از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر ویندوز 7 📞 راهنمای کامل شاد در ویندوز 7

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر ویندوز 7

 

پیام رسان شاد یک برنامه منحصر به ارتباط میان دانش آموزان و معلمان است که توسط وزارت آموزش و پرورش کشور برای برگزاری کلاس های مجازی در تعطیلات پیش آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا ، راه اندازی شده است. این برنامه همانند هر پیام رسان دیگری در نسخه های مختلفی همچون اندروید ، آیفون ، تحت وب ویندوز ارائه می شود اما با توجه به اینکه یک برنامه نوپاست و به تازگی راه اندازی شده است ، رونمایی از نسخه های مختلف آن کمی زمانبر است. در حال حاضر ورود به برنامه شاد از طریق گوشی تلفن همراه اندروید ، آیفون ، لپ تاپ و کامپیوتر ویندوز 7 امکان پذیر است که در ادامه با توجه به پر استفاده تر بودن ویندوز 7 ، راهنمای نصب و دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر ویندوز 7 را ارائه کرده ایم.

دانش آموزان و معلمان عزیز که در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مواجه هستید می توانید راه حل رفع مشکلات برنامه را از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

راهنمای دانلود و نصب برنامه شاد برای کامپیوتر ویندوز 7

دانش آموزان و معلمان عزیز برای پیگیری آموزش مجازی مدارس باید برنامه شاد را دانلود و نصب کنند. نصب برنامه شاد با درج شماره تلفن همراه هر کاربر و ورود به کلاس های درسی از طریق احراز هویت انجام می گیرد و دانش آموزان و معلمان باید با طی این مراحل ، عضو گروه های درسی پایه تحصیلی خود شده و تا زمان تشکیل کلاس های حضوری ، از برنامه شاد به عنوان شبکه آموزش مجازی استفاده نمایند.

معمولا برنامه های محبوب و پر مخاطب در تمام نسخه های اندروید ، آیفون ، تحت وب و کامپیوتر ارائه می شوند تا تمام کاربران امکان دسترسی به آن را داشته باشند. برنامه شاد نیز در یکسال اخیر که ارائه شده است ، یکی از پر مخاطب ترین پیام رسان های داخلی است و با توجه به لزوم عضویت دانش آموزان و معلمان در این برنامه ، وزارت آموزش و پرورش تا کنون دو نسخه اندروید و تحت وب آن را طراحی و راه اندازی کرده است تا جمع کثیری از مخاطبان که دانش آموزان و معلمان هستند ، دسترسی آسانی به این برنامه داشته باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  پی وی شاد - آیا اپلیکیشن شاد پی وی دارد ؟

با توجه به اینکه شمار زیادی از مخاطبان برنامه شاد گوشی اندروید ندارند و یا اینکه نسخه اندروید گوشی آنها کمتر از 4.4 است و برنامه شاد بر روی آن نصب نمی شود ، در ورود به برنامه شاد با مشکل مواجه هستند و می بایست از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ برنامه شاد را دانلود و نصب کنند. به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش کشور برای دسترسی آسان این دسته از کاربران به برنامه شاد ، در اطلاعیه های خود اعلام کرده است که به زودی نسخه ویندوز این برنامه را برای نصب در لپ تاپ و کامپیوتر ویندوز 7 را نیز ارائه خواهد کرد.

لینک دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر ویندوز 7

به محض انتشار برنامه شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ ، این لینک فعال می شود.

با توجه به اینکه برنامه شاد برای کامپیوتر ویندوز 7 هنوز ارائه نشده است ، لذا دانش آموزان و معلمانی که گوشی اندروید ندارند برای ورود به برنامه شاد با کامپیوتر دو راه پیش رو دارند ، راه اول استفاده از برنامه تحت وب شاد و راه حل دوم دانلود برنامه شبیه ساز اندروید و دانلود نسخه اندروید برنامه شاد. در ادامه هر دو را توضیح خواهیم داد.

مرتبط بخوانید : آموزش کار با شاد – آموزش تصویری کار با سامانه شاد

راهنمای نصب برنامه شاد در کامپیوتر

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر ویندوز 7

برای نصب برنامه شاد در کامپیوتر با ویندوز 7 ، ابتدا باید یک برنامه جانبی با عنوان شبیه ساز اندروید را دانلود کنید که توصیه ما استفاده از نرم افزار شبیه ساز اندروید Nox Player است. پس از دانلود و نصب این برنامه در ویندوز 7 ، باید نسخه اندروید برنامه شاد را از سایت shad.ir دانلود کنید و سپس این برنامه را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود اجرا نمایید.

پس از دانلود Nox Player ، برای استخراج آن از حالت فشرده ، دو بار بر روی برنامه کلیک کنید.

 شاد در ویندوز 7

 

تیک عبارت ” I have read and accept the Nox License Agreement” را فعال نمایید و بر روی گزینه “install”  کلیک کنید تا برنامه نصب شود.

 شاد در ویندوز 7

 

پس از پایان نصب برنامه ، بر روی گزینه استارت کلیک کنید و منتظر بمانید که وارد برنامه شوید.

 شاد در ویندوز 7

 

پس از اجرای برنامه ، از منوی سمت راست بر روی گزینه  “Apk Inatall” کلیک کنید.

 شاد در ویندوز 7

 

در مرحله بعد پیام رسان شاد را که از قبل دانلود کرده اید از محل ذخیره سازی شده ، وارد برنامه کنید.

 شاد در ویندوز 7

 

پس از وارد کردن اپلیکیشن شاد در برنامه Nox Player ، بر روی آن کلیک کنید تا باز شود.

احتمالا این را هم بپسندید  کد اینترنت رایگان برای دانش آموزان - فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزان

 شاد در ویندوز 7

در احراز هویت و ورود به برنامه شاد مشکلی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مرتبط بخوانید : ثبت نام در برنامه شاد مدارس – آموزش تصویری ثبت نام در برنامه شاد مدارس

ورود به برنامه شاد و احراز هویت

با اجرای برنامه شاد ، بر روی گزینه ورود به برنامه شاد کلیک کنید. باقی مراحل احراز هویت در شاد ، همانند احراز هویت در گوشی تلفن همراه است. پس از زدن دکمه ورود به برنامه ، باید شماره تلفن همراهتان را درج کنید تا کد فعال سازی شاد برای آن پیامک شود و با استفاده از آن ، باقی مراحل ورود به برنامه را طی کنید.

 

شماره تلفن همراهی که در دسترس و روشن است در این بخش درج کنید. توجه داشته باشید که شماره تلفن باید همان شماره ای باشد که در زمان ثبت نام به مدیر مدرسه اطلاع داده اید.

 

کد فعال سازی شاد در کمتر از یک دقیقه پیامک می شود ، در این بخش درج کنید.

پس از مراحل فوق ، برنامه شاد برای کامپیوتر ویندوز 7 نصب می شود و می توانید از این پس از طریق کامپیوتر خود در کلاس های درسی مجازی شرکت کنید.

علاوه بر روش فوق که می توانید برنامه شاد را در کامپیوتر ویندوز 7 خود دانلود و نصب کنید ، در روشی دیگر امکان نصب برنامه تحت وب شاد وجود دارد. البته این نسخه از برنامه شاد محدودیت هایی دارد و فعلا فقط دانش آموزان می توانند در وب شاد احراز هویت کنند. برای اطلاع از نحوه دانلود و نصب برنامه وب شاد ، می توانید وارد لینک زیر شوید.

ورود به قسمت تحت وب شاد به همراه راهنمای استفاده از شاد تحت وب

معلمان و دانش آموزان عزیز در صورت وجود هر گونه مشکل در نصب اپلیکیشن شاد و مواجه شدن با مشکلات برنامه شاد ، می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین در بخش نظرات این مطلب نیز می توانید سوالاتتان را پبرسید.

سوالات شما

  • ایا برنامه شاد برای ویندوز 7 قابل نصب است ؟

بله شما می توانید با راهنمای آموزشی ارائه شده در این مطلب ، برنامه شاد را در ویندوز 7 نصب کنید.

  • چگونه با کامپیوتر وارد برنامه شاد شویم ؟

برای ورود به برنامه شاد با کامپیوتر می توانید از نسخه تحت وب استفاده کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر