از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 📞 زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور ارشد فراگیر پیام نور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

کنکور کارشناسی ارشد فراگیر هر ساله توسط سازمان سنجش برای دانشگاه پیام نور برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در این آزمون می بایست در اسفندماه ثبت نام خود را انجام می دادند و در تیرماه نیز در جلسه آزمون حضور می یافتند. نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور چند هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد و سایت اعلام نتایج نیز سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. توضیحات بیشتر در خصوص اعلام نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را در ادامه مطلب ارائه کرده ایم.

شما عزیزان می توانید برای برای دریافت پاسخ سوالات خود راجع به نتایج کنکور ارشد فراگیر پیام نور ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402

با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 در تیرماه برگزار شده است ، پیش بینی می شود نتایج آزمون حداکثر تا اواخر مردادماه یا اوایل شهریورماه اعلام شود. در حال حاضر که تاریخ دقیق اعلام نتایج این آزمون مشخص نیست ، توصیه می شود برای پیگیری اخبار مربوطه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نحوه دریافت نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای دریافت نتیجه آزمون خود باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. پس از ورود به این سامانه لازم است از منوی سمت راست سامانه گزینه “پیام نور” انتخاب شود و سپس در صفحه دانشگاه پیام نور بر روی لینک “اعلام نتایج کارنامه آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور – کارشناسی ارشد 1402 ” کلیک شود.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کارشناسی ارشد ترم بهمن 1402 📞 دانشگاه های سراسری و آزاد

در مرحله بعد داوطلب با سه روش می تواند نتیجه آزمون خود را دریافت نماید :

  • درج شماره داوطلبی + شماره شناسنامه
  • درج شماره پرونده + شماره شناسنامه
  • درج شماره پرونده + شماره داوطلبی

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده‌‌ ، می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

فراموشی اطلاعات برای دریافت نتایج کنکور ارشد فراگیر پیام نور

همانطور که توضیح داده‌ شد ، برای دریافت نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نیاز به درج شماره داوطلبی یا شماره پرونده می باشد و داوطلبانی که این اطلاعات را نداشته باشند ، امکان دریافت کارنامه خود را نخواهند داشت.

در صورتی که شما هم مثل بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد فراگیر ، اطلاعات آزمون خود را فراموش کرده‌ اید ، می توانید در سایت سنجش این اطلاعات را بازیابی نمایید. بدین منظور وارد سیستم پاسخگویی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و مراحل عضویت در سیستم را طی نمایید.

پس از تکمیل فرم عضویت در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، یک نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال می شود که با استفاده از این اطلاعات می توانید وارد صفحه ارسال درخواست شوید و درخواست خود را برای بازیابی اطلاعات به ثبت برسانید. در صورتی که برای بازیابی اطلاعات ثبت نامی ارشد فراگیر پیام نور از سایت سنجش ، نیاز به راهنمایی دارید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا ارسال درخواست را برای شما انجام دهند.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 

اعتراض به نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402

نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

نتیجه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بیشتر از دو حالت نیست. داوطلب یا پذیرفته می شود و یا پذیرفته نمی شود پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام در دانشگاه اقدام کنند اما پذیرفته نشدگان امکان ثبت نام در دانشگاه را ندارند.

احتمالا این را هم بپسندید  بدون آزمون ارشد پیام نور 1402 📞 راهنمای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه پیام نور

اگر جزو پذیرفته نشدگان این آزمون هستید و درخواست اعتراض به نتیجه را دارید ، لازم است بدانید که هنوز مشخص نیست آیا امکان اعتراض به نتایج وجود دارد یا خیر و در صورت فراهم بودن امکان اعتراض به نتایج ، لینک آن در سایت سنجش فعال می شود که شما می توانید درخواست اعتراض خود را مطرح نمایید.

همچنین شما می توانید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست اعتراض خود را همراه با ذکر دلایل منطقی ، ثبت کنید و منتظر بررسی کارشناسان باشید. 24 الی 72 ساعت پس از ثبت درخواست نیز جواب آن اعلام می شود.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج کنکور ارشد فراگیر پیام نور 1402 در چه تاریخی است ؟

نتایج کنکور ارشد فراگیر پیام نور 1402 در هفته آخر مردادماه یا اوایل شهریورماه اعلام خواهد شد.

  • نتایج کنکور ارشد فراگیر پیام نور را از کدام سامانه دریافت کنیم ؟

داوطلبان برای دریافت نتایج کنکور ارشد فراگیر پیام نور باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

در حال حاضر راجع به امکان اعتراض به نتایج کنکور ارشد فراگیر پیام نور اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش منتشر نشده‌ است. ولی می توانید با ارسال درخواست در سایت سنجش ، اعتراض خود را ثبت کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

جواب تغییر رشته دانشگاه پیام نور

جواب تغییر رشته دانشگاه پیام نور 📞 زمان اعلام جواب درخواست تغییر رشته

دانشجویان دانشگاه پیام نور در صورت رضایت نداشتن از رشته‌ تحصیلی خود می توانند تغییر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر