از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 – زمان ، شرایط و راهنمای ثبت نام بدون آزمون

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

دانشگاه پیام نور در میان داوطلبانی که متقاضی پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی هستند ، علاقه مندان زیادی دارد و این دانشگاه همه ساله در تمام رشته های تحصیلی خود به صورت بدون کنکور نیز دانشجو پذیرش می نماید و ظرفیت زیادی را به این رشته ها اختصاص داده است. شما برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور می توانید نیمسال مهر یا بهمن را انتخاب کنید و ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی خود را در سایت سازمان سنجش ، انجام دهید. جهت ثبت نام لازم است از زمان ، نحوه و شرایط نام نویسی مطلع گردید که در ادامه این مطلب شما را راهنمایی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

برای ثبت نام بدون آزمون در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور باید در موعد مقرر اقدام کنید و به درخواست های ثبت نام خارج از مهلت مقرر رسیدگی نمی شود. زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور مشابه با ثبت نام بدون آزمون سایر دانشگاه های سراسری یکبار در مرداد ماه و یکبار در آذر ماه است که داوطلبان ثبت نام کننده در مردادماه ، از مهرماه وارد دانشگاه می شوند و داوطلبانی که در آذرماه اقدام به ثبت نام می کنند ، از بهمن ماه امکان تحصیل در دانشگاه را خواهند داشت.

تاریخ دقیق شروع و پایان ثبت نام از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی خواهد شد و شما داوطلبان می توانید با مشاوران ما نیز در ارتباط باشید و با شروع فرایند ، ثبت نام خود را به کمک مشاوران ما انجام دهید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی به کارشناسی پیام نور

راهنمای ثبت نام اینترنتی رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیاز است که به صورت اینترنتی اقدام نمایید. آدرس سایت سازمان سنجش برای ثبت نام بدون کنکور به نشانی sanjesh.org می باشد و در این سامانه ، دفترچه راهنما نیز قرار داده می شود تا داوطلبان با مطالعه آن ، از شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع گردند.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مهندسی برق بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 - شرایط و راهنمای ثبت نام

مرحله اول ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش ، واریز هزینه است و پس از آنکه داوطلبان کارت ثبت نام را از سایت سنجش خریداری کنند ، یک کد به آنها ارائه می شود که از طریق این کد امکان دسترسی به فرم نام نویسی وجود دارد. هزینه ثبت نام باید با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت گردد و با یکبار خرید کارت اعتباری ، می توان رشته های بدون کنکور تمام دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی ، پیام نور و … را انتخاب کرد.

برای تکمیل فرم ثبت نام در سایت سازمان سنجش ، لازم است کد رشته ها را از قبل تهیه کرده باشید که لیست این کد رشته ها داخل دفترچه ثبت نام موجود است. پس از تهیه رشته محل ها و ثبت آنها در فرم ، در پایان به شما یک شماره پیگیری ارائه می گردد که به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست.

مرتبط بخوانید : مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور

شرایط پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

شرایط پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، به شرح زیر هستند :

  • دارا بودن مدرک دیپلم نظام جدید هر یک از رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، فنی حرفه ای و کاردانش
  • ارائه مدرک دیپلم نظام قدیم + پیش دانشگاهی هر یک از رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، فنی حرفه ای و کاردانش
  • داوطلبان دارای مدرک کاردانی نیز می توانند ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور را انجام دهند ولی امکان تحصیل ناپیوسته ندارند و باید 4 سال تحصیل کنند تا بتوانند مدرک لیسانس بگیرند.
  • دانشجویان دانشگاه های روزانه به شرط انصراف از دانشگاه خود امکان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری را دارند.
  • دانشجویان دانشگاه های غیر روزانه می توانند بدون انصراف دادن از دانشگاه خود ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری را انجام دهند.
  • داوطلبان آقا برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور باید کارت پایان خدمت یا برگه معافیت از خدمت (موقت یا دائم) ارائه کنند.

مرتبط بخوانید : رشته های مهندسی دانشگاه پیام نور

سوالات شما

  • زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در چه تاریخی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  حذفیات دروس روانشناسی پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات روانشناسی پیام نور

پذیرش دانشگاه پیام نور در دو نیمسال مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و زمان ثبت نام معمولا یک ماه قبل از شروع نیمسال ها می باشد.

  • ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور در کدام سامانه انجام می شود ؟

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی تمام دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش انجام می شود.

  • شرایط ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور چیست ؟

ارائه مدرک تحصیلی مرتبط ، برخورداری از سوابق تحصیلی مناسب و دارا بودن وضعیت نظام وظیفه مشخص برای داوطلبان آقا ، مهم ترین شرایط پذیرش دانشگاه پیام نور هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر