از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور – پایان اضطراب شما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور ، پایان اضطراب شما

 در چند سال اخیر که رقابت برای پذیرش در بهترین رشته ها و دانشگاه ها زیاد شده است ، مراجعه به مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور نیز افزایش یافته است. مرحله انتخاب رشته ، از جهت سرنوشت ساز بودن برای داوطلب از حساسیت زیادی برخودار است و باعث ایجاد نگرانی و استرس در داوطلبانی می شود که یکسال تلاش کرده اند و ساعات زیادی را به مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور پرداخته اند و حالا با اعلام نتایج کنکور ، می خواهند انتخاب رشته را انجام دهند.

کمک گرفتن از مشاوره انتخاب رشته کنکور در این مرحله حساس یک امر لازم است و داوطلب نمی تواند تنها با بسنده کردن به اطلاعات محدودی که دارد ، انتخاب رشته را انجام دهد.

در این مطلب به بررسی بهترین مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته می پردازیم و خدماتی که توسط مشاوران ارائه می شود ، در این مطلب ذکر شده است.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور ، پایان اضطراب شما

در سال های گذشته داوطلبانی را داشته ایم که با رتبه های نه چندان مناسب توانسته اند در رشته های خوبی قبول شوند و برعکس داوطلبانی با رتبه های عالی شانس پذیرش در بهترین رشته ها و دانشگاه ها را از دست داده اند. تفاوت انتخاب رشته این دو دسته از داوطلبان چیست و باید چه نکاتی را در انتخاب رشته رعایت کرد تا شانس پذیرش بالا برود ؟

مطمئنا یک داوطلب که برای اولین بار است در کنکور شرکت کرده است اطلاعات زیادی از معیار های یک انتخاب رشته اصولی ندارد و در اینجاست که مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به کمک او می آید تا بهترین انتخاب رشته را بر اساس رتبه ای که داوطلب کسب کرده است ، انجام دهد.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان در تبریز

یک مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری می تواند با اطلاعات زیادی که دارد در آینده تحصیلی داوطلب تاثیر گذار باشد البته تمام مشاوران حرفه ای نیستند و برخی نیز به فکر سودجویی و کسب درآمد بیشتر با ارائه کم ترین خدمات مشاوره ای هستند پس لازم است که در انتخاب مشاور دقت کافی داشته باشید.

معرفی بهترین مرکز مشاوره تلفنی کنکور

برای انتخاب بهترین مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور باید در زمینه های زیر تحقیق کنید :

  • آیا مشاور از فن بیان قوی برخوردار است ؟
  • آیا مشاور شنونده خوبی است و صحبت های داوطلب به خوبی گوش می دهد ؟
  • آیا مشاور با قسمت های مختلف کارنامه کنکور آشنایی دارد و می تواند تحلیل کارنامه را انجام دهد ؟
  • آیا مشاور از شرایط پذیرش در دانشگاه های فرهنگیان ، شاهد و … اطلاع دارد ؟
  • آیا مشاور می تواند شانس قبولی داوطلب را بررسی کند ؟
  • آیا مشاور از تاثیر سهمیه های کنکور سراسری و بومی گزینی رشته ها اطلاعی دارد ؟

و سوالاتی از این قبیل که برای بررسی تخصص مشاور انتخاب رشته باید بررسی شود.

مشاوران مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری که جمعی از بهترین مشاوران کشور هستند ، تمام ویژگی های فوق را دارند و انتظارات شما را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور په خوبی برآورده می کنند.

مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور پاسخ با ما ، بخشی از خدمات مشاوره ای خود را از طریق انتشار مطالبی در وب سایت pasokhbama.com  در اختیار داوطلبان قرار می دهند تا به صورت رایگان بتوانند از آن ها بهره مند شده و در انتخاب رشته خود بکار بگیرند.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری - بهترین مشاوره انتخاب رشته

بخش دیگری از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور از طریق تماس های تلفنی است که هزینه تماس در جهت مساعدت توانایی مالی داوطلبان ، مقرون به صرفه در نظر گرفته شده و کم تر از هزینه مشاوره های حضوری است.

برتری های مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

مشاوره تلفنی از چند جهت برتر از مشاوره حضوری است از جمله :

  • دسترسی یکسان و برابر تمامی داوطلبان به برترین مشاوران حتی داوطلبان مناطق محروم کشور
  • عدم رفت و آمد و صرفه جویی در وقت
  • آنلاین بودن مشاوران در تمام ساعات روز از 8 صبح الی 12 شب
  • ارائه خدمات مشاوره تخصصی کنکور با هزینه بسیار کم تر از سایر مراکز مشاوره

در صورت تمایل به برقراری ارتباط با مشاوران می توانید با شماره 9099071612 از سراسر کشور و با شماره  9092301611 از استان تهران تماس بگیرید به خاطر داشته باشید که از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر