از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 📞 راهنمای کامل ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی مقاطع کاردانی و کارشناسی را ارائه می نماید و داوطلبانی که می خواهند در این دانشگاه تحصیل کنند می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود و بدون شرکت در آزمون ، ثبت نام نمایند. پذیرش در رشته‌ های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی شرایط سختی ندارد و فقط با ارائه مدرک دیپلم نظام قدیم و نظام جدید می توان در یکی از رشته‌ های مورد علاقه ثبت نام کرد. ما این مطلب را آماده کرده‌ ایم تا جزئیات کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را بررسی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره تخصصی ثبت نام در دانشگاه های مختلف ، مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما داوطلبان عزیز هستند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

اولین موضوع مهم درباره ثبت نام دانشگاه علمي کاربردی که باید از آن اطلاع داشته باشید ، زمان ثبت نام است. ثبت نام این دانشگاه در نیمسال های مهرماه و بهمن ماه انجام می گیرد و به عبارتی ، داوطلبان دو بار در سال فرصت دارند که برای ثبت نام خود اقدام نمایند. اگر متقاضی پذیرش در رشته‌ های نیمسال مهر هستید می بایست در مردادماه برای ثبت نام اقدام کنید که معمولا به مدت ده روز نیز سامانه ثبت نام فعال است همچنین اگر قصد دارید در بهمن ماه وارد این دانشگاه شوید ، زمان ثبت نام از اواخر دی ماه می باشد و حدود یک هفته تا ده روز نیز به شما فرصت داده‌ می شود ثبت نام را انجام دهید.

زمانبندی دقیق ثبت نام در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان فقط در تاریخ اعلام شده‌ برای نام نویسی در دانشگاه فرصت خواهند داشت. می توانید از طریق ارتباط با مشاوران ما نیز اخبار مربوط به ثبت نام را پیگیری نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته نقشه برداری دانشگاه علمی کاربردی - لیست دانشگاه ها و شرایط قبولی

زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1402 برای مقطع کاردانی از تاریخ 28 مردادماه الی 4 شهریورماه بود. برای مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز از تاریخ 3 الی 10 شهریورماه فرصت وجود داشت. زمان ثبت نام در سال آینده نیز احتمالا به همین صورت باشد.

مرتبط بخوانید : مشاوره علمی کاربردی – مشاوره تخصصی صفر تا صد علمی کاربردی

شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبانی که قصد پذیرش بدون کنکور در رشته‌ های دانشگاه علمی کاربردی را دارند باید از شرایط لازم برخوردار باشند. شرایط ثبت نام در این دانشگاه سخت نیست و فقط باید مدرک تحصیلی لازم ارائه شود. ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی با ارائه مدرک دیپلم نظام قدیم و نظام جدید هر یک از رشته‌ های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش امکان پذیر است و برای ثبت نام مقطع کارشناسی نیز باید مدرک فوق دیپلم ارائه شود.

بنابراین اگر آخرین مدرک شما دیپلم است ، می توانید در دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنید و پس از دو سال تحصیل مدرک فوق دیپلم بگیرید. اگر هم آخرین مدرک تحصیلی شما فوق دیپلم است ، می توانید با ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته و دو سال تحصیل ، مدرک لیسانس در رشته‌ تحصیلی مورد علاقه خود دریافت نمایید.

یکی دیگر از شرایط ثبت نام در دانشگاه علمي کاربردی نیز این است که داوطلبان مجاز به ثبت نام در هر یک از رشته‌ های مورد علاقه خود هستند و شرط همنام بودن‌ رشته‌ انتخابی دانشگاه با رشته‌ تحصیلی دبیرستان وجود ندارد. به عنوان مثال اگر دیپلم تجربی دارید ، می توانید رشته‌ های فنی مهندسی یا علوم انسانی دانشگاه را انتخاب کنید یا به طور مثال با دیپلم ریاضی مجاز به ثبت نام در رشته های علوم تجربی هستید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمي کاربردی شرط معدل نیز ندارد و شما با داشتن هر معدلی می توانید ثبت نام کنید اما بدیهی است که در رشته‌ های پر متقاضی تر و با ظرفیت پذیرش محدود تر ، شانس قبولی با داوطلبانی است که معدل و سوابق تحصیلی بهتری دارند.

مرتبط بخوانید : تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی چگونه است 

نحوه ثبت نام در دانشگاه علمي کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمي کاربردی به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و نیازی نیست که به صورت حضوری به دانشگاه ها مراجعه کنید. برای ثبت نام در سایت سنجش ابتدا باید هزینه را با خرید کارت اعتباری بپردازید و با سریال اعتباری که دریافت می کنید ، فرم را تکمیل نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی 1402 📞 مقطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام علمی کاربردی

ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی

واریز هزینه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و با خرید کارت می باشد. پس از اینکه پرداخت هزینه موفقیت آمیز بود ، یک سریال اعتباری دریافت می کنید که با استفاده از آن می توانید فرم را دریافت نمایید.

برای تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه علمي کاربردی باید اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، کد ملی و … را درج کنید و در انتهای فرم هم می بایست کد رشته‌ های مورد علاقه خود را که از دفترچه استخراج کرده‌ اید ، وارد نمایید.

در پایان مراحل ثبت نام نیز یک کد پیگیری به شما داده‌ می شود که لازم است این کد را تا زمان پذیرش نهایی در دانشگاه نزد خود حفظ کنید. لازم به ذکر است که برای مشاهده نتایج ثبت نام به کد پیگیری نیاز خواهید داشت.

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی

سوالات شما

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در کدام مقاطع است ؟

دانشگاه علمی کاربردي رشته‌ های بدون کنکور خود را در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می کند.

  • دانشگاه علمی کاربردی کدام رشته‌ ها را بدون کنکور ارائه می کند ؟ 

رشته‌ های تحصیلی از گروه های فنی مهندسی ، علوم انسانی ، علوم پایه ، هنر و … در دانشگاه علمی کاربردی ارائه می شوند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

نتایج بدون آزمون علمی کاربردی

نتایج بدون آزمون علمی کاربردی 1402 📞 دریافت نتایج کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر