از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه انتخاب رشته پرستاری – دانلود دفترچه انتخاب رشته پرستاری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه انتخاب رشته پرستاری - دانلود دفترچه انتخاب رشته پرستاری

 

بسیاری داوطلبان کنکور تجربی ، از همان زمان انتخاب رشته نهم ، علاقه مند به انتخاب رشته پرستاری هستند و علاقه مندی آن ها فقط در مقطع کارشناسی محدود نمی شود و همچنان پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی رشته پرستاری ، قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر دارند . در این مطلب ضمن معرفی دانشگاه های ارائه دهنده رشته پرستاری در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ، لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته پرستاری را نیز قرار می دهیم.

دفترچه انتخاب رشته پرستاری در مقطع کارشناسی

داوطلبان رشته پرستاری در دانشگاه های مختلف ، باید در کنکور تجربی که هر ساله برگزار می شود شرکت کنند و پس از رویت کارنامه اولیه نسبت به انتخاب رشته ، به کمک دفترچه های زیر اقدام کنند.

دفترچه رشته پرستاری در دانشگاه های سراسری

رشته پرستاری فقط در دانشگاه های دولتی و پردیس خودگردان ارائه می شود و دانشگاه هایی همچون دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود آن را ارائه می دهند که تمامی این دانشگاه ها به همراه ظرفیت های پذیرش در دفترچه زیر موجود می باشند.

برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه های سراسری بر روی لینک کلیک نمایید.

دفترچه رشته پرستاری در دانشگاه های آزاد

داوطلبان کنکور تجربی و علاقه مند به رشته پرستاری برای افزایش شانس قبولی خود ، علاوه بر انتخاب رشته دانشگاه های دولتی می توانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز انجام دهند.

در دفترچه زیر ضمن قید دانشگاه های آزاد ارائه دهنده رشته پرستاری میزان ظرفیت این رشته نیز ارائه شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  حذفیات فیزیک کنکور 1402 - لیست کامل حذفیات برای گروه های ریاضی و تجربی

برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک نمایید.

دفترچه انتخاب رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد

داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری ، بعد از شرکت در آزمون وزرات بهداشت می توانند کارنامه خود را از طريق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir و وارد کردن کد رهگيری دريافت کنند.

اين کارنامه حاوی مشخصات فردی ، سهميه ، نمره خام دروس امتحانی به درصد ، نمره کل تراز به درصد ، رتبه در سهميه و رتبه کل داوطلب بدون اعمال سهميه می باشد. پس از آن با رویت کارنامه در صورتی که مجاز به انتخاب رشته باشند می توانند رشته پرستاری را در دانشگاه هایی که آن را ارائه می دهند ، انتخاب کنند.

داوطلبان برای انتخاب رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد ، باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته دوره كارشناسی ارشد ناپيوسته رشته های گروه پزشکی منتشر شده از طریق وزارت بهداشت را به دقت مطالعه کنند.

رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد در گرایش های پرستاری اورژانس ، پرستاری توانبخشی ، پرستاری داخلی _ جراحی ، پرستاری سالمندی ، پرستاری سلامت جامعه ، پرستاری کودکان ، پرستاری مراقبت های ویژه ، پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان و پرستاری نظامی در دانشگاه های مختلفی همچون دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه مشهد ، دانشگاه یزد و .. ارائه می شود .

لیست کامل دانشگاه های ارائه دهنده به همراه ظرفیت پذیرش ، در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزرات بهداشت ،موجود می باشد.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزرات بهداشت پرستاری

دفترچه انتخاب رشته پرستاری در مقطع دکتری

داوطلبان مقطع دکتری رشته پرستاری ، پس از شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت و قبولی در مرحله اول می توانند نسبت به انتخاب رشته از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتری تخصصی و دكتری پژوهشی ( D.Ph ) رشته های علوم پايه پزشكی ، بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشكی اقدام کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی 📞 معرفی و بازار کار کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی

قبولی داوطلبان در مقطع دکتری رشته پرستاری مشروط دارا بودن شرایط قید شده در دفترچه و قبولی آن ها در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است این رشته در دانشگاه های محدودی اعم از ایران ، اهواز ، ارومیه ، اصفهان ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران و … ارائه می شود. در دفترچه زیر تمامی دانشگاه های ارائه دهنده مقطع دکتری در تمامی گرایش های پرستاری به همراه ظرفیت شان آورده شده است.

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری وزرات بهداشت پرستاری

در مطلب بالا سعی مشاورین مجرب پاسخ با ما در جهت یرطرف کردن هرگونه سوال داوطلبان در مورد انتخاب رشته پرستاری و دانلود دفترچه پرستاری بوده است. درصورتی که هرگونه سوالی برایتان پیش آمد می توانید با ما تماس بگیرید. همینطور مشاوران ما می توانند در فرآیند انتخاب رشته همراه شما باشد و بهترین انتخاب را برای شما انجام دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون زبان دکتری دانشگاه تربیت مدرس

آزمون زبان دکتری دانشگاه تربیت مدرس 📞 معرفی منابع ، زمان و سایت ثبت نام

دانشجویان مقطع دکتری تخصصی در تمام دانشگاه های سراسری و آزاد باید در آزمون زبان …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر