از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه پیام نور رشته علوم ورزشی 1401 – هزینه ثابت و متغیر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه پیام نور رشته علوم ورزشی

 

رشته علوم ورزشی در تعدادی از واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه می شود و اگر علاقه دارید در این رشته تحصیل کنید و وارد شغل ورزشی شوید ، دانشگاه پیام نور شرایط تحصیل را برای شما فراهم ساخته است. شما با ورود به رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور از مهرماه یا بهمن ماه ، شهریه پرداخت خواهید کرد و با در نظر گرفتن اینکه چه سالی و چه ترمی وارد دانشگاه می شوید ، شهریه شما تعیین می گردد. شهریه دانشگاه پیام نور رشته علوم ورزشی به نسبت دانشگاه آزاد مناسب تر است که در ادامه این مطلب می خواهیم بررسی کنیم. با ما همراه شوید.

سوالات خود را درباره شهریه رشته های مختلف در تمام دانشگاه های شهریه پرداز از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

میزان شهریه دانشگاه پیام نور رشته علوم ورزشی 1401

تحصیل در رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور مثل سایر رشته های این دانشگاه ، با پرداخت شهریه همراه است و دانشجویان در هر ترم تحصیل خود شهریه می پردازند. میزان شهریه متشکل از بخش های ثابت و متغیر به شرح زیر می باشد :

  • شهریه ثابت : دانشجویان در سالی که وارد دانشگاه می شوند ، شهریه ثابت آنها با توجه به رشته و مقطع تحصیلی تعیین می شود و در ترم های 1 تا 8 ، به یک میزان شهریه ثابت پرداخت می کنند. به عنوان مثال اگر شهریه ثابت شما در زمان ورود به دانشگاه 800 هزار تومان باشد ، تا آخرین ترم تحصیل خود مبلغ شهریه ثابت شما بیشتر از این مقدار نخواهد شد. ضمن اینکه اگر ترم تابستان اخذ کنید ، نصف شهریه ثابت را می پردازید.
  • شهریه متغیر : شهریه متغیر را انتخاب واحد شما تعیین می کند و نوع و تعداد واحدهایی که در هر ترم اخذ می کنید ، در مبلغ شهریه متغیر موثر است. رشته علوم ورزشی جزو رشته هایی است که دروس عملی زیادی دارد و شما در هر ترم در صورت اخذ واحد های عملی بیشتر ، شهریه متغیر گران تری پرداخت خواهید کرد اما در ترم هایی که واحدهای درسی عمومی و نظری دارید ، مبلغ شهریه متغیر کمتر خواهد شد.
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه پیام نور رشته عمران 1401 – هزینه ثابت و متغیر یک ترم تحصیل

با در نظر گرفتن توضیحات فوق ، حدود شهریه رشته علوم ورزشي در دانشگاه پیام نور ، 2 تا 2/5 میلیون تومان است اما ممکن است با توجه به انتخاب واحد شما ، بیشتر یا کمتر هم شود.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته علوم ورزشی

راهنمای پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

احتمالا درباره نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور سوال دارید که در این بخش به سوال شما پاسخ می دهیم. دانشگاه پیام نور یک سامانه جامع به نام سیستم گلستان را راه اندازی کرده است و دانشجویان می بایست برای پیگیری امور انتخاب واحد ، پرداخت شهریه و … می بایست به این سامانه مراجعه نمایند. در سایت گلستان برای هر دانشجو یک پروتال تعریف می شود که با نام کاربری و رمز عبور امکان دسترسی به پروتال وجود خواهد داشت.

دانشجویان باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود ، وارد پروتال دانشجویی شان شوند و شهریه را بپردازند. برای پرداخت شهریه نیز مهلت داده می شود بدین صورت که دانشجو می تواند در ابتدای ترم و برای انجام انتخاب واحد ، شهریه ثابت را بپردازد و بعد از انجام انتخاب واحد که شهریه متغیر محاسبه می شود ، تا پایان ترم مهلت پرداخت آن وجود دارد.

مرتبط بخوانید : رشته آموزش تربیت بدنی – راهنمای جامع و بازار کار آموزش تربیت بدنی

سوالات شما

  • حدود شهریه رشته علوم ورزشي دانشگاه پیام نور 1401 چقدر است ؟

برای اطلاع دقیق از میزان شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور در رشته علوم ورزشی ، این مطلب را مطالعه کنید.

  • آیا هزینه تحصیل رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور خیلی زیاد است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 📞 راهنمای ثبت نام 1402

رشته علوم ورزشی در مقایسه با رشته های فنی مهندسی و علوم پایه دانشگاه پیام نور ، هزینه تحصیل مناسبی دارد.

  • شهریه دانشگاه پیام نور چند بار در سال پرداخت می شود ؟

دانشجویان دانشگاه پیام نور دو بار در سال شهریه پرداخت می کنند و ترم تابستان نیز اختیاری است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

جواب تغییر رشته دانشگاه پیام نور

جواب تغییر رشته دانشگاه پیام نور 📞 زمان اعلام جواب درخواست تغییر رشته

دانشجویان دانشگاه پیام نور در صورت رضایت نداشتن از رشته‌ تحصیلی خود می توانند تغییر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر