از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر – راهنمای دانلود و نصب شاد برای کامپیوتر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر

 

برنامه شاد به منظور یکپارچه سازی سامانه های آموزش مجازی مدارس و سهولت ارتباط میان دانش آموزان و معلمان در زمان تعطیلات اضطراری ، راه اندازی شده است. دانش آموزان و معلمانی که تلفن همراه ندارند و یا اینکه نسخه اندروید گوشی تلفن آنها کمتر از 4.4 است و نمی توانند برنامه شاد را بر روی گوشی خود نصب کنند ، می توانند این برنامه را در کامپیوتر اجرا نمایند. جهت دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر باید به سایت shad.ir مراجعه کنید و پس از دریافت برنامه ، باقی مراحل نصب را انجام دهید. در ادامه راهنمای دانلود و نصب برنامه شاد برای کامپیوتر را ارائه خواهیم داد. اگر پس از مطالعه مطلب سوالی داشتید ، حتما در بخش نظرات بپرسید.

راهنمای دانلود و نصب برنامه شاد برای کامپیوتر

پیام رسان های محبوب و پر مخاطب معمولا در تمام نسخه های اندروید ، ios ، ویندوز و …. ارائه می شوند تا تمام مخاطبان آن برنامه ، امکان دسترسی داشته باشند. برنامه شاد یک برنامه نوپا و تازه راه اندازی شده و در عین حال پر مخاطب است و تمام دانش آموزان و معلمان ملزم به ورود به برنامه شاد و عضویت در گروه های درسی هستند زیرا شبکه اصلی آموزش مجازی ، همین برنامه است.

با توجه به اهمیت این موضوع ، وزارت آموزش و پرورش کشور چند ماه پس از انتشار نسخه اندروید برنامه شاد ، نسخه تحت وب شاد را نیز طراحی و ارائه کرد تا کاربرانی که از گوشی آیفون یا لپ تاپ و کامپیوتر استفاده می کنند ، بتوانند با استفاده از وب شاد عضو کلاسهای درسی شوند و از درس و مدرسه عقب نمانند.

بنابراین تاکنون نسخه ویندوز برنامه شاد برای دانلود و استفاده در کامپیوتر ، راه اندازی نشده است و اگر شما میخواهید با استفاده از کامپیوتر وارد برنامه شاد شوید ، یا باید از طریق نسخه وب شاد اقدام نمایید و یا با نصب یک برنامه جانبی به نام شبیه ساز اندروید ، نسخه اندروید برنامه شاد را دانلود و نصب کنید. در صورت انتشار نسخه ویندوز برنامه شاد ، لینک دانلود آن را در این مطلب قرار خواهیم داد.

لینک دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر

دانش آموزان و معلمان عزیز که در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مواجه هستید می توانید راه حل رفع مشکلات برنامه را از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

احتمالا این را هم بپسندید  تنظیمات شاد - راهنمای تنظیمات صحیح شاد برای معلمین ، دانش آموزان و مدیران

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

در ادامه می توانید راهنمای نصب و دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر را مطالعه کنید.

راهنمای نصب برنامه شاد برای کامپیوتر

نحوه نصب برنامه شاد برای کامپیوتر با استفاد از برنامه شبیه ساز اندروید به این صورت است که شما باید یک نرم افزار شبیه ساز اندروید مثل نرم افزار Nox Player را دانلود کنید و پس از نصب آن ، وارد برنامه شاد شوید. پس از دانلود این برنامه ، به محل ذخیره سازی کامپیوتر بروید و دوبار بر روی برنامه کلیک کنید تا باز شود.

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر

 

سپس تیک گزینه “I have read and accept the Nox License Agreement” فعال و بر روی گزینه “install” کلیک کنید.

 

چند دقیقه منتظر بمانید تا برنامه نصب شود و سپس بر روی گزینه Start کلیک کنید. ممکن است نصب برنامه کمی زمانبر باشد و لازم است حوصله کنید.

 

پس از ورود به برنامه ، از سمت راست برنامه وارد بخش “Apk Inatall” شوید.

 

در مرحله بعد شبکه شاد را که از قبل دانلود کرده اید از محل ذخیره سازی شده ، وارد برنامه کنید.

 

لینک مستقیم دانلود برنامه شاد اندروید

پس از نصب نرم افزار Nox Player ، برنامه شاد را که از قبل دانلود کرده اید وارد برنامه کنید.

در احراز هویت و ورود به برنامه شاد مشکلی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

پس از وارد کردن برنامه شاد داخل نرم افزار Nox Player ، باقی مراحل نصب برنامه شاد را طی کنید به همین منظور بر روی گزینه ورود به برنامه کلیک نمایید.

 

شماره تلفن همراه خود را درج کنید و منتظر باشید تا کد فعال سازی شاد برای آن پیامک شود.

احتمالا این را هم بپسندید  لایو در برنامه شاد - راهنمای استفاده از امکان لایو در اپلیکیشن شاد

 

پس از دریافت کد فعال سازی ، آن را در این بخش درج کنید.

 

با اتمام مراحل فوق ، نصب اپلیکیشن شاد به پایان می رسد و لازم است باقی مراحل احراز هویت را جهت عضویت در گروه های درسی طی کنید.

راهنمای نصب و دانلود برنامه وب شاد برای کامپیوتر

علاوه بر توضیحاتی که بالاتر گفته شد ، شما می توانید از طریق وب شاد نیز وارد کلاس های درسی خود در برنامه شاد شوید. اکثر تنظمات شاد در وب شاد نیز وجود دارد اما در حال حاضر فقط دانش آموزان می توانند در این برنامه احراز هویت کنند و معلمان و مدیران امکان ورود به کلاس درس را از طریق این برنامه ندارند.

برای ورود به برنامه شاد در نسخه تحت وب ، وارد سایت shad.ir شوید و بر روی گزینه دانلود نسخه وب کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر

 

جهت نصب وب شاد ، لازم است که شماره تلفن همراه دانش آموز درج شود. شماره مندرج در این بخش ، باید همان شماره ای باشد که به مدیر مدرسه ارائه کرده اید در غیر اینصورت احراز هویت انجام نخواهد شد.

دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر

کد فعال سازی شاد در کمتر از یک دقیقه ارسال می شود ، آن را در این بخش درج کنید و منتظر بمانید تا وارد برنامه شوید.

 

پس از دریافت کد فعال سازی و درج در برنامه وب شاد ، وارد برنامه خواهید شد و باید احراز هویت نیز انجام دهید. برای احراز هویت در شاد وب ، بر روی عبارت ورود دانش آموز مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

 

سپس کد ملی ، سال ، ماه و روز تولد دانش آموز را درج نمایید.

 

با ثبت اطلاعات ، مراحل احراز هویت به پایان می رسد و لیست گروه ها و کانال های درسی مربوط به پایه تحصیلی ، نمایش داده می شوند. همچنین اگر مشخصات را اشتباه درج کرده باشید ، اخطار سامانه را دریافت می کنید و لازم است که به مدیر مدرسه اطلاع دهید.

 

لازم است یادآور شویم که شماره ای که برای نصب برنامه شاد استفاده می کنید ، باید مورد تایید مدیر مدرسه باشد و در غیر اینصورت می بایست شماره جدید خود را به اطلاع او برسانید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

راهنمایی شاد - راهنمای جامع شبکه شاد برای همه

راهنمایی شاد – راهنمای جامع شبکه شاد برای همه

  شبکه شاد ، این روزها تبدیل به پر مخاطب ترین پیام رسان داخلی شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر