از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 – سایت ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

دانشگاه جامع علمی کاربردی با ارائه رشته های تحصیلی متنوع ، هر ساله در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام بدون آزمون انجام می دهد و داوطلبانی که دارای شرایط لازم هستند ، برای ثبت نام این دانشگاه لازم است به سامانه مربوطه مراجعه نمایند. سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه می نماییم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در اکثر نیمسال ها به صورت اینترنتی انجام می گیرد و متقاضیان تحصیل در این دانشگاه برای انجام ثبت نام خود لازم است به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی

بنابراین سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، سایت سنجش است و داوطلبان نیازی نیست که به سایت دانشگاه ها مراجعه کنند. همچنین در صورت حضوری بودن ثبت نام نیز ، دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سنجش منتشر می شود.

راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سامانه سنجش 

داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال فرصت دارند که یکبار در مهرماه و یکبار در بهمن ماه می باشد.  ثبت نام نیمسال اول این دانشگاه همواره به صورت اینترنتی است و متقاضیان باید پس از ثبت نام در سایت سنجش ، منتظر بمانند که شرایط و سوابق تحصیلی آنها توسط دانشگاه مورد برررسی قرار گیرد و اگر واجد شرایط باشند ، طی اعلام نتایج برای آنها کارنامه ای منتشر می شود که در کارنامه دانشگاه و رشته محل قبولی داوطلب درج شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه کاردانی علمی کاربردی 1401 - زمان انتشار و دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی

اما ثبت نام ترم دوم دانشگاه علمی کاربردی در بعضی سال ها حضوری انجام می گیرد که در این صورت داوطلبان برای اطلاع از رشته محل ها ، باید دفترچه را از سایت سنجش دانلود و مطالعه کنند. سپس همراه با مدارک لازم برای ثبت نام حضوری مراجعه نمایند.

اولین مرحله ثبت نام علمی کاربردی

برای آغاز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سامانه سازمان سنجش ، ابتدا باید هزینه ثبت نام را واریز کنید که توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب قابل پرداخت است. بدین منظور لازم است به ترتیب مراحل زیر اقدام کنید :

  • ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org
  • انتخاب گزینه “علمی کاربردی” از منوی سمت راست صفحه
  • دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی (دفترچه دانشگاه علمی کاربردی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت مجزا منتشر می شود و لازم است دفترچه مربوط به مقطع تحصیلی مورد تقاضا را دانلود و مطالعه کنید)

پس از مطالعه دفترجه و اطلاع از شرایط ثبت نام و همچنین بررسی رشته محل ها ، می توانید مراحل ثبت نام را اینترنتی را به ترتیب زیر آغاز کنید :

  • ورود به صفحه دانشگاه علمی کاربردی در سایت سنجش
  • انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری
  • وارد کردن اطلاعات کارت بانکی (شماره کارت ، رمز دوم اینترنتی و …)
  • کلیک بر روی دکمه پرداخت
  • دریافت سریال ثبت نام

با پرداخت موفقیت آمیز هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سامانه سنجش ، یک سریال اعتباری به شما ارائه می شود که با این سریال می توانید فرم ثبت نام را دریافت و تکمیل کنید.

متقاضیان ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته محل هستند و متقاضیان ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز می توانند حداکثر 30 کد رشته محل انتخاب کنند. رشته ها را باید از دفترچه راهنما تهیه کنید و در انتهای فرم ثبت نام درج کنید.

مرتبط ببینید : تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی چگونه است

پس از وارد کردن رشته محل ها در فرم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و تایید نهایی ، سامانه به شما شماره پرونده و کدپیگیری ارائه می نماید که این اطلاعات را باید تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کاردانی علمی کاربردی بهمن 1402 📞 زمان ، شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام

دریافت نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

نتایج دانشگاه علمی کاربردی حداکثر یک ماه پس از ثبت نام اعلام می شود و داوطلبان برای دریافت نتایج می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. برای مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی در سایت سنجش نیاز به شماره پرونده و شماره شناسنامه می باشد و اگر شماره پرونده خود را فراموش کرده باشید ، امکان دریافت نتایج را نخواهید داشت مگر آنکه با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سنجش ، اطلاعات خود را بازیابی کنید.

پس از دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی ، اگر جزو پذیرفته شدگان باشید باید وارد سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی شوید و پیش ثبت نام اینترنتی را در دانشگاه قبول شده انجام دهید. سپس در تاریخی که توسط دانشگاه اعلام می شود ، همراه با مدارک لازم برای ثبت نام حضوری اقدام کنید.

سوالات متداول

  • سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کدام سامانه است ؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

  • برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به چه مدارکی نیاز است ؟

مدرک دیپلم برای مقطع کاردانی و مدرک فوق دیپلم برای مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مورد نیاز است.

  • نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به چه صورت است ؟

برای خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باید در سایت سنجش هزینه بپردازید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی

کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی 1402 📞 مقطع کاردانی و کارشناسی

کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی از طریق انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر