از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور

مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور از 8 صبح الی 12 شب در مرکز مشاوره ” پاسخ با ما ” برای شما عزیزان انجام می پذیرد ، مشاورین ارشد مشاوره تحصیلی و کنکور در این مرکز سوالی برای شما باقی نخواهند گذاشت ،

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور موضوعی است که در این مطلب به آن پرداخته ایم. دانشگاه پیام نور از دانشگاه های شهریه پردازی است که هر ساله به دو صورت بدون آزمون و با آزمون در تمام دوره های تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو پذیرش می نماید.

این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت می کند و معمولا داوطلبانی که شاغل هستند و یا زمان کافی برای حضور در کلاس های آموزشی را ندارند ، این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب می کنند.

مرتبط بخوانید : ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی

نظام آموزشی دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه ها متفاوت است و از همان ابتدای تاسیس این دانشگاه در سال 67 ، هدف آموزش از راه دور و نیمه حضوری قرار گرفت و در حال حاضر نیز کماکان همین شیوه آموزشی اجرا می شود.

در این روش ، دانشجو الزامی به حضور در کلاس ها ندارد و می تواند تنها با تهیه منابع که توسط استاد معرفی می شود ، خود را برای امتحانات پایان ترم آماده کنند و در واقع کلاس های درسی دانشگاه پیام نور بیشتر در جهت رفع اشکال و مرور دروس ، دایر می شوند.

در دانشگاه پیام نور دروس عملی و هم چنین درس هایی که برای آن ها منبع معرفی نشده است ، حضور دانشجو الزامی می باشد.

مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور

اگر شما هم جزء داوطلبانی هستید که به علت مشغله زیاد امکان حضور در کلاس های درسی ندارید ، بهترین پیشنهاد برای شما دانشگاه پیام نور می باشد و می توانید از طریق آموزش از راه دور در کنار کارهایتان ، به تحصیل نیز بپردازید و در انتها مدرکی که به شما ارائه می شود کاملا معتبر بوده و مهر وزارت علوم و تحقیقات را دارا می باشد.

ثبت نام  دانشگاه پیام نور از دو طریق شرکت در آزمون های سراسری و شرکت در رشته های بدون کنکور امکان پذیر است. طیف گسترده ای از رشته ها در تمام گروه های آزمایشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ، علوم پایه ، زبان و هنر در این دانشگاه ارائه می شود البته هیچ یک از رشته های علوم پزشکی از قبیل پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری و … در این دانشگاه برگزار نمی شود.

برای ثبت نام هر یک از مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور لازم است راهنمایی جامعی کسب کنید تا پس از ثبت نام با مشکلی مواجه نشوید. در مطالبی که توسط وب سایت تخصصی “پاسخ باما” تهیه شده است می توانید اطلاعات جامعی را به صورت رایگان در خصوص کسب کنید اما چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید ، می توانید با مشاوران برتر کشور در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور ” پاسخ با ما ”  تماس بگیرید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

در حال حاضر رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با عنوان فراگیر ارائه می شود البته چند سالی است که طرح فراگیر از دوره کارشناسی حذف شده است و فقط مختص به دوره کارشناسی ارشد می باشد.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور

بیش از 150 واحد دانشگاهی پیام نور در تمام استان ها رشته های بدون کنکور را ارائه می دهند که شرط پذیرش در این رشته ارائه مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، دیپلم نظام آموزشی جدید ، پیش دانشگاهی یا کاردانی است. شما داوطلبان می توانید برای اطلاع از اینکه رشته مورد علاقه تان در استان شما ارائه شده است یا خیر ، با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور ” پاسخ با ما ” تماس بگیرید.

مرتبط ببینید: انتخاب واحد پیام نور با گوشی – راهنمای انتخاب واحد دانشگاه پیام نور با گوشی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور

منظور از طرح فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور این است که داوطلب ترم یک را با عنوان دانش پذیر به صورت غیر حضوری و تنها با مطالعه منابعی که به او معرفی می شود ، می گذراند و پس از امتحانی که در انتهای ترم برگزار می شود در صورت کسب نمره قبولی از ترم دو به عنوان دانشجو وارد دانشگاه می شود.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمام گروه های آموزشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ، علوم پایه ، هنر ، زبان و کشاورزی ارائه می شود و شامل شاخه هایی مانند حسابداری ، روانشناسی ، مدیریت ، حقوق ، مشاوره ، علوم سیاسی ، زبان و ادبیات فارسی ، شیمی ، فیزیک ، ریاضیات ، آمار ، رشته های مهندسی و … می باشد  که برای اطلاع از لیست کامل رشته ها و همچنین ظرفیت پذیرش هر یک از آن ها ، لازم است دفترچه های مربوطه را از سایت sanjesh.org دانلود و بررسی کنید.

مرتبط ببینید : ثبت نام کاردانی به کارشناسی پیام نور

اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور

یکی از عمده سوالات داوطلبانی که طی تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور دارند ، اطلاع از اعتبار مدرک این دانشگاه است. در این خصوص باید بگوییم که اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور از سه جنبه کلی مورد بررسی قرار می گیرد :

  • ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر

عده زیادی از داوطلبان گمان می کنند که اگر بدون کنکور وارد دانشگاه پیام نور شوند امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را نخواهند داشت اما باید بگوییم که فرقی نمی کند که شما به چه صورت در این دانشگاه تحصیل کنید حتی در مدرک فارغ التحصیلی شما عنوان بدون کنکور قید نمی شود و می توانید ضمن رعایت شرایط لازم در آزمون های کارشناسی ارشد ، دکتری ، استخدامی آموزش و پرورش ، نظام مهندسی ، وکالت و … شرکت و تحصیلات خود را ارتقا دهید.

  • ادامه تحصیل در خارج از کشور

مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور در بسیاری از دانشگاه های خارج از کشور مورد تایید است ولی باید در نظر داشته باشید که در کنار مدرک فارغ التحصیلی ارائه مقالات علمی ، تسلط به زبان انگلیسی و … نیز از موارد مهم برای تحصیل در خارج از کشور است.

  • ورود به بازار کار

مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور با توجه به آنکه زیر نظر وزارت علوم تحقیقات صادر می شود بنابراین برای ورود به بازار کار نیز نگرانی نداشته باشید.

البته در وضعیت فعلی کشورمان ، بازار کار بعضی از رشته ها مانند حسابداری ، مدیریت ، حقوق ، روانشناسی و … از شرایط مساعد تری برخوردار تر است که لازم است قبل از انتخاب رشته ، تحقیقات لازم را با کمک گرفتن از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور به دست آورید.

رتبه بندی دانشگاه های پیام نور

مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور

بر اساس آخرین رتبه بندی علمی که طبق تعداد مقالات منتشر شده هر دانشگاه تهیه شده است ، 10 دانشگاه زیر از رتبه علمی بهتری برخوردار هستند. البته این بدان معنا نیست که سایر داشنگاه اعتبار علمی ندارند اتفاقا ممکن است در دانشگاهی رتبه علمی چندان مناسبی ندارد ، بهترین استادان کشور فعالیت کنند.

  1. دانشگاه پیام نور واحد ری پیام نور
  2. دانشگاه پیام نور واحد اصفهان پیام نور
  3. دانشگاه پیام نور واحد گلپایگان پیام نور
  4. دانشگاه پیام نور واحد مشهد پیام نور
  5. دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب پیام نور
  6. دانشگاه پیام نور واحد کرج پیام نور
  7. دانشگاه پیام نور واحد تهران غرب پیام نور
  8. دانشگاه پیام نور واحد تربت جام پیام نور
  9. دانشگاه پیام نور واحد قم
  10. دانشگاه پیام نور واحد اردبیل

شما داوطلبان می توانید برای اطلاع از رنکینگ و رتبه بندی سایر دانشگاه های پیام نور و میزان اعتبار علمی و اسامی استادان دانشگاه مدنظرتان با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور ” پاسخ با ما ” تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه پیام نور

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کوچکی شد ، دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های شهریه پرداز وزارت علوم می باشد و دانشجویان این دانشگاه در هر رشته و مقطع تحصیلی که هستند ، باید شهریه مصوب دانشگاه را پرداخت نمایند.

میزان شهریه دانشگاه پیام نور کم تر از شهریه دانشگاه آزاد است و همین موضوع باعث شده است تا داوطلبان زیادی که توانایی مالی چندان مناسبی ندارند ، دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند.

شهریه دانشگاه پیام نور در دوره کارشناسی حداکثر 1/5 میلیون تومان ، در دوره کارشناسی ارشد حداکثر 3 میلیون تومان و در دوره دکتری تخصصی نیز حدود 6 میلیون تومان می باشد.

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور

هم چنین خدمات زیر نیز در از ساعت 8 صبح الی 12 شب توسط برترین مشاوران کشور به شما ارائه داده می شود :

  • نمره و حد نصاب لازم برای قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
  • مشاوره تخصصی در زمینه مصاحبه دکتری پیام نور
  • اعلام آخرین نرخ شهریه دانشگاه پیام نور و بررسی شرایط لازم برای تخفیف شهریه ، وام دانشجویی و …
  • راهنمایی برای ثبت نام دانشگاه پیام نور که چند نوبت در سال انجام می گیرد
  • معرفی منابع درسی و راهنمایی در خصوص انتخاب واحد دانشگاه و ارائه چارت درسی
  • بررسی کیفیت و سطح علمی هر یک از دانشگاه ها

و صدتا ها خدمات مشاوره ای دیگر که با هزینه مقرون به صرفه و در جهت بر طرف کردن مشکلات تحصیلی شما ، ارائه می شود. برای ارتباط با مشاوران ، با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور 1401 - آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت و متغیر پیام نور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

4 نظر

  1. هاجر حسینی

    با سلام من در دانشگاه پیام نور فراگیر کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا برداشتم و الآن میخوام به رشته دیگه تغییر بدم میشه به من کمک کنید البته نفهمیدم اون رشته رو انتخاب کردم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور و پرسیدن سوالات خود در خصوص آزمون فراگیر ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  2. با سلام من ورودی سال ۹۹ به دانشگاه پیام نور هستم ترم ۴ رم و ۵۰ واحد پاس کردم بدون مشروطی و بدون مشکل نظام وظیفه و همین طور بدون مشروطی سال اول یعنی ۹۹ کنکور دادم قبول نشدم همون سال وارد دانشگاه پیام نور شدم نظام جدید هستم سال ۱۴۰۰ هم شرکت کردم قبول نشدم الان هم ۱۴۰۱ شرکت کردم اگه امسال قبول نشم میتونم برای سال بعد ۱۴۰۲ شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تا زمانی که به عنوان دانشجو در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنید می توانید در کنکور شرکت کنید ولی لازم است توجه داشته باشید که در صورت عدم انصراف از تحصیل ، از نظر نظام وظیفه مشکل خواهید داشت زیرا برای هر مقطع تحصیلی یکبار معافیت تحصیلی صادر می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر