از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه رشته پرستاری بدون کنکور – شهریه مصوب 1401

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه رشته پرستاری بدون کنکور

 

رشته پرستاری در دانشگاه های علوم پزشکی روزانه ، آزاد و پردیس خودگردان به دو صورت بدون کنکور و با کنکور ارائه می شود که البته ظرفیت پذیرش بدون کنکور کمتر است. داوطلبانی که در رشته پرستاری بدون کنکور پذیرفته می شوند ملزم هستند که به ازای هر ترم تحصیل در دانشگاه شهریه مصوب رشته تحصیلی خود را پرداخت نمایند تا مجاز به ثبت نام و ورود به ترم بالاتر شوند. در این مطلب به بررسی میزان شهریه پرستاری بدون کنکور میپردازیم.

شهریه رشته پرستاری بدون کنکور دانشگاه دولتی

رشته پرستاری بدون کنکور هر ساله در دانشگاه های علوم پزشکی روزانه ارائه می شود و شما در صورتی که واجد شرایط لازم باشید ، می توانید در این رشته که ظرفیت پذیرش محدودی هم در دانشگاه ها دارد ، ثبت نام کنید. شرایط پرستاری بدون کنکور با سایر رشته های بدون کنکور کمی متفاوت تر است و تنها داوطلبانی که از شرط سنی و شرط معدل برخوردار باشند ، امکان پذیرش خواهند داشت همچنین دارا بودن مدرک دیپلم تجربی برای ثبت نام در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور الزامی است.

مرتبط بخوانید : آخرین رتبه قبولی ارشد پرستاری دانشگاه آزاد

رشته پرستاری بدون آزمون با وجود آنکه در دانشگاه دولتی ارائه می شود اما دانشجویان باید شهریه بپردازند که میزان شهریه هر دانشگاه دولتی نیز متفاوت است. البته لازم است این نکته را نیز به اطلاعتان برسانیم که شما در صورت پذیرش در رشته پرستاری بدون آزمون دانشگاه روزانه و ارائه تعهد خدمت مبنی بر اینکه پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در بیمارستانی که دانشگاه تعیین می کند خدمت کنید ، از پرداخت شهریه یا پرداخت بخشی از شهریه معاف خواهید بود.

برای اطلاع از میزان شهریه رشته پرستاری بدون آزمون دانشگاه دولتی مد نظر خود و اطلاع از شرایط معافیت از پرداخت شهریه ، با مشاوران ما به شماره از سراسر کشور 9099071612 تماس  بگیرید تا راهنمایی شوید.

شهریه رشته پرستاری دانشگاه آزاد

رشته پرستاری در دانشگاه آزاد نیز ارائه می شود و شما در صورت قبولی در این دانشگاه باید به ازای هر ترم تحصیل شهریه ثابت و متغیر را پرداخت نمایید. شهریه ثابت رشته پرستاری بدون کنکور با توجه به سال ورود به دانشگاه تعیین می شود و تا پایان تحصیلات نیز تغییری نمی کند اما شهریه متغیر بر اساس دروس انتخابی هر ترم تعیین می شود.

مرتبط بخوانید : شهریه پرستاری دانشگاه آزاد

  • شهریه کل یک ترم رشته پرستاری بدون کنکور دانشگاه آزاد : 8/500/000 الی 10/000/0000
احتمالا این را هم بپسندید  تغییر رشته به پرستاری 📞 راهنمای تغییر رشته به پرستاری

میزان شهریه فوق با توجه به انتخاب واحد 20 واحد درسی در نظر گرفته شده است و هر ساله بر این مبلغ 10 الی 15 درصد افزوده می شود.

در دانشگاه آزاد برای دانشجویان تسهیلاتی همچون تخفیفات شهریه و وام شهریه در نظر گرفته می شود تا هیچ دانشجویی مشکلی در پرداخت شهریه نداشته باشید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از میزان دقیق شهریه رشته پرستاری بدون آزمون دانشگاه آزاد در سال 1401و همچنین اطلاع از شرایط بهره مندی از تخفیفات و وام شهریه ، با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راهنمای پرداخت شهریه پرستاری بدون کنکور

پرداخت شهریه رشته پرستاری بدون کنکور معمولا به این صورت است که شما باید در زمان انتخاب واحد که ابتدای هر ترم است ، شهریه ثابت را پرداخت نمایید و پس از انتخاب واحد کردن تا زمان امتحانات پایان ترم فرصت خواهید داشت که شهریه متغیر را نیز واریز نمایید. لازم به ذکر است که در صورت عدم پرداخت شهریه ، کارت ورود به جلسه شرکت در ازمون های پایان ترم برای شما صادر نخواهد شد.

سوالات متداول

  • آیا رشته پرستاری به صورت بدون کنکور ارائه می شود ؟

بعضی از دانشگاه های روزانه رشته پرستاری بدون کنکور را ارائه می کنند.

  • شهریه رشته پرستاری چقدر است ؟

شهریه رشته پرستاری در دانشگاه های ازاد و پردیس خودگردان به ترتیب 10 و 15 میلیون تومان است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط ورود به رشته پرستاری

شرایط ورود به رشته پرستاری 1403 📞 پذیرش با کنکور و بدون کنکور رشته پرستاری

پرستاری یکی از رشته های پیراپزشکی کنکور سراسری تجربی است که دانشگاه های روزانه ، …

12 نظر

  1. سلام اگه واسه دانشگاه دولتی و ازاد پرستاری قبول نشیدم بازم میتونیم
    پرستاری بخونیم؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله مشکلی وجود ندارد.

    • لطفاً جواب بدید اگه با سوابق تحصیلی میشه برای پرستاری تبریز من ثبت نام کنم لطفاً جواب بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. در سال 1400 رشته پرستاری بدون کنکور ارائه نشده است.

    • سلام بنده دیپلم تجربی ام و در دانشگاه دولتی مشغول به تحصیلم آیا برای زشته ثرستاری بدون کنکور دانشگاه دولتی میتونم در سال ۱۴۰۱ ثبت نام کنم ؟؟ زمان ثبتنام کی است و چگونه باید ثبتنام کرد ؟

  2. سلام من 31سال دارم کارشناسی ارشد فیزیک خاک دارم.آیا میتونم پرستاری یا بهیاری بدون کنکور ثبت نام کنم? شهریه رشته پرستاری بدون کنکور چقدر ؟

  3. مریم روستا

    من دیپلم انسانی دادم و کنکور دادم و دولتی رشته انسانی نیاوردم الان چطور میتونم وارد رشته پرستاری بشم و پرستاری بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پذیرش در رشته پرستاری از طریق شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم امکان پذیر است.

  4. رسول سلامی

    سلام من دانشجو دانشگاه پیام‌نور هستم رشته تجربی است سنم ۲۳ساله می خواستم پرستاری بدون کنکور شرکت کنم باید چ کار کنم و چ زمانی اقدام کنم ؟؟

  5. سلام برای کنکور ۱۴۰۳ چه طور میشه پرستاری بدون کنکور خوند؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید منتظر باشیم دفترچه انتخاب رشته تجربی منتشر شود تا از لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور مطلع شویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر