از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه پیام نور رشته عکاسی 1401 – میزان هزینه ثابت و متغیر هر ترم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه پیام نور رشته عکاسی

 

تعدادی از واحدهای دانشگاه پیام نور در میان رشته های هنر خود رشته عکاسی را نیز ارائه می کنند و اگر متقاضی تحصیل در این رشته هستید می توانید با انتخاب رشته کنکور هنر و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، پذیرفته شوید. یکی از موضوعات مهمی که باید در زمان ثبت نام رشته عکاسی دانشگاه پیام نور به آن توجه داشته باشید ، میزان شهریه است و لازم است حتما شهریه دقیق رشته و دانشگاه را در سال تحصیلی جدید بررسی کنید و اگر مشکل مالی نداشتید ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. شهریه رشته عکاسی دانشگاه پیام نور با در نظر گرفتن واحدهای درسی که شما در هر ترم اخذ می کنید ، تعیین می شود و افزایش سالانه هم دارد. در این مطلب به جزئیات بیشتری از شهریه این رشته محل می پردازیم. همراه ما باشید.

سوالات خود را درباره شهریه رشته های مختلف در تمام دانشگاه های شهریه پرداز از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور رشته عکاسی 1401

تعداد محدودی از رشته های هنر در دانشگاه پیام نور ارائه می شوند که از جمله آنها می توانیم به رشته عكاسی اشاره کنیم. این رشته در دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور ارائه می شود و طول دوره تحصیل 4 ساله دارد البته می توان در مدت زمان کمتر یا بیشتر از 4 سال نیز فارغ التحصیل شد و به تعداد ترم های تحصیل ، نیاز به پرداخت شهریه می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه علمی کاربردی بهتر است یا پیام نور - تفاوت دانشگاه علمی کاربردی با پیام نور

شهریه دانشگاه پیام نور رشته عكاسی از بخش های ثابت و متغیر تشکیل می شود که توضیحات هر یک از بخش ها ، به شرح زیر می باشد :

شهریه ثابت

شهریه ثابت حدود یک سوم از کل شهریه را تشکیل می دهد و میزان آن را سال ورود شما به دانشگاه و رشته ای که انتخاب می کنید ، تعیین می نماید. میزان شهریه ثابت شما یکبار در ترم یک محاسبه می گردد و تا فارغ التحصیلی ثابت است. (برای مثال اگر ترم یک شهریه ثابت شما 800 هزار تومان باشد ، تا ترم آخر همین مبلغ را به عنوان شهریه ثابت می پردازید.)

شهریه متغیر

بخش زیادی از شهریه رشته عکاسی را هزینه متغیر شامل می شود و نحوه انتخاب واحد هر ترم شما تعیین کننده مبلغ متغیر می باشد. شهریه متغیر یک ترم با در نظر گرفتن تعداد و نوع دروس انتخاب شده مورد محاسبه قرار می گیرد و دانشجو تا پایان هر ترم باید آن را پرداخت کند.

با در نظر گرفتن توضیحات فوق ، مجموع شهریه ثابت و متغیر رشته عكاسی در دانشگاه پیام نور حدود 2 تا 2/5 میلیون تومان است. شهریه شما ممکن است یا بیشتر یا کمتر از این مقدار باشد زیرا در یک ترم امکان دارد 12 واحد درسی انتخاب کنید اما در ترم بعد ، 24 واحد درسی داشته باشید. قطعا با بیشتر شدن تعداد واحدهای درسی ، مبلغ شهریه نیز افزایش می یابد.

مرتبط بخوانید : معدل لازم برای رشته عکاسی

مقایسه شهریه پیام نور و غیرانتفاعی در رشته عکاسی

شما در زمان ثبت نام بدون کنکور رشته عکاسی ، می توانید این رشته را هم در دانشگاه پیام نور و هم در دانشگاه غیرانتفاعی انتخاب کنید و اگر میزان شهریه برایتان مهم است ، این نکته را بدانید که شهریه دانشگاه غیرانتفاعی در رشته عکاسی در همان حدود 2 تا 2/5 میلیون تومان و تقریبا برابر با دانشگاه پیام نور است.

مرتبط بخوانید : شهریه ثابت دانشگاه پیام نور

مقایسه شهریه دانشگاه پیام نور و آزاد در رشته عکاسی

علاقه مندان به تحصیل در رشته عکاسی می توانند این رشته را در دانشگاه آزاد نیز انتخاب کنند ولی اگر برای شما کمتر بودن هزینه تحصیل مهم است ، دانشگاه آزاد نمی تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا این دانشگاه حدود 3/5 میلیون تومان از دانشجویان رشته عکاسی شهریه دریافت می کند.

مرتبط بخوانید : رشته فتوگرافیک ، معرفی ، راهنمای تحصیل و مشاغل

سوالات شما

  • آیا رشته عکاسی دانشگاه پیام نور هزینه تحصیل زیادی دارد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه پیام نور رشته علوم ورزشی 1401 - هزینه ثابت و متغیر

تحصیل در رشته عكاسی دانشگاه پیام نور شهریه دارد و میزان شهریه این رشته در مقایسه با بسیاری از رشته ها ، مناسب است.

  • حدود شهریه رشته عكاسی در دانشگاه پیام نور چقدر است ؟

میزان دقیق شهریه دانشگاه پیام نور رشته عكاسی را در این مطلب بررسی کنید.

  • شهریه رشته عكاسی در دانشگاه پیام نور زیاد است یا دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی ؟

دانشگاه پیام نور به نسبت دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی ، هزینه تحصیل مناسب تری دارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

جواب تغییر رشته دانشگاه پیام نور

جواب تغییر رشته دانشگاه پیام نور 📞 زمان اعلام جواب درخواست تغییر رشته

دانشجویان دانشگاه پیام نور در صورت رضایت نداشتن از رشته‌ تحصیلی خود می توانند تغییر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر