از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد 1402 📞 از بهترین ها مشاوره بگیرید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد - از بهترین ها مشاوره بگیرید

مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد می تواند راهنمای شما داوطلبان عزیز برای انتخاب رشته‌ با کنکور یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد باشد. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از جامع ترین دانشگاه های کشور ، بیشترین سهم را در تعداد فارغ التحصیلان رشته‌ های مختلف دارد و هر ساله نیز به تعداد متفاضیان این دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی در دوره های بدون آزمون و با آزمون افزوده‌ می شود. مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد کاملا معتبر است و از سوی خود دانشگاه اعطا می شود و دانش آموختگان هر یک از رشته‌ های تحصیلی این دانشگاه می توانند با مدرک خود جذب بازار کار شده‌ و یا تحصیلاتشان را در مقاطع بالاتر ادامه دهند.

همین حالا تماس بگیرید

پاسخگوی سوالات شما در خصوص رشته‌ های بدون کنکور علوم پزشکی و غیرعلوم پزشکی دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته‌ کنکور دانشگاه آزاد و … هستیم.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد

از طریق مشاوره تلفنی با صرفه جویی در وقت و هزینه خود می توانید به راحتی اطلاعات مد نظرتان را از مشاوران ما دریافت کنید. علاوه بر آن مشاوره تلفنی موارد زیر را نیز در بر می گیرد :

  • از زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد مطلع شوید و در زمان مناسب و مقرر آن اقدام کنید.
  • با توجه به کارنامه ارسالی برای مشاوران و فرم انتخاب رشته‌ ، شانس قبولی خود در دانشگاه آزاد را تخمین بزنید.
  • می توانید از شهریه دانشگاه آزاد با توجه به رشته‌ انتخابی ، مطلع شوید.
  • می توانید از لیست رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوید.

دانشگاه آزاد هر ساله به دو طریق دانشجو می پذیرد که به شرح زیر است :

  • راه اول برای ثبت نام دانشگاه آزاد : هر ساله پس از برگزاری آزمون کنکور ، داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد نیز اقدام کنند بدین صورت که پس از دریافت کارنامه اولیه خود ، فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد را با توجه به رتبه و الویت هایشان باید پرکنند و پس از انتشار نتایج نهایی انتخاب رشته‌ ، اگر در رشته‌ محلی پذیرفته شده‌ بودند نسبت به ثبت نام دانشگاه آزاد باید اقدام کنند.
  • راه دوم برای ثبت نام دانشگاه آزاد : هر ساله دانشگاه آزاد در تعدادی از رشته‌ ها ، بصورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی، دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار نیز برای ورودی بهمن ، برای پذیرش دانشجو اقدام می کنند.

مرتبط بخوانید : مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه پیام نور

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد - راهنمای شما برای ثبت نام درست

مشاوره تلفنی ثبت نام با آزمون دانشگاه آزاد

داوطلبان برای ثبت نام رشته‌ های باکنکور دانشگاه آزاد با آزمون مسلما باید در کنکور سراسری شرکت کنند ، سپس با انتشار کارنامه اولیه فرم انتخاب رشته را در 100 انتخاب پر کرده‌ و منتظر انتشار نتایج نهایی انتخاب رشته‌ باشند. پس از آن به صورت اینترنتی در دانشگاهی که پذیرفته شده‌ اند ثبت نام کنند و از طریق آگاهی از زمان ثبت نام حضوری ، فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

گام به گام ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی به شرح زیر می باشد :

  • مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org
  • دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام مقطع مورد نظر و بررسی رشته‌ ها و انتخاب رشته‌ های مدنظر
  •  خرید کارت اعتباری ثبت نام
  • دریافت شناسه و کلمه عبور ثبت نام
  • ورود به لینک مقطع مورد نظر با استفاده از شناسه و کلمه عبور ثبت نام و کد ملی
  • تکمیل فرم ثبت نام
  • تکمیل فرم انتخاب رشته‌ با حداکثر 20 انتخاب
  • تایید و ثبت نهایی اطلاعات و دریافت کد رهگیری

اطلاعات بسیار دیگری برای ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت مشاوره تلفنی می توانید دریافت کنید در صورت تمایل با مشاورانپاسخ با ماتماس حاصل بفرمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  سیدا دماوند - راهنمای سیدا دانشگاه آزاد دماوند

مقاطع تحصیلی برای ثبت نام در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزادبه علت ظرفیت مناسب ، سهولت در ورود به رشته‌ های مدنظر داوطلبان و امکانات فوق العاده‌ ای که ارائه می دهد ، از پرطرفدارترین دانشگاه ها می باشد از این رو دانشجویان بسیاری هرساله جذب دانشگاه های آزاد می شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد اما به دلیل شهریه بالای دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان کمتری تمایل به انتخاب این رشته‌ ها دارند.

در سال تحصیلی جدید نیز میزان شهریه دانشگاه آزاد در تمام مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی حدود 20 درصد گران تر شده‌ است و افزایش شهریه مخصوصا در رشته‌ های علوم پزشکی و پیراپزشکی که هزینه تحصیل بالایی دارند ، ممکن است موجب کمتر شدن تعداد متقاضیان این دانشگاه شود.

همین حالا تماس بگیرید

پاسخگوی سوالات شما در خصوص رشته‌ های بدون کنکور علوم پزشکی و غیرعلوم پزشکی دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته‌ کنکور دانشگاه آزاد و … هستیم.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

رشته‌ های دانشگاه آزاد

مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل استقبال دانشجویان سعی در پوشش همه رشته‌ ها داشته است و موفق نیز بوده‌ است. هم اکنون دانشگاه آزاد در تمامی رشته‌ های زیر گروه ریاضی ، اعم از گروه رشته‌ های مهندسی ، رشته‌ های زیر گروه انسانی اعم از حقوق و روانشناسی و اکثر رشته‌ های گروه تجربی اعم از رشته‌ های پزشکی و برخی پیراپزشکی ها در سراسر کشور دانشجو می پذیرد.

لیستی از پر متقاضی ترین رشته‌ های دانشگاه آزاد به شرح زیر هستند :

مرتبط بخوانید : مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور – با خیال راحت و درست ثبت نام کنید

مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع تحصیلی زیر دانشجو پذیرش می کند :

پذیرش دانشجو در هر یک از دوره های فوق به دو طریق با آزمون و بدون آزمون می باشد. برای پذیرش با کنکور باید در آزمون های سراسری که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود ، شرکت نمود و پس از کسب رتبه لازم برای رشته‌ های مد نظر ، انتخاب رشته‌ را انجام داد.

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی کارنامه کنکور داوطلبان ، اسامی پذیرفته شدگان را در سایت خود قرار می دهد که بتوانند با مراجعه به دانشگاه ثبت نام خود را قطعی کنند.

با توجه به حساسیت مرحله انتخاب رشته‌ آزمون های سراسری و تاثیری که در افزایش شانس قبولی شما دارد ، باید از افراد توانا در این مرحله کمک بگیرید تا انتخاب رشته‌ با بازدهی بالا را انجام دهید. مشاوران مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته‌ شما با در نظر گرفتن احتمال پذیرش بالا و تضمین قبولی انجام می دهند.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد

ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد بر اساس معدل و سوابق تحصیلی انجام می گیرد و در مقاطع کاردانی و کارشناسی داوطلب این اختیار را دارد که تنها با ارائه مدرک فارغ التحصیلی در یکی از رشته‌ های دلخواه خود ، حتی مغایر با رشته‌ فارغ التحصیلی ، ثبت نام و تحصیل کند.

اما ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد شرایط دیگری دارد و داوطلب باید جزو استعداد درخشانی ها باشد ، یعنی در صورت کسب معدل بالا ، امکان تحصیل بدون آزمون را خواهد داشت و فقط می تواند در رشته‌ ای که فارغ التحصیل شده‌ است ، ثبت نام کند.

رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد بسیار متنوع هستند و شما باید تمام آن ها را بشناسید تا انتخاب رشته‌ را با آگاهی بیشتر انجام دهید. درصورت تمایل برای اطلاع از طول دوره تحصیلی ، دروس دانشگاهی ، فرصت های شغلی و میزان درآمد رشته‌ مدنظرتان پس از دانش آموختگی ، می توانید از مشاوران مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد در مرکز “پاسخ با ما” راهنمایی جامعی را دریافت کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان / برای مدت محدود

مزایا و معایت تحصیل در دانشگاه آزاد

تحصیل در دانشگاه آزاد در کنار مزایایی که دارد ، از معایبی هم برخودار است که همین معایت باعث کاهش تعداد متقاضیان می باشد. هزینه تحصیل در این دانشگاه نسبتا بالاست ، مخصوصا شهریه رشته‌ های علوم پزشکی و پیراپزشکی که چند برابر شهریه سایر رشته‌ هاست.

هم چنین میزان شهریه دانشگاه آزاد در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری نیز زیاد است و دانشجویان باید هزینه زیادی را برای ادامه تحصیل در این دانشگاه پرداخت کنند.

یکی دیگر از محدودیت های دانشگاه آزاد ، عدم ارائه خوابگاه است و این موضوع برای داوطلبانی که از سایر در دانشگاهی غیر از استان خود پذیرفته شده‌ اند ، اهمیت دارد.

اما تحصیل بدون کنکور ، رشته‌ های متعدد و متنوع ، تحصیل در رشته‌ های مورد علاقه بدون توجه به رشته‌ قبلی و … از مزایایی است که در اختیار داوطلبان قرار داده‌ شده‌ است.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما ، از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده‌ ارائه بهترین مشاوره های تحصیلی هستند و شما داوطلبان گرامی می توانید بدون تعیین وقت قبلی و تنها با یک تماس ساده ، به مشاوران متصل شده‌ و سوالات خود را بپرسید. علاوه بر تماس با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد ، می توانید می توانید با مطالعه مطالبی که در وبسایت pasokhbama.com قرار داده‌ شده‌ است و یا در بخش نظرات ، پاسخ سوالات خود را جویا شوید.

مرتبط بخوانید : مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور 

مشاوره تلفنی علوم پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

تعدادی از رشته‌ های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور ارائه می شوند و علاقه مندان به تحصیل در این رشته‌ ها می توانند بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه بالا و فقط بر اساس سوابق تحصیلی و معدل خود ثبت نام کنند. فرصت ثبت نام رشته‌ های علوم پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوبار در سال و برای نیمسال های تحصیلی مهر و بهمن ماه است.

اگر قصد تحصیل در این رشته‌ ها را دارید ولی میخواهید بدانید در کدام دانشگاه ها ارائه می شوند و زمان دقیق ثبت نام در چه تاریخی است ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنند.

تماس با مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد

اگر برای ثبت نام رشته‌ های بدون کنکورر دانشگاه ازاد و یا شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد سوالاتی دارید و نیازمند راهنمایی هستید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. مشاوران ارشد مجموعه پاسخ با ما با توجه به تجربه چندین ساله مشاوره تحصیلی ، راهنمای شما عزیزان می باشند. برای ارتباط با مشاوران از سراسر کشور کافیست با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • شماره تماس مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد چند است ؟

برای ارتباط با مشاوران از سراسر کشور کافیست با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

  • از طریق تماس با مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد از چه خدماتی بهره مند خواهیم شد ؟

در خصوص ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد ، لیست رشته‌ های این دانشگاه ، شهریه رشته‌ های مختلف و …. اطلاعات جامعی را کسب خواهید کرد.

  • آیا از طریق تماس با مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد می توانیم ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه را انجام دهیم ؟

بله ، مشاوران ما با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه کنکور و دانشگاه آزاد ، تمام مراحل ثبت نام بدون کنکور شما را در سایت دانشگاه آزاد انجام می دهند و می توانید با خیالی راحت ثبت نام خود را به مشاوران بسپارید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون زبان دکتری دانشگاه اصفهان

آزمون زبان دکتری دانشگاه اصفهان 📞 راهنمای شرکت در آزمون زبان دکتری دانشگاه آزاد اصفهان

دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان باید پیش از شرکت در آزمون جامع دکتری …

8 نظر

  1. من مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد گرفتم راضی بودم

  2. مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد رو برای انتخاب رشته هم میتونیم بگیریم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید برای بهره مندی از مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد در تمام زمینه ها از جمله انتخاب رشته ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  3. مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد گرفتم راضی بودم

  4. با عرض سلام خدمت شما بنده یه سوالی داشتم دانشگاه آزاد برای رشته های بدون آزمون خوابگاه دارد یانه

    • پاسخ با ما

      با سلام. واحدهای کمی از دانشگاه آزاد خوابگاه ارائه می کنند

  5. سلام وقتتون بخیر معدل کتبیم ۱۴/۱۲معدل کل ۱۵/۳۸ هست شانس قبولی دارم؟؟؟؟توی دانشگاه آزاد توی رشته کامپیوتر کارشناسی پیوسته؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شانس قبولی دارید اما بهتر است چند دانشگاه را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر