از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته های بدون کنکور جهاد دانشگاهی اصفهان 1401 – معرفی رشته ها + شرایط ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته های بدون کنکور جهاد دانشگاهی اصفهان

 

رشته های بدون کنکور جهاد دانشگاهی اصفهان متقاضیان بسیاری دارند و داوطلبان از شهرهای مختلف استان اصفهان در این دانشگاه ثبت نام می کنند. اگر شما هم علاقه دارید که وارد دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان شوید و با تحصیل در رشته مورد علاقه خود ، مدرک فوق دیپلم یا لیسانس بگیرید ، لازم است قبل از اقدام به ثبت نام از رشته های ارائه شده آگاهی یابید. رشته های بدون کنکور واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان در گروه های فنی مهندسی ، انسانی ، هنر و … هستند که در ادامه این مطلب به طور کامل معرفی خواهند شد. ضمن معرفی رشته ها ، شرایط پذیرش را نیز بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی جهاد دانشگاهی اصفهان 1401

مقطع کاردانی در واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان دایر است و اگر می خواهید وارد این مقطع شوید ، اسامی رشته های آن به شرح زیر می باشند :

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه اصفهان – بهترین مشاوره انتخاب رشته

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی جهاد دانشگاهی اصفهان 1401

دوره تحصیلی کارشناسی ناپیوسته نیز در واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان ارائه می شود و لیست رشته های دایر در این مقطع به شرح زیر هستند :

شرایط قبولی بدون آزمون در واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان 

تمام رشته های ارائه شده در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور هستند و داوطلبان بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری ، بر اساس سوابق تحصیلی خود پذیرفته می شوند اما با وجود بدون کنکور بودن ثبت نام ، داوطلبان می بایست دارای شرایط لازم باشند که این شرایط عبارتند از :

  • اگر می خواهید در رشته های بدون کنکور کاردانی جهاد دانشگاهی اصفهان ثبت نام کنید ، باید دارای مدرک دیپلم نظام جدید و نظام قدیم باشید. دارندگان مدارک کاردانی ، پیش دانشگاهی و دیپلم 4 ساله نظام قدیم نیز می توانند ثبت نام کنند.
  • اگر قصد شما از ورود به واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان پذیرش در مقطع کارشناسی است ، لازم است بدانید که این مقطع در دوره ناپیوسته دایر است بنابراین باید مدرک فوق دیپلم داشته باشید.
  • داوطلبانی که وارد مقطع کاردانی می شوند ، پس از دو سال تحصیل مدرک فوق دیپلم دریافت می کنند و می توانند در دوره کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنند.
  • برای قبولی در رشته های بدون کنکور جهاد دانشگاهی اصفهان شرط معدل وجود ندارد و امکان ثبت نام با هر معدلی فراهم است اما داشتن معدل بهتر به معنای شانس قبولی بیشتر است.
  • برای پذیرش در واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان می توانید رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید و لزومی ندارد که حتما رشته ای مرتبط با رشته دوران دبیرستان خود انتخاب نمایید. به عنوان مثال ، دارندگان دیپلم تجربی یا انسانی می توانند وارد رشته های فنی مهندسی شوند یا دارندگان دیپلم ریاضی و تجربی می توانند در رشته های انسانی ثبت نام کنند.

مرتبط بخوانید : بهیاری جهاد دانشگاهی

نحوه ثبت نام در جهاد دانشگاهی اصفهان چگونه است

ثبت نام بدون کنکور جهاد دانشگاهی اصفهان به صورت اینترنتی انجام می شود و از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری کنید. جهت ثبت نام ، می بایست در موعدی که تعیین می شود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و انتخاب رشته اینترنتی را انجام دهید. در این سامانه یک دفترچه راهنما قرار داده می شود که با مطالعه این دفترچه ، از لیست رشته ها و دانشگاه ها مطلع خواهید شد.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته بدون کنکور ۱۴۰۲ 📞 انتخاب رشته بدون آزمون تمام دانشگاه ها

از داخل دفترچه باید کد رشته های مورد علاقه خود را یادداشت کنید و آنها در سایت سنجش به ثبت برسانید. جهت ثبت نام اینترنتی لازم است در سایت سنجش هزینه نیز بپردازید و با خرید کارت اعتباری ، امکان دسترسی به فرم نام نویسی و انتخاب رشته را خواهید داشت.

سوالات شما

  • کدام رشته ها در واحد جهاد دانشگاهی اصفهان بدون کنکور هستند ؟

برای بررسی رشته های بدون کنکور جهاد دانشگاهی اصفهان می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

  • آیا قبولی در واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد ؟

بله ، تمام رشته های ارائه شده در واحد جهاد دانشگاهی اصفهان بدون ازمون می باشند.

  • شرط معدل لازم برای قبولی بدون کنکور در واحد علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان چقدر است ؟

شما با هر معدلی می توانید در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان ثبت نام کنید و شرط معدل دقیق وجود ندارد اما دارندگان معدل بهتر در اولویت قبولی هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد در بعضی از سال ها برای مقاطع کاردانی پیوسته‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر