از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام استعداد های درخشان پایه دهم 1403 📞 ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام استعداد های درخشان پایه دهم

ثبت نام استعداد های درخشان پایه دهم برای پذیرش دانش آموزان در پایه دهم دوره دوم متوسطه مدارس تیزهوشان انجام می شود و اگر شما هم علاقه مندید در این مدارس تحصیل کنید ، باید در آزمون شرکت نمایید و رتبه و تراز لازم را به دست آورید. آزمون تیزهوشان نهم به دهم همه ساله برگزار می شود و سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان مسئول برگزاری این آزمون می باشد. شرکت در آزمون تیزهوشان دهم ملزم به داشتن یکسری شرایط است که در ادامه این مطلب ضمن بررسی شرایط و ضوابط ثبت نام ، زمان و نحوه ثبت نام اینترنتی را نیز بررسی خواهیم کرد.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس تیزهوشان ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام استعداد های درخشان پایه دهم 1403

متقاضیان تحصیل در دوره دوم متوسطه مدارس تیزهوشان لازم است در تاریخی که اعلام می شود برای ثبت نام اینترنتی آزمون اقدام کرده و در تاریخ مقرر در جلسه آزمون حضور یابند. زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر ساله در فروردین ماه است و در سال گذشته نیز تاریخ ثبت نام از 15 الی 25 فروردین ماه بوده است.

برای امسال هنوز تاریخ دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم مشخص نشده است و به شما دانش آموزان توصیه می شود از طریق ارتباط با مشاوران ما پیگیر اخبار زمان ثبت نام باشید.

مرتبط بخوانید : منابع آزمون تیزهوشان نهم – معرفی کامل منابع آزمون تیزهوشان هوش نهم

شرایط ثبت نام استعداد های درخشان پایه دهم 1403

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید از شرایطی برخوردار باشید تا مجاز شوید. اولین شرط ثبت نام ، حداقل معدل لازم است که طبق ایین نامه سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ، دانش آموزانی که می خواهند در آزمون ورودی مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان شرکت کنند باید معدل کل سالیانه پایه هشتم آنها بالای 19 باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج تیزهوشان کی میاد 1403 📞 نتایج تیزهوشان کی اعلام میشود

بنابراین اگر معدل شما کمتر از 19 است ، مجاز به تکمیل فرم ثبت نام نخواهید بود و فقط هم معدل کل سالیانه پایه هشتم ملاک می باشد. شرط مه دیگر برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، شاغل به تحصیل بودن در پایه نهم است و دانش آموزان سایر پایه ها نمی توانند در این آزمون شرکت کنند.

همچنین شما در زمان شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید انتخاب رشته خود را با توجه به هدایت تحصیلی که شده اید ، انجام دهید و رشته های مدارس تیزهوشان شامل رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی و رشته های فنی حرفه ای هستند.

در زمان تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم می بایست مدارس مورد تقاضای خود را نیز انتخاب نمایید که حداکثر مجاز به انتخاب سه مدرسه از منطقه محل سکونت خود هستید و از مدارس استان های دیگر نمی توانید انتخاب کنید.

مرتبط بخوانید : شرایط ورود به مدارس استعدادهای درخشان – دوره اول و دوم متوسطه

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه نهم باید هزینه بپردازید که در سال گذشته این هزینه به مبلغ 70 هزار تومان بود. هزینه باید در زمان ثبت نام پرداخت شود و در صورت عدم پرداخت ، ثبت نام شما ناقص باقی خواهد ماند.

نحوه ثبت نام استعداد های درخشان پایه دهم

ثبت نام استعداد های درخشان پایه دهم

ثبت نام آزمون مدارس استعداد درخشان پایه دهم به صورت اینترنتی انجام می گیرد و باید با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید. برای ثبت نام در این سامانه نیاز به کد ملی و شماره شناسنامه دارید و دانش آموزان اتباع هم فقط باید تاریخ تولد خود را ارائه دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 📞 زمان و سایت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان

پیش از ثبت نام توصیه می شود حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را از طریق سایت مذکور دانلود و مطالعه کنید تا از شرایط ثبت نام مطلع گردید. همچنین در دفترچه توضیحات لازم در خصوص نحوه ثبت نام اینترنتی ارائه شده است.

مرتبط بخوانید : سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم – دانلود نمونه سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم

برای ثبت نام در سایت my.medu.ir فقط نیاز به اسکن عکس دانش آموزی خود دارید که باید 4*3 و تهیه شده‌ در سال جاری شما باشد. همچنین  فایل اسکن شده عکس باید دارای اندازه حداقل 200×300 و حداکثر 300×400 پیکسل باشد.

سوالات متداول

  • ثبت نام مدارس استعداد درخشان پایه دهم در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم هر ساله در فروردین ماه انجام می گیرد.

  • برای ثبت نام استعداد های درخشان پایه دهم چه شرایطی مد نظر است ؟

دارا بودن حداقل معدل کل 19 و بالاتر ، شرط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم است.

  • آیا دانش آموزان پایه دهم می توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنند ؟

خیر ، فقط دانش آموزان پایه نهم اجازه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر