از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم 1402 📞 دانلود نمونه سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم

سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم به دهم خارج از کتاب های درسی دانش آموزان طراحی می شود و کسب درصد بالا در آن ها نیز در نتیجه نهایی و پذیرش داوطلبان در مدارس تیزهوشان تاثیرگذار است. مدارس تیزهوشان دارای متقاضیان بسیاری است که در این میان دانش آموزانی می توانند موفق به تحصیل در این مدارس شوند که از آمادگی بالایی برای حل سوالات استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی برخوردار باشند. یکی از شیوه هایی که می توان از طریق آن برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم آماده گردید، حل سوالات آزمون تیزهوشان نهم در سال های گذشته است. از آنجایی که سوالات هوش آزمون تيزهوشان نهم برای داوطلبان کمی چالش برانگیز است ؛ در ادامه قصد داریم به این نوع از سوالات آزمون تیزهوشان بپردازیم.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص سوالات هوش آزمون تيزهوشان نهم و بهره مندی از مشاوره برنامه ریزی آزمون تیزهوشان با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم

یکی از آزمون های پررقابت در میان دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع نهم ، آزمون تیزهوشان نهم به دهم می باشد که در جهت ورود به مدارس تیزهوشان برگزار می گردد. داوطلبانی که بتوانند به سوالات این آزمون پاسخ درست دهند جرو پذیرفته‌ شدگان اعلام می شوند.

سنجش و پذیرش دانش آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان نهم به دهم با در نظر گرفتن‌ دو فاکتور انجام می شود. بخش اول شامل سوالات سنجش هوش می باشد که متقاضیان باید به سوالات استعداد تحلیلی پاسخ دهند و بخش دوم سوالات نیز شامل سوالاتی از کتاب های درسی هشتم و نهم دانش آموزان است که در قالب سوالات استعداد تحلیلی طراحی می شود.

یکی از چالش هایی که پیش روی داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم قرار دارد ، نحوه طراحی سوالات استعداد تحلیلی می باشد چراکه این دسته از سوالات خارج از کتاب درسی طراحی می شوند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای اینکه بتوانند به 50 درصد سوالات استعداد تحلیلی پاسخ دهند ، باید با سبک سوالات هوش این آزمون آشنا شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  آموزش ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم 1403 📞 مرحله به مرحله آموزش ثبت نام آزمون سنجش هوش

بررسی سوالات استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سال های گذشته و همینطور تهیه منابع مناسب می تواند به متقاضیان کمک کند تا با حل سوالات مختلف ضمن آشنایی با سبک سوالات ، برای حل سوالات هوش آزمون نهم به دهم نیز آماده شوند.

مرتبط بخوانید : منابع آزمون تیزهوشان نهم – معرفی کامل منابع آزمون تیزهوشان هوش نهم

دانلود دفترچه سوالات استعداد تحلیلی و سوالات هوش آزمون تيزهوشان نهم

50 درصد از سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، سوالات استعداد تحلیلی می باشد. به طوری که سوالات استعداد تحلیلی در یک دفترچه جداگانه در اختیار متقاضیان قرار داده‌ می شود و آن ها باید در مدت 50 دقیقه به 50 سوال هوش پاسخ دهند. البته لازم است اشاره کنیم که ممکن است هر سال ، تعداد سوالات هوش آزمون تیزهوشان با کمی تغییرات نیز همراه باشد و افزایش و یا کاهش پیدا کند.

آنچه که اهمیت دارد این است که متقاضیان زمانی می توانند به سوالات سنجش هوش آزمون تیزهوشان نهم پاسخ درست بدهند که با یک برنامه ریزی اصولی روزانه تعدادی سوال هوش حل کنند. متقاضیان می توانند برای حل سوال و تمرین از سوالات آزمون تیزهوشان در سال های گذشته استفاده کنند. به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه این مطلب لینک دانلود دفترچه سوالات استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم را قرار داده‌ ایم. شما عزیزان می توانید با دریافت این دفترچه ها سوالات بخش استعداد تحلیلی آن را حل نمایید.

  1. دانلود دفترچه سوالات استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401
  2. دانلود پاسخنامه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401
  1. دانلود دفترچه سوالات استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400
  2. دانلود پاسخنامه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400

نحوه امتیاز دهی به سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم

سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم

امتیاز دهی به سوالات استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم همانند سوالات استعداد تحصیلی است. به طوری که اگر متقاضیان به یکی از سوالات استعداد تحلیلی و هوش پاسخ درس بدهند ؛ سه امتیاز مثبت برای آن ها در نظر گرفته‌ می شود. هر پاسخ غلط نیز دارای یک امتیاز منفی است و هر سه پاسخ غلط ، امتیاز یک پاسخ درست را از بین می برد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که متقاضیان به سوالاتی که شک دارند پاسخ ندهند تا مشمول امتیاز منفی نشوند.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403 📞 معرفی منابع

همینطور لازم است اشاره کنیم که سوالات استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت چهارگزینه ای طراحی می شوند و دارای یک پاسخ صحیح هستند. در صورتی که داوطلب در پاسخ یک سوال دو گزینه را علامت بزند ؛ یک امتیاز منفی خواهد گرفت.

مرتبط بخوانید : ظرفیت مدارس تیزهوشان نهم به دهم – در تمام مناطق و رشته های تحصیلی

سوالات متداول

  • سوالات آزمون تيزهوشان نهم به دهم چگونه طراحی می شوند ؟

سوالات آزمون تیزهوشان در دو دسته سوالات استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی طراحی می گردند.

  • متقاضیان از چه طریقی می توانند به سوالات هوش آزمون سمپاد نهم به دهم دسترسی داشته باشند ؟

بررسی دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سال های گذشته در این راستا موثر است.

  • بررسی سوالات هوش آزمون تيزهوشان نهم به دهم سال های گذشته چه کمکی به متقاضیان می کند ؟

متقاضیان آزمون تيزهوشان نهم به دهم می توانند با بررسی سوالات آزمون تیزهوشان در سال های گذشته با سبک سوالات و نحوه طراحی آن ها آشنا شوند. سپس با حل آن ها آمادگی لازم برای شرکت در این آزمون را به دست آورند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر