از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نمره آزمون عملی کنکور هنر – با چه نمره ای در آزمون عملی هنر قبولیم؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نمره آزمون عملی کنکور هنر

 

 

داوطلبان کنکور هنر که در زمان انتخاب رشته این گروه آزمایشی رشته های دارای آزمون عملی را انتخاب می کنند ، باید برای شرکت در آزمون عملی آماده شوند. در واقع نمره آزمون عملی کنکور هنر در تعیین نمره نهایی تاثیر گذار است و داوطلب باید نمره قبولی را هم در مرحله کنکور سراسری و هم در مرحله آزمون عملی به دست آورند. بسیاری از داوطلبان درباره موضوع کنکور عملی هنر اطلاعات زیادی ندارند و نمی دانند که نحوه محاسبه نمره در این مرحله از آزمون به چه صورت می باشد.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راهنمای کاملی از نمره قبولی آزمون عملی هنر خدمتتان ارائه کنیم. در صورت داشتن سوالات بیشتر در بخش نظرات بپرسید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

برای دریافت پاسخ تمام سوالات خود در خصوص نمره قبولی آزمون عملی هنر ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نمره آزمون عملی کنکور هنر

آزمون عملی هنر برای 16 رشته برگزار می شود و داوطلبان مجازند که در آزمون عملی حداکثر دو رشته شرکت نمایند ولی باید برای هر رشته هزینه جداگانه در سایت سنجش پرداخت کرده و ثبت نام کنند. زمان برگزاری آزمون عملی هنر پس از انتخاب رشته آزمون سراسری است و اگر شما این رشته ها را در فرم انتخاب رشته خود وارد کرده اید ، باید در آزمون عملی نیز شرکت نمایید تا نمره قبولی دو مرحله از آزمون را به دست آورید.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون عملی کنکور هنر رشته طراحی لباس - هر آنچه باید بدانید

سوالی که بسیاری از داوطلبان آزمون سراسری هنر از مشاوران ما دارند این است که با چه نمره ای در آزمون عملی هنر قبولیم و حداقل نمره قبولی آزمون عملی هنر چند است ؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که نمره آزمون عملی هنر از 100 و با ضریب 4 در نظر گرفته می شود و پذیرش نهایی داوطلب در هر رشته محل با توجه به رتبه کنکور و نمره آزمون عملی انجام می گیرد.

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر

نتایج آزمون عملی هنر به صورت همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام می شود و اگر شما پذیرفته شده باشید ، در کارنامه کنکورتان رشته پذیرفته شده درج خواهد شد. امکان اعتراض به نتایج آزمون سراسری هنر و نتایج آزمون عملی وجود دارد و باید به سازمان سنجش درخواست ارسال کنید.

برای دریافت نتایج از طریق سایت sanjesh.org لازم است به شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کدپیگیری ثبت نام خود دسترسی داشته باشید و در صورت فراموشی این اطلاعات ، امکان بازیابی آنها از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش وجود دارد. در صورت فراموشی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400 بر روی لینک کلیک کنید.

تاثیر نمره آزمون عملی کنکور هنر در نمره نهایی

برای قبولی در رشته های آزمون هنر که دارای آزمون عملی هستند ، هم نمره ازمون سراسری و هم نمره ازمون عملی تاثیر گذار است و تاثیر هر کدام 50 به 50 می باشد.

بنابراین حتی اگر رتبه کنکور شما عالی باشد ولی در آزمون عملی شرکت نکنید ، مردود خواهید شد. در واقع ، نمره آزمون عملی بخشی از وزن کل نمره قبولی نهایی است.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور هنر 1400 ، هر آنچه باید بدانید

سوالات متداول

  • نمره قبولی آزمون عملی هنر چند است ؟

نمره آزمون عملی هنر از 100 و با ضریب 4 در نظر گرفته می شود

  • تاثیر نمره آزمون عملی هنر در نمره نهایی چقدر است ؟

نمره آزمون عملی بخشی از وزن کل نمره قبولی نهایی است.

  • چگونه از نمره اکتسابی خود در ازمون عملی هنر مطلع شویم ؟

نتایج کنکور عملی هنر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

یک نظر

  1. با سلام
    ضریب نمره عملی و ضریب نمره کنکور در کنکور سراسری رشته نوازندگی ساز جهانی چند است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر