از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

به روز رسانی شاد – لینک بروزرسانی شاد و راهنما برای کامپیوتر ، تبلت و موبایل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

به روز رسانی شاد - لینک بروزرسانی شاد و راهنما برای کامپیوتر ، تبلت و موبایل

 

همزمان با تعطیلی مدارس به دلیل همه گیر شدن بیماری کرونا ، آموزش از راه دور دانش آموزان آغاز شد تا از درس و مدرسه عقب نمانند. اوایل تعطیلات پیش آمده ، آموزش از طریق شبکه های تلویزیونی انجام می شد اما به دلیل آنکه این نوع آموزش پاسخگوی نیاز دانش آموزان نبود ، وزارت آموزش و پرورش کشور برنامه شاد را ارائه داد. شاد قدیمی مشکلاتی را برای دانش آموزان و کاربران به همراه داشت ، نداشتن لایو ، نداشتن تماس تصویری ، محدودیت در حجم فایل های ارسالی در گروه ها و … از مشکلاتی بود که کیفیت آموزش را کمتر می کرد و به همین دلیل در 13 شهریور ماه 99 همزمان با شروع سال تحصیلی 99 ، شاد جدید ارائه شد و کاربران می بایست با دانلود آن و یا به روز رسانی برنامه قدیمی خود ، از امکانات جدید این برنامه بهره مند شوند.

لینک نصب و راهنمای به روز رسانی شاد

با به بروز رسانی برنامه شاد قدیمی خود و نصب شاد جدید می توانید از امکانات جدید این برنامه بهره مند شوید. شاد جدید سرعت بیشتری دارد و ارتباط میان معلم با دانش آموزان بهتر از قبل شده است. همزمان با ارائه برنامه شاد جدید ، نسخه وب شاد نیز توسط وزارت آموزش و پرورش رونمایی شده است و دانش آموزانی که امکان نصب اپلیکیشن شاد را ندارند ، می توانند وارد وب شاد شوند.

نسخه وب شاد بیشتر برای کاربرانی قابل استفاده است که گوشی آیفون دارند و یا با کامپیوتر و لپ تاپ وارد کلاس های درسی شاد می شوند. تنظیمات وب شاد همانند تنظیمات شاد است اما بعضی قابلیت ها را مثل تماس تصویری ، تماس صوتی ، لایو و پخش زنده و …. را ندارد.

احتمالا این را هم بپسندید  شبکه شاد چیست - صفر تا صد سامانه شاد مدارس

لینک مستقیم دانلود نسخه اندروید برنامه شاد

لینک مستقیم ورود به وب شاد

قابل ذکر است که اپلیکیشن شاد برای ios هنوز ارائه نشده است و کاربران دارای گوشی آیفون چاره ای ندارند جز اینکه از طریق وب شاد وارد گروه های درسی خود شوند.

امکانات برنامه شاد جدید

شاد جدید قابلیت هایی را دارد که در شاد قدیمی نبود. شما با به روز رسانی شاد به تمام این امکانات که به شرح زیر هستند ، دسترسی خواهید داشت :

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • به روز رسانی شاد چگونه است ؟

برای به روز رسانی شاد لازم است به وبسایت آموزش و پرورش که برای دانلود شاد اختصاص داده شده است به نشانی shad.ir مراجعه نمایید و شاد جدید را دانلود و نصب کنید.

افزودن دانش آموز به کلاس در شاد از طریق احراز هویت در شاد انجام می گیرد.

در صورت سیاه شدن صفحه در برنامه شاد ، یکبار برنامه از برنامه خارج و دوباره وارد شوید.

برای نصب برنامه شاد در تبلت باید اول احراز هویت را انجام دهید و سپس وارد گروه های درسی شوید.

  • کلاسهای شاد تا کی ادامه دارد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  Shaddl medu ir - ورود به سامانه Shaddl medu ir سامانه شاد + راهنمای استفاده

بنا به گفته رئیس آموزش و پروررش حتی پس از رفع بیماری و حضوری شدن مدارس ، از شبکه شاد به عنوان یک پیام رسان داخلی آموزشی در زمان تعطیلات اضظراری استفاده خواهد شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شبکه شاد چیست – صفر تا صد سامانه شاد مدارس

شبکه شاد چیست – صفر تا صد سامانه شاد مدارس

  شبکه شاد چیست ؟ شاد خلاصه شده عبارت شبکه آموزشی دانش آموزی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر