از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور زبان – لیست مدارک و نحوه ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور زبان
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور زبان

 

ثبت نام کنکور سراسری زبان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org صورت می گیرد. مدارک لازم برای ثبت نام کنکور زبان شامل مدارک فردی و مدارک تحصیلی است و داوطلبان برای شرکت در دانشگاه سراسری روزانه ، نوبت دوم (شبانه) و غیرانتفاعی در زمان مقرر باید وارد سایت سنجش شده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور زبان

باتوجه به توضیحات ارائه شده در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ، داوطلبان باید مدارک فردی و تحصیلی مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند و براساس آن در کنکور سراسری ثبت نام نمایند. با توجه به اهمیت مدارک لازم برای ثبت نام کنکور زبان ، به بررسی موارد مورد نیاز پرداخته ایم.

مدارک و اطلاعات تحصیلی لازم برای ثبت نام

داوطلبان کنکور سراسری برای دریافت کد سوابق تحصیلی باید به نشانی اینترنتی dipcode.medu.ir مراجعه کنند و کد سوابق تحصیلی دیپلم خود را دریافت نمایند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی با مشاوران ارشد پاسخ با ما تماس بگیرید.

مدارک فردی لازم برای ثبت نام کنکور زبان

  • اطلاعات شناسنامه ای داوطلب : نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، کدملی داوطلب ، شماره سریال و سری شناسنامه
  • اطلاعات کارت ملی : شماره ملی داوطلب
  • کد پستی
  • شماره تلفن ثابت منزل
  • آدرس دقیق محل سکونت
  • شماره تلفن همراه
  • فایل عکس اسکن شده
  • کارت اعتباری ثبت نام کنکور : داوطلبان پس از پرداخت هزینه مربوط به ثبت نام کنکور ، شماره سریال 12 رقمی ثبت نام را دریافت می کنند.
  • کد وضیعت نظام وظیفه : داوطلبان آقا ، پس از مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه خود با استفاده از دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کد عددی مربوطه را باید در فرم ثبت نام وارد نمایند.
  • کد پیگیری استفاده از سهمیه : آن دسته از داوطلبانی که از سهمیه رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد استفاده می کنند ، کد پیگیری 12 رقمی سهمیه مربوطه را در فرم ثبت نام وارد نمایند.
  • تشکیل پرونده برای داوطلبان معلول : داوطلبانی که معلولیت دارند ، برای شرکت در کنکور باید در سازمان بهزیستی تشکیل پرونده داده باشند.
  • کد پیگیری برای داوطلبان غیر ایرانی : داوطلبان غیرایرانی برای شرکت در آزمون سراسری باید به سایت سازمان سنجش بخش اتباع غیرایرانی مراجعه کرده و پس از دریافت کد 13 رقمی ، کد پیگیری خود را در فرم ثبت نام آزمون وارد نمایند.
  • تکمیل کردن فرم شماره یک درج شده در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری : کلیه داوطلبان کنکور سراسری به جز فارغ التحصیلان بخش های مرکزی شهر تبریز ، تهران ، اصفهان ، مشهد ، تهران ، بخش کن شهر تهران و بخش تجریش و لواسانات شهر شمیرانات باید فرم شماره یک را تکمیل نمایند و به تائید اداره آموزش و پروش برسانند.
  • تکمیل فرم شماره دو : دانشجویان روزانه باید فرم شماره دو مندرج در دفترچه ثبت نام انتخاب رشته سراسری را تکمیل کرده و به دانشگاه محل تحصیل خود تحویل دهند.

داوطلبان مجاز به ثبت نام کنکور سراسری

داوطلبانی که مجاز به ثبت نام کنکور سراسری هستند باید یکی از شرایط زیر را دارا باشند :

  1. افرادی که دارای مدرک دیپلم نظام جدید هستند.
  2. افرادی که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی هستند.
  3. دارندگان مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  4. دارندگان مدرک کاردانی

داوطلبان جهت دریافت کدپیگیری کنکور سراسری ، با مراجعه به سایت سنجش و پرداخت هزینه آزمون شماره سریال کارت اعتباری را دریافت خواهند کرد. در این مطلب مدارک لازم برای ثبت نام کنکور زبان به طور کامل بیان شده است. جهت کسب اطلاعات تکمیلی تر و آگاهی از زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری می توانید با مشاوران مرکز تلفنی ” پاسخ با ما “ تماس بگیرید.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور زبان چگونه است - راهنمای کامل کنکور زبان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات کنکور زبان

حذفیات کنکور زبان 1403 📞 لیست کامل حذفیات دروس اختصاصی و عمومی کنکور زبان

سوالات کنکور زبان از دو دسته دروس عمومی و اختصاصی طراحی می شوند و داوطلبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر