از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آزمون عملی کنکور هنر عکاسی 1400 – آزمون عملی عکاسی چگونه است ؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آزمون عملی کنکور هنر عکاسی

رشته عکاسی از رشته های دارای آزمون عملی کنکور سراسری هنر است و هنرجویانی که علاقه مند به قبولی این رشته در دانشگاه های روزانه هستند ، باید پس از شرکت در کنکور سراسری هنر ، در آزمون عملی که تاریخ ثبت نام و برگزاری آن توسط سازمان سنجش اعلام می شود نیز شرکت نمایند و در هر دو مرحله از آزمون ها ، نمره حد نصاب لازم را به دست آورند تا پذیرش آنها قطعی شود. در ادامه این مطلب راهنمای کاملی از آزمون عملی کنکور هنر عکاسی 1400 ارائه خواهد شد.

با دریافت مشاوره در زمینه آزمون عملی رشته عکاسی از مشاوران با تجربه ما و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، قبولی خود را تضمین کنید. برای ارتباط با مشاوران کافیست تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر عکاسی

زمان ثبت نام آزمون عملی هنر رشته عکاسی همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری است. داوطلبان باید در تاریخی که کارت ورود به جلسه کنکور خود را دریافت می کنند ، از طریق لینک ثبت نام که در سایت سنجش فعال است ، برای ثبت نام حداکثر دو رشته اقدام نمایند. در سال جاری ، ثبت نام از 7 تیرماه آغاز شده و تا 12 تیر ماه ادامه دار بود.

ثبت نام آزمون عملی هنر با پرداخت هزینه همراه است که باید توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب در سایت سازمان سنجش پرداخت شود. داوطلبانی که از ثبت نام جامانده اند ، می توانند با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سنجش تقاضای ثبت نام داشته باشند و کارشناسان پشتیبانی سایت سنجش در صورت موافقت با درخواست داوطلب ، امکان دارد که ثبت نام او را انجام دهند.

اگر با نحوه ارسال درخواست در سایت سنجش آشنایی ندارید ، توصیه می شود با مشاوران ما به شماره 9099071612 تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

زمان برگزاری آزمون عملی هنر عکاسی

آزمون عملی هنر رشته عکاسی همچون سایر رشته های دارای آزمون عملی ، پس از انتخاب رشته کنکور سراسری برگزار می شود و داوطلب باید با دریافت کارت ورود به جلسه خود از سایت سنجش ، از حوزه برگزاری ازمون خود مطلع گردد.

هر داوطلب حداکثر مجاز به شرکت در آزمون عملی دو رشته است و برای هر رشته باید یک کارت ورود به جلسه جداگانه دریافت نماید. ساعت و تاریخ دقیق برگزاری ازمون عملی رشته های مختلف از جمله رشته عکاسی ، بر روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

سوالات آزمون عملی کنکور هنر عکاسی

برای سوالات آزمون عملی هنر عکاسی منبع خاصی معرفی نشده است و سوالات اغلب از کتاب های مشهور در رشته عکاسی که اکثر هنرجویان با آنها آشنا هستند ، مطرح می شود.
سوال درباره هنرمندان ، سبک و دلیل علاقه داوطلب به رشته عکاسی ، سوال درباره عکاسان معروف ، نقد عکس های مختلف از نظر ترکیب بندی ، نور ، موضوع عکس و …. از جمله موضوع کنکور عملی هنر رشته عکاسی هستند که ممکن است مورد پرسش قرار بگیرند.

با دریافت مشاوره در زمینه آزمون عملی رشته عکاسی از مشاوران با تجربه ما و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، قبولی خود را تضمین کنید. برای ارتباط با مشاوران کافیست تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اگر نمونه کار عکاسی قوی دارید حتما در روز آزمون همراه خود داشته باشید. سوالات طراحی شده در آزمون عملی هنر رشته عکاسی چندان سخت نیستند و اگر مطالعه خوبی در این زمینه دارید ، به راحتی می توانید به سوالات پاسخ دهید.

سوالات متداول

  • آزمون عملی هنر عکاسی 1400 در چه تاریخی برگزار می شود ؟ 

زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1400 پس از انتخاب رشته کنکور سراسری است.

  • موضوع کنکور عملی هنر 1400 رشته عکاسی چیست ؟

سوالات آزمون عملی عکاسی کنکور هنر از کتاب های معروف در زمینه عکاسی مطرح می شوند.

  • آزمون عملی کنکور هنر عکاسی چگونه است ؟

راهنمای کامل آزمون عملی هنر رشته عکاسی در این مطلب بررسی شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

4 نظر

  1. سلام من کنکور عملی عکاسی میخام برم ثبت نام کردم روز برگزاری رو نمیفهمم میشه کمکم کنید به ترتیب حرف اول خانوادگی هس روز برگزاری اصلن نمیفهمم کدوم روز میفتم حرف اول خانوادگی من (م)هست ..

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای پیگیری اخبار برگزاری آزمون عملی کنکور هنر عکاسی 1400 با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  2. سلام ببخشید تو آزمون عملی کنکور هنر عکاسی از چه کتابایی سوال میپرسن که مطالعه کنیم
    و اینکه با چه رتبه ای تقریبا میشه عکاسی دانشگاه تهران اورد

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی در خصوص آزمون عملی کنکور هنر عکاسی با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر