از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد حسابداری بدون کنکور – ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور حسابداری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد حسابداری بدون کنکور

 

رشته حسابداری با بازار کار خوبی که برای فارغ التحصیلان خود رقم میزند ، متقاضیان زیادی دارد و با تحصیلات بیشتر در مقاطع ارشد و دکتری به پیدا کردن شغل بهتر کمک می کند. بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی رشته حسابداری ، شاغل هستند و یا به دلایلی فرصت شرکت در کنکور ارشد را ندارند و به همین خاطر می خواهند بدون کنکور وارد مقطع ارشد شوند اما آیا رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور ارائه می شود ؟ کدام دانشگاه ها ارشد حسابداری بدون کنکور را ارائه می نمایند ؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

برای بهره مندی از مشاوره کارشناسی ارشد بدون کنکور می توانید از تجربیات و اطلاعات دقیق مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما استفاده کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا ارشد حسابداری بدون کنکور ارائه می شود ؟

بیشترین تنوع رشته های بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی است و در مقطع کارشناسی ارشد ظرفیت زیادی برای پذیرش بدون کنکور در نظر گرفته نشده است اما بعضی از دانشگاه ها شرایطی را فراهم کرده اند تا فارغ التحصیلان کارشناسی بتوانند در بعضی از رشته ها بدون کنکور تحصیل کنند و رشته حسابداری نیز از جمله آنهاست. بنابراین تحصیل بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری امکان پذیر است.

شرایط ارشد حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور به جزء کنکور کارشناسی ارشد ، از طریق آزمون فراگیر هم در رشته های خود دانشجو پذیرش می کند. آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور هر ساله برگزار می شود و منابع امتحانی آن کتاب های درسی ترم یک ارشد همان رشته است. این آزمون از نظر سختی سوالات به مراتب بسیار آسان تر از کنکور ارشد است و اکثر داوطلبانی که شرکت می کنند ، موفق به کسب نمره قبولی می شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت ارشد چیست 📞راهنمای ثبت نام و برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد 1402

شما از هر دانشگاهی که فارغ التحصیل شده باشید ، می توانید در آزمون فراگیر ارشد پیام نور شرکت کنید و در صورتی که نمره لازم را به دست آورید ، بهمن ماه وارد دانشگاه می شوید و ترم دوم را آغاز می کنید زیرا کتاب های درسی ترم اول را با کسب نمره قبولی در آزمون می گذرانید.

شرایط ارشد حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در رشته حسابداری بدون آزمون به صورت استعداد درخشان ثبت نام انجام می دهد و شرایط آن بدین صورت است که داوطلب باید معدل بالای 16 داشته باشد و همچنین از زمان فارغ التحصیلی او بیشتر از 3 سال نگذشته باشد. در طرح استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد ، اولویت پذیرش در دانشگاهی است که از آن فارغ التحصیل شده اید البته اگر مقطع تحصیلی قبلی خود را در دانشگاه آزاد گذرانده باشید ، این شرط وجود دارد. ضمن اینکه فارغ التحصیلان تمام دانشگاه ها مجاز به ثبت نام در این طرح هستند فقط باید شرایط لازم را داشته باشند.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد که به طرح استعداد درخشان شناخته می شود ، هر ساله یکبار انجام می گیرد و زمان آن هم در مردادماه است. در این تاریخ باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه شود و ثبت نام را انجام داد. هر داوطلب می تواند 100 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد کند و منتظر اعلام نتایج باشد. زمان اعلام نتایج هم حداکثر در هفته چهارم شهریورماه می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  کارشناسی ارشد مهندسی عمران بدون کنکور 1401 - شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف

شرایط ارشد حسابداری بدون آزمون دانشگاه های سراسری

دانشگاه های سراسری از جمله روزانه و غیرانتفاعی هم در رشته حسابداری دانشجوی بدون آزمون برای مقطع ارشد پذیرش می کنند ولی شرایط این دانشگاه ها اینگونه است که متقاضی باید از فارغ التحصیلان برتر هم رشته و هم ورودی خود باشد و معدل بالایی داشته باشد. این دانشگاه ها شرایط دیگری برای ثبت نام ارشد بدون کنکور ندارند.

با توجه به اینکه شرایط ارشد بدون کنکور هر یک از دانشگاه های روزانه و نوبت دوم متفاوت است ، شما عزیزان می توانید برای راهنمایی دقیق و کسب اطلاعات کامل از شرایط دانشگاه خود ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  • آیا ارشد حسابداری بدون کنکور ارائه می شود ؟

بله ، دانشگاه های پیام نور ، آزاد و … ارشد حسابداری بدون آزمون را ارائه می کنند.

  • در کدام دانشگاه ها امکان تحصیل در ارشد حسابداری به صورت بدون آزمون وجود دارد ؟

در تمام دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، آزاد ، پیام نور و … امکان ثبت نام ارشد حسابداری بدون آزمون وجود دارد ولی شرایط هر یک از آنها متفاوت می باشد که در این مطلب بررسی کردیم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور 📞 زمان و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت فراگیر پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور ممکن است برگزار شود تا داوطلبانی که در مرحله …

2 نظر

  1. سلام چطور میتونم با مدرک لیسانس حسابداری ارشد پزشکی بخونم؟؟. نحوه و زمان شرکت در آزمون ارشد رو شرح بدین لطفا

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته پزشکی ، مقطع کارشناسی ارشد ندارد و شما برای ورود به رشته دکتری پزشکی باید در کنکور تجربی شرکت نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر