از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام آزمون تیزهوشان لرستان 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام آزمون تیزهوشان لرستان

 

دانش آموزان استان لرستان هم می توانند همانند دانش آموزان سایر استان ها در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کنند که این آزمون برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می گردد. ثبت نام آزمون تیزهوشان را سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان انجام می دهد ولی سامانه ثبت نام برای پایه های تحصیلی ششم و نهم مجزاست. در ادامه این مطلب شرح کاملی از زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان لرستان ششم به هفتم و نهم به دهم 1403 ارائه خواهد شد. همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز استان لرستان میتوانید ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان  را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون تیزهوشان لرستان نهم به دهم 1403

آزمون تیزهوشان نهم به دهم همه ساله توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان برگزار می شود. دانش آموزان دارای معدل خوب و مستعد که مشعول به تحصیل در پایه نهم متوسطه اول هستند ، در صورت تمایل به ادامه تحصیل در دوره دوم متوسطه مدارس تیزهوشان ، می بایست در آزمون ورودی شرکت کنند و در صورتی که بتوانند نمره و تراز مناسب به دست آورند ، پذیرفته خواهند شد.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم لرستان 1403

زما ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم لرستان توسط سایت سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان اطلاع رسانی می شود تا متقاضیان بتوانند برای ثبت نام در آزمون اقدام کنند. سال گذشته زمان ثبت نام در اواسط فروردین ماه بود و تا اواخر همین ماه فرصت برای نام نویسی وجود داشت امسال نیز پیش بینی می شود در نیمه اول فروردین ماه ثبت نام آغاز گردد و حدود دو هفته نیز سامانه ثبت نام فعال باشد.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 

سایت ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم لرستان

سایت ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم تمامی استان ها مشترک و به نشانی my.medu.ir می باشد بنابراین دانش آموزان استان لرستان هم می بایست از طریق این سامانه ابتدا دفترچه راهنما را دانلود کنند و سپس با تکمیل فرم و پرداخت هزینه تعیین شده‌ ، مراحل ثبت نام خود را به پایان برسانند.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم 1403 📞 مهلت ثبت نام

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم لرستان 1403

برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم یکسری شرایط تعریف شده‌ است و متقاضیان در زمان ثبت نام باید در پایه نهم مشغول به تحصیل باشند. دارا بودن حداقل معدل 19 در امتحانات خردادماه پایه هشتم نیز شرط شرکت در این آزمون می باشد.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته در مدارس تیزهوشان – شرایط و راهنمای تغییر رشته در مدارس تیزهوشان

ثبت نام آزمون تیزهوشان لرستان ششم به هفتم 1403

به جزء آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، آزمون سنجش هوش برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت معرفی شده‌ و ثبت نام در این سامانه ، برای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم لرستان 1403

ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم لرستان در تاریخ مقرر انجام می گیرد و به درخواست های ثبت نام پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده‌ رسیدگی نمی شود. سال گذشته ، زمان ثبت نام این آزمون در تاریخ 11 تا 25 فروردین ماه بود و برای سال 1403 نیز احتمالا از اواسط فروردین ماه ثبت نام آغاز شود.

مرتبط بخوانید : زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم لرستان 

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی my.medu.ir می باشد و دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هم در این سامانه قرار داده‌ می شود. دانش آموزان باید پس از اینکه وارد سامانه مذکور شدند ، ابتدا دفترچه راهنما را دانلود و بررسی کنند و بعد از اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون ، نسبت به نام نویسی و پرداخت هزینه اقدام کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت سمپاد خراسان رضوی - ورود به سایت سمپاد خراسان رضوی و راهنما

شرایط ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم لرستان 1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان لرستان

دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی برای ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم باید در تمامی دروس پایه های پنجم و ششم ابتدایی خود نمره خیلی خوب کسب کرده باشند. همچنین اگر دانش آموزی در یک درس نمره خوب داشته باشد ولی نمره مابقی دروس خیلی خوب باشد ، اجازه ثبت نام در آزمون را خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان لرستان 1403 در چه تاریخی است ؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان لرستان 1403 در فروردین ماه انجام می گیرد.

  • برای ثبت نام آزمون تیزهوشان لرستان به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

سایت ثبت نام آزمون تيزهوشان لرستان ششم به هفتم به نشانی my.medu.ir می باشد. همچنین سایت ثبت نام آزمون تيزهوشان لرستان نهم به دهم به نشانی my.medu.ir است.

  • شرط معدل ثبت نام آزمون تیزهوشان چقدر است ؟

شرط معدل آزمون تیزهوشان نهم به دهم حداقل معدل 19 می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر