از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی

ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی برای دانش آموزان پایه های تحصیلی ششم ابتدایی و نهم متوسطه اول امکان پذیر است و دانش آموزان پس از ثبت نام اینترنتی در سایت باید منتظر برگزاری آزمون باشند و سپس با دریافت کارت ورود به جلسه برای حضور در جلسه آزمون اقدام کنند. ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی در پایه ششم ابتدایی از طریق سایت my.medu.ir و برای پایه نهم از طریق سایت my.medu.ir انجام می گیرد در این سامانه ها دفترچه راهنمای شرکت در آزمون منتشر می شود و دانش آموز باید پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون ، نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام اقدام نماید. در ادامه این مطلب می خواهیم درباره ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 1403 اطلاعات کاملی را ارائه کنیم. همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز استان خراسان رضوی میتوانید ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 1403

تاریخ ثبت نام آزمون تيزهوشان خراسان رضوی را مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان مشخص می کند ولی معمولا در اوایل سال است و پس از اتمام امتحانات مدارس نیز آزمون برگزار می شود.

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی خراسان رضوی 

دانش آموزان پایه ششم ابتدایی که علاقه مند به شرکت در آزمون سنجش هوش ورودی مدارس تیزهوشان هستند باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام کنند. زمان بندی ثبت نام ازمون تیزهوشان ششم به هفتم خراسان رضوي چند هفته قبل از فعال شدن‌‌ لینک ثبت نام در سایت ، اطلاع رسانی می گردد تا دانش آموزان فرصت آماده سازی مدارک و اطلاعات لازم را داشته باشند.

سال گذشته ثبت نام این آزمون از 15 فروردین ماه آغاز شده‌ بود و تا 25 فروردین ماه نیز ادامه داشت یعنی داوطلبان دو هفته فرصت نام نویسی داشتند بر همین اساس امسال نیز انتظار می رود ثبت نام در اواسط فروردین ماه آغاز گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج تیزهوشان ارومیه 1403 📞 زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم و نهم ارومیه

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم خراسان رضوی

آزمون تيزهوشان نهم به دهم خراسان رضوی را دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم متوسطه اول می توانند انجام دهند زمان ثبت نام این آزمون برای سال 1403 هنوز مشخص نشده‌ است اما احتمال داده‌ می شود در دهه دوم فروردین ماه ثبت نام آغاز گردد.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خراسان رضوي به صورت اینترنتی انجام می شود و متقاضیان باید از طریق سامانه معرفی شده‌ توسط مرکز سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان برای ثبت نام خود اقدام کنند.

سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی خراسان رضوی

آدرس سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم خراسان رضوي به نشانی my.medu.ir می باشد و کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج از قبیل دانلود دفترچه راهنمای آزمون ، دریافت کارت ورود به جلسه ، دریافت نتایج ، پرداخت هزینه ، اعتراض به نتایج و … فقط از طریق این سایت انجام می پذیرد.

دانش آموزان پایه ششم ابتدایی خراسان رضوی برای ثبت نام آزمون تيزهوشان در سایت my.medu.ir ابتدا باید کد ملی و رمز همگام خود را درج کنند و در قدم بعدی نیاز به تکمیل فرم ثبت نام می باشد. مشخصات شناسنامه ای ، مشخصات منطقه محل سکونت ، مشخصات مدرسه محل تحصیل قبلی و یک قطعه عکس برای ثبت نام در آزمون مورد نیاز می باشند و همچنین در پایان مراحل هم باید هزینه ثبت نام با کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت شود.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم خراسان رضوی

دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول خراسان رضوي برای ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس تیزهوشان باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند. دفترچه راهنمای ثبت نام هم از این سایت قابل دانلود است که همزمان با شروع ثبت نام در سایت قرار داده‌ می شود.

مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سایت my.medu.ir بدین صورت است که دانش آموز ابتدا باید دفترچه راهنما را مطالعه کند تا در جریان شرایط و ضوابط پذیرش قرار بگیرد سپس لازم است فرم ثبت نام را با درج کد ملی و رمز همگام خود دریافت کند و آن را تکمیل نماید. در مرحله آخر هم باید هزینه ثبت نام پرداخت گردد و از کد پیگیری ارائه شده‌ توسط سامانه پرینت تهیه شود.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 1403 📞 زمان و سایت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم

شرط معدل ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی

ثبت نام آزمون تیزهوشان بر خلاف آزمون نمونه دولتی شرط معدل دارد و فقط دانش آموزانی که دارای معدل مد نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان باشند اجازه ثبت نام دارند.

شرط معدل ثبت نام آزمون مدارس سمپاد ششم به هفتم خراسان رضوی

دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در صورتی می توانند ثبت نام ازمون سنجش هوش تیزهوشان را انجام دهند که تمامی نمرات آنها در پایه های تحصیلی پنجم و ششم ابتدایی خیلی خوب باشد. این دسته از دانش آموزان در صورت داشتن حداکثر یک نمره خوب در پایه پنجم و یک نمره خوب در پایه ششم نیز می توانند در آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی شرکت نمایند.

شرط معدل ثبت نام آزمون سمپاد نهم به دهم خراسان رضوی

برای ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم خراسان رضوي معدل پایه هشتم مهم است که باید بالای 19 باشد. بنابراین دانش آموزانی که در پایه هشتم معدل کمتر از 19 دارند حتی اگر معدل پایه نهم آنها بالا باشد ، مجاز به ثبت نام در آزمون نیستند.

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 1403 در چه تاریخی است ؟

تاریخ دقیق نام نویسی آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 1403 هنوز مشخص نشده‌ است اما احتمالا در اواسط فروردین ماه آغاز شود.

  • سامانه ثبت نام آزمون تيزهوشان خراسان رضوی کدام سامانه است ؟

ثبت نام آزمون تيزهوشان خراسان رضوی در پایه ششم ابتدایی از طریق سایت my.medu.ir و برای پایه نهم از طریق سایت my.medu.ir انجام می گیرد

  • آیا ثبت نام آزمون تيزهوشان خراسان رضوی شرط معدل دارد ؟

بله دانش آموزان استان خراسان رضوی برای شرکت در آزمون تیزهوشان باید دارای شرط معدل لازم باشند که در این مطلب توضیح داده‌ شده‌ است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر