از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کد نظام وظیفه علمی کاربردی 1401 – کد نظام وظیفه برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کد نظام وظیفه علمی کاربردی

 

داوطلبان آقا که قصد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را در یکی از نیمسال های تحصیلی مهرماه و بهمن ماه دارند باید وضعیت نظام وظیفه خود را حین ثبت نام مشخص نمایند و کد نظام وظیفه مربوطه را وارد فرم ثبت نام کنند. کد نظام وظیفه علمی کاربردی در دفترچه راهنمای ثبت نام موجود است که در ادامه این مطلب لیست کامل آنها را قرار داده ایم.

لیست کد های نظام وظیفه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهرماه و بهمن ماه انجام می شود و با توجه به رشته های تحصیلی متنوعی که این دانشگاه ارائه می دهد ، متقاضیان بسیاری دارد. رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شوند و ورود به این دانشگاه با مدرک دیپلم تمام رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش امکان پذیر است.

مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از الزامات ثبت نام داوطلبان آقا در این دانشگاه است که از طریق کد های نظام وظیفه انجام می شود. در واقع به هر یک از داوطلبان آقا با توجه به وضعیت نظام وظیفه ای که دارند یک کد اختصاص داده می شود که این کد باید در فرم ثبت نام دانشگاه درج شود.

  • کد 1 : داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت هوشمند هستند.
  • کد 2 : داوطلبانی که دارای کارت معافیت دائم هوشمند هستند (معافیت پزشکی ، معافیت کفالت و … )
  • کد 3 : داوطلبانی که دارای برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت هستند و این دسته از داوطلبان باید برای ثبت نام دانشگاه ، از معاونت وظیفه عمومی دانشگاه مجوز لازم را کسب کنند.
  • کد 4 : داوطلبانی که متولد سال 1354 و قبل از آن هستند و در صورت قبولی در دانشگاه باید کارت معافیت دائم هوشمند خود را ارائه دهند.
  • کد 5 : داوطلبانی که دانش آموز سال آخر دوره متوسطه دوم هستند و به شرط فارغ التحصیلی تا 31 شهریورماه ، باید کد 5 را در فرم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی درج کنند.
  • کد 6 : داوطلبانی که از دوره پیش دانشگاهی پیش از 20 سالگی فارغ التحصیل شده اند و غیبت سربازی ندارند.
  • کد 7 : داوطلبانی که قبل از رسیدن به سن مشمولیت یعنی 19 سالگی ، مدرک دانش آموختگی خود را دریافت کرده اند و غیبت سربازی ندارند.
  • کد 8 : سربازان در حال خدمت بدون غیبت اولیه باید کد 8 را در فرم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی درج کنند.
  • کد 9 : کارکنان نظام وظیفه خدمت که تا 31 شهریورماه خدمت سربازی آنها به پایان می رسد و در هنگام ثبت نام در دانشگاه باید گواهی یا کارت پایان خدمت هوشمند خود را تحویل دهند.
  • کد 10 : طلاب علوم دینی که دارای معافیت تحصیلی حوزه هستند ، به شرط کسب مجوز از مرکز مدیریت حوزه های علمیه (اصفهان یا خراسان) ، می توانند ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را انجام دهند و باید کد 10 را در بخش کد نظام وظیفه کنکور سراسری درج کنند.
  • کد 11 : کارکنان پایور نیروهای مسلح به شرط دریافت گواهی اشتغال به خدمت و موافقت نامه صادر شده از اداره نیروی انسانی سازمان مربوطه ، مجاز به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هستند و کد 11 ، کد نظام وظیفه آنهاست.
  • کد 12 : دانشجویان انصرافی دانشگاه ها که در سقف سنوات تحصیلی اولیه انصراف داده اند و از زمان انصراف آنها تا پذیرش در دانشگاه بیشتر از یکسال سپری نشده باشد ، باید کد 12 را به عنوان کد نظام وظیفه در فرم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی درج کنند.
احتمالا این را هم بپسندید  hamava 📞 راهنمای جامع سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و داوطلبان برای ثبت نام هر یک از این مقاطع باید مدارک تحصیلی لازم را ارائه دهند. برای پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم الزامی است و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست. این مقطع از دانشگاه علمی کاربردی دو سال طول دوره تحصیل دارد و به دریافت مدرک فوق دیپلم یا همان کاردانی منتهی می شود.

علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و دریافت مدرک لیسانس ، می بایست پس از دریافت مدرک کاردانی خود وارد دوره کارشناسی ناپیوسته شوند که این مقطع نیز دو سال مدت زمان تحصیل دارند.

تمام رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی ، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه می شوند و امکان تحصیل در یک رشته یا دو رشته متفاوت در این مقاطع وجود دارد.

سوالات متداول

  • منظور از کد نظام وظیفه علمی کاربردي چیست ؟

داوطلبان آقا برای مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه خود جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، باید کد نظام وظیفه مربوط به خود را در فرم ثبت نام درج کنند.

  • چگونه کد نظام وظیفه علمی کاربردی را بیابیم ؟

کد نظام وظیفه علمی کاربردی در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است که در این مطلب نیز قرار دادیم.

  • داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت هوشمند هستند باید چه کدی را در فرم ثبت نام علمی کاربردی درج کنند ؟

کد نظام وظیفه 1 ، برای داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت هوشمند هستند ، می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی چگونه است - قوانین و شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 – سایت ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  دانشگاه جامع علمی کاربردی با ارائه رشته های تحصیلی متنوع ، هر ساله در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر