحی و راه اندازی شده است و دانش آموزان از طریق این سامانه می توانند بدون مراجعه حضوری به مدرسه ، کارنامه و یا پرونده تحصیلی خود را به صورت آنلاین دریافت نمایند. پرونده دانش آموزان در بخش اطلاعات و سوابق تحصیلی سایت پادا ذخیره می شود و نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه نیز توسط مدیر مدرسه به اطلاع دانش آموزان رسانده می شود.

نحوه ورود دانش آموزان به سامانه پادا

دانش آموزان برای ورود به سامانه پرونده الکترونیکی به نشانی pada.medu.ir ، پس از ورود به این نشانی باید کد ملی خود را در بخش نام کاربری درج نمایند و رمز عبور نیز همان کلمه عبور سامانه سیدا است که توسط مدیر مدرسه در اختیار دانش آموز قرار داده می شود. پس از درج نام کاربری و کلمه عبور ، بر روی عبارت ورود کاربران کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید تا وارد سامانه شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه پادا ثبت نام کلاس چهارم 1401 - زمان و راهنمای تصویری ثبت نام کلاس چهارم در پادا

در صورت داشتن هر گونه سوال درباره سامانه پادا pada.medu.ir و مشکل در ورود به این سامانه و دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی ، می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی پاسخ با ما از کارشناسان با تجربه ما سوالات خود را بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت کارنامه و پرونده الکترونیکی دانش آموزان از پادا

کارنامه دانش آموزان پس از ثبت نمرات در سامانه همگام و همچنین ثبت نمرات در سامانه سناد توسط معلم و مدیر مدرسه ، در سایت پادا نیز قرار داده می شود و دانش آموزان می توانند کارنامه خود را از این سامانه دریافت و مشاهده نمایند.

در حال حاضر نیز گزینه دریافت کارنامه و پرونده الکترونیکی از سامانه پادا برای دانش آموزان فعال است و شما باید پس از ورود به سایت ، با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور ، با کلیک بر روی عبارت کارنامه و انتخاب گزینه پرینت ، از کارنامه خود پرینت تهیه نمایید.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • نام کاربری و کلمه عبور سامانه پادا چیست ؟

دانش آموزان برای ورود به سامانه پادا باید از کد ملی خود به عنوان نام کاربری استفاده کنند و کلمه عبور نیز همان رمز عبور سامانه سیدا است.

  • آیا در حال حاضر امکان دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان از سامانه پادا وجود دارد ؟

با توجه به اینکه در سامانه سیدا نمرات اعشاری نمایش داده نمی شوند ، دانش آموزان باید تا بروزرسانی شدن این سامانه صبر کنند و پس از رفع این مشکل اقدام به دریافت پرونده تحصیلی خود نمایند.

  • کارنامه دانش آموزان در کدام بخش سامانه پادا ذخیره شده است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  سامانه پادا ثبت نام کلاس هفتم و هشتم - ورود و راهنمای ثبت نام 1402

کارنامه دانش آموزان در بخش سوابق تحصیلی سامانه پادا ذخیره شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه پادا ثبت نام کلاس چهارم

سامانه پادا ثبت نام کلاس چهارم 1401 – زمان و راهنمای تصویری ثبت نام کلاس چهارم در پادا

  سال گذشته با هدف کاهش مراجعات حضوری به مدرسه و جلوگیری از انتشار ویروس …

6 نظر

  1. سلام وقت بخیر.دخترم کلاس اول رو گذرونده برای کلاس دوم مدرسه رو عوض کردیم و ثبت نام رو جای دیگه انجام دادیم بنا به شرایطی ازون مدرسه هم پروندش رو گرفتم و بردم یک مدرسه جدید.الان که میخوام مدرسه جدید رو در پادا انتخاب کنم به من اجازه نمیده میگه ثبت نام تایید شده دارید در حالیکه مدرسه قبلی ابطال زده.من چکار باید بکنم.هیچکس جواب درستی نمیده

    • پاسخ با ما

      سلام دوست عزیز. لطفا برای راهنمایی در خصوص سامانه پادا ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

  2. سلام، ببخشید من توی سایت پادا وقتی نام کاربری و رمز ورود رو میزنم ، باز میشه ولی میاد نتایج هدایت تحصیلی شما از همگام ارسال نشده ، حالا چطوری برای دهم ثبت نام کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا در زمینه سایت پادا راهنمایی شوید.

  3. محمد گلی پور

    با سلام همه اطلاعات برای ثبت پیش دبستانی درست هست ولی خطا میده و ثبت نمیشه که تاریخ تولد درست ارسال نشده با پشتیبانی هم نمیشه تماس گرفت
    با تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی در خصوص سامانه pada.medu.ir با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر