از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان – آیا شرط سنی دانشگاه فرهنگیان افزایش یافته است ؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان

 

شرط سنی دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت ! خبر خوش برای داوطلبان کنکوری که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و رشته های آموزش و پرورش هستند ولی شرط سنی لازم را ندارند ، دانشگاه فرهنگیان در کنکور 99 برای اولین بار شرط سنی پذیرش دانشجو را افزایش داد. پس اگر تمام شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان را دارید مثل شرط معدل ، ولی به دلیل شرط سنی مجاز به انتخاب این دانشگاه نبودید ، امسال می توانید با شرکت در کنکور یکی از گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان و انجام انتخاب رشته ، وارد این دانشگاه شوید. در ادامه جزئیات کامل تر افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان 1402 را بررسی خواهیم کرد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط داشته باشید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان به دلیل تعداد زیاد متقاضیانی که دارد ، شرایطی را برای پذیرش دانشجو در نظر گرفته است تا فقط داوطلبانی که از تمام صلاحیت های لازم برخوردار هستند ، گزینش شوند. یکی از شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان ، دارا بودن شرط سنی است و حتی اگر داوطلبی تمام شرایط را مثل شرط معدل داشته باشد و جزو رتبه های برتر کنکوری نیز باشد ، اگر شرط سنی را نداشته باشد ، پذیرفته نخواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته ارشد تربیت معلم 1402 📞 زمان و راهنمای انتخاب رشته ارشد دانشگاه فرهنگیان

تا کنکور 98 و پیش از آن ، شرط سنی دانشگاه فرهنگیان 22 سال تمام بود ولی در کنکور 99 با توجه به درخواست مکرر داوطلبان شرط سنی از 22 سال به 24 سال تمام افزایش یافت و در کنکور 1402 اگر شرط سنی همین 24 سال تمام باشد ، داوطلبان متولد 1 مهر سال 76 و پس از آن مجاز به وورد و تحصیل در این دانشگاه خواهند بود.

مرتبط بخوانید : شرایط سنی معلم شدن – راهنمای کامل شرایط معلم شدن در تمام مقاطع

آیا افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان موقتی است ؟

با توجه به اینکه شرایط و ضوابط شرکت در کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه های مختلف هر ساله دستخوش تغییراتی هستند ، بنابراین ممکن است شرط سنی دانشگاه فرهنگیان که امسال افزایش یافت ، در کنکور 1402 دوباره به همان 22 سال تمام کاهش یابد. البته نمی توان در این مورد به صورت قطعی اظهار نظر کرد و همه چیز بستگی به این دارد که رییس دانشگاه فرهنگیان در سال آینده چه تصمیماتی داشته باشد.

اگر شرط سنی دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1402 افزایش یا کاهش یابد ، حتما از چند ماه قبل به اطلاع داوطلبان رسانده می شود ولی شما فعلا در نظر بگیرید که در سال بعد نیز شرایط سنی همان 24 سال تمام باشد.

لازم به ذکر است که گذراندن خدمت سربازی و سوابق کاری یا هر مورد دیگری هیچ تاثیری در شرط سنی ندارد و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند. همچنین ملاک عمل محاسبه سن هر داوطلب ، مندرجات اصل شناسنامه ای است و اگر داوطلبی در مدارک هـویتی ، بـه ویـژه تاریخ تولد خود تغییراتی ایجاد کند و پس از قبولی در دانشگاه مشخص شود که سن واقعی او بیشتر است ، پذیرش او لغو خواهد شد.

مرتبط بخوانید : تغییر شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان – آخرین تغییر شرط سنی 

سایر شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که تنها شرط ورود به دانشگاه فرهنگیان ، شرط سنی نیست و شما باید سایر شرایط را که به صورت زیر هستند نیز دارا باشید :

  • شرط معدل دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1402 ، دارا بودن حداقل معدل کل دیپلم 14 است.
  • حداقل تراز لازم برای دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ، تراز 6500 در زیر گروه مربوطه است.
  • داوطلبان تنها مجازند از رشته های تحصیلی استان بومی خود انتخاب نمایند.
  • دعوت شدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به معنای پذیرش قطعی نیست و باید در مرحله مصاحبه نیز نمرات علمی لازم را به دست آورید.
  • در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان معاینات پزشکی نیز انجام می شود که باید صلاجیت های لازم را دارا باشید.
  • قدرت بینایی و شنوایی مناسب ، توانمندی جسمانی و قدرت تکلم و گفتار از مواردی است که برای پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بررسی می شوند.

مرتبط بخوانید : شرط معدل دانشگاه فرهنگیان 

سوالات شما

  • آیا افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان قطعی شده است ؟

در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر افزایش شرط سنی فرهنگیان برای کنکور 1402 منتشر نشده است.

  • شرط سنی دانشگاه فرهنگیان چقدر است ؟

شرط سنی دانشگاه فرهنگیان دارا بودن حداکثر سن 24 سال تمام است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ماده 28

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ماده 28 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

بر اساس ماده 28 که همان آزمون استخدامی آموزش و پرورش است ، داوطلبان دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر